24

2.8K 122 2
                                    

,,Hlavně zamkni všechny dveře ať mi tě Reen nevezme" opakovala jsem si Dylovi slova, které mi řekl ještě než zmizel do té hrozné práce. Zamkla jsem dveře od domu a přemístila jsem se do kuchyně kde na mě čekalo překvapení. Po celé naší kuchyňi byl nápis Zabiju tě Hyde nebo to odnese ona!

,,Pane bože" vyjeknu a upustím všechno co mám v ruce. Rozběhnu se do koupelny, kde seberu kýbl a hadru. Napustím si do něho vodu a začnu rychle drhnout. ,,Tohle není snad možný" zavrčím. Dyl to nesměl vidět, ale náhoda je svině. Uslyšela jsem třísknutí dveří. Rychle jsem začala kmitat abych to stihla. Dlouho nikdo nevycházel. Bylo mi to hodně divné a tak jsem si stoupla a popošla kousek. ,,Dyle?" zavolám. Nic se neozvalo, tak jsem šla ještě blíž. Najednou se z předsíně ozval zvuk rozbíjení skla. Přidala jsem do kroku, když jsem vlezla do předsíně, uviděla jsem jak si Dyl drží pěst, která je celá od krve.

,,On umře" vzlykne najednou Dyl, když si mě všimne.

,,Co se stalo?" podepřu ho a snažím se ho donést do jídelny.

,,Všichni jsou svině, teda až na tebe" uhodí tou rukou do stolu a znova se za ní chytí.

,,Počkej ošetřím ti to" otočila jsem se na patě a znova hledala tu blbou lékarničku.

,,Kurva kdo tu dneska byl?" uslyším ho najednou za sebou. Na mojí smůlu jsem to nestačila uklidit.

,,Asi Reen nechal ti tu vzkaz, doufala jsem že ho stihnu uklidit ale marně" prohrábnu si svoje vlasy.

,,Co napsal?" po jeho ruke stékaly krupěje krve.

,,Nejdřív ti to ošetřím" chci na něho šáhnou, ale ucukl.

,,Co napsal?" na svoje slova dal důraz.

,,Zabiju tě Hyde nebo to odnese ona" vzlyknu. Dyl uvolni svůj výraz a upevnil mě v objetí. ,,Můži ti to ošetřit?" zamumlám.

,,Jo" pustil mě a natáhl ke mně ruku.

-----------------

,,Tak co se stalo?" podívala jsem se do jeho smutných očí.

,,Umře" bylo to jediné co řekl a na jeho tvaři se utvořil kamenný výraz.

,,Kdo?" obvážu mu tu ruku a posadím se čelem k němu.

,,Gemmo chtějí ho posadit na elektrický křeslo za to že je zabil a je jim očividně jedno co jsem řekl" vyjekl. Hned mi došlo o kom mluví.

,,Třeba to není tak horký jak se zdá" pohladím ho po tváři.

,,Je Gemmo, dostali nějaký udavačský dopis. Proto má jít na křeslo a já s tím nic nemůžu udělat. Poslední soud je za měsíc a půl" oči sklopil k zemi a stoupl si. ,,Potřebuju horkou sprchu" pomalu se šoural ke schodům.

,,Takle zlomenýho jsem ho ještě neviděla" povzdychla jsem si a znova jsem si sedla k tomu spropadenému vzkazu. Usilovné drhnutí mi vnuklo nápad. Dyl tu byl pro mě vždy, když jsem byla smutná. Vstala jsem a nechala kýbl kýblem. Došla jsem až ke dveřím koupelny, za kterými bylo stále slyšet kapání vody. Potichoučku jsem otevřela dveře a vstoupila dovnitř. I přes zamlžené sklo bylo vidět že je hodně smutný, potřeboval obejmout. Sundala jsem ze sebe svoje oblečení. Po špičkách jsem došla až k otvírání sprchy. Zatáhla jsem za kliku a nakoukla dovnitř. Dyl se otočil mým směrem, ale nekoukal se nikam jinam než do mých očí. ,,Nemusíš se mi koukat do očí, už si mě viděl" vlezla jsem za ním a zavřela jsem za námi. ,,Napadlo mě že potřebuješ obejmout" nahnula jsem se k němu a stiskla jsem ho v objetí.

,,Tak na to si kápla" vzlykl do mých vlasů.

,,Neboj se mi to vyřešíme, ale teď to neřeš. Soustřeď se jen mě, nikdo jiný neexistuje" chytla jsem jeho obličej do dlaní a tak jsem ho donutila se na mě kouknout.

,,Dobře" přikývl. Stoupla jsem si na spičky a dotkla jsem se jeho hebkých rtů. Nadechl se a narazil mě na mokrou stěnu od sprchy. Nalepil se mi na rty a náš polibek se prohloubil. ,,Potřebuju tě Gemmo, potřebuju tě cítit u sebe" zamumlal.

,,Teď jsem tu s tebou" vzdychnu když svými prsty přjede po mém stehně. O tom co se stalo potom vám už asi povídat nemusím, ale tento den nám z Dylem změnil život. Dyl totiž neměl na sobě kondom, ale v tu chvíli to ani jeden z nás neřešil.

-------------------

,,Tak co jsi šťastnější" usměju se na něj. Pravě teď jsme se konečně dostali ze sprchy a dokonce jsme se zvládli i usušit.

,,Jo, hned je mi líp" políbil mě na rty.

,,Tak když ti je líp mohu ti prozradit svůj plán." zamrkám a čekán jak Dyl odpoví.

,,Tak povídej" odkryl dva řátky bílých zubů.

,,Říkal jsi že Maxe čeká soud a mě napadlo že existuje obhajoba. Můžeš jít k soudu s Maxem a přednís řeč na jeho nevinu. No nevinu ne, teda aby nešel na křeslo" nasadím svůj chytrý výraz.

,,Bože Gemmo si dokonalá" chytl mě a zatočil semnou. ,,Ale musíš tam jít semnou" uštědřil mi pusu na nos.

,,Bude mi ctí tam jít s tebou" usměju se. Políbil mě a já mu ruce zapletla do vlasů.

-----------------

,,Dyle jdeš si už lehnou" protáhnu se a zakoukám se na něj.

,,Ještě chvilku Gemm, musím to dopsat" zvedl ruku na znanení promiň a já sebou praštila na postel. ,,Hotovo" vyjekl a začal tancovat.

,,Tak už si půjdeš lehnout" zívla jsem a znova jsem si lehla do měkkého.

,,Ty jsi na mě naštvaná?" nechápavě nadzvedl obočí.

,,Ne jen jsem unavená" zavrčím. Jemu bylo ale asi jedno že jsem unavená. Přitáhl si mě k sobě.

,,Ale notak princezno uznej takhle se ti bude spát líp" upevnil mě v objetí a měl pravdu, zase se mi spalo krásně.

Ahoj lidi u další kapitoli. Samozřejmě budu ráda za každý koment a hvězdičku. 💞💞

Terka477

My princess✔ (#1)Kde žijí příběhy. Začni objevovat