Kapitola 9

369 9 0
                                    

"Okay, tak možná zítra" řekla jsem a zavěsila.

"Super zlato, tak si tady nech ty věci a půjdeme na jídlo." řekl Patrik.

--------------------------------

Dost jsem znejistila. Nechci jíst, vlastně ani nemůžu. Ale když mu řeknu ne, tak mu bude jasný, že držím dietu a bude mít kecy jako všichni ostatní.

Došli jsme do mekáče, jak jinak. Vymyslela jsem dobrou výmluvu, takže snad to klapne.

"Tak co si dáš ty moje princezno?" řekl Patrik a usmál se.

"Jen kolu" řekla jsem bez výrazu.

"Fakt jenom kolu? Nemáš hlad?" byl překvapený.

"Já jsem se přejedla než jsem šla do posilky. Po posilce už většinou nejím."

"Dobře"

"Co to bude pane?"

"Chtěl bych cheeseburger a dvakrát hranolky a velkou kolu"

"Jako fakt?"

"Co?"

"Proč jsi vzal dvakrát hranolky? Já je jíst nebudu."

"Tak je holt dojím, ale podle mě si je dáš."

Když jsme dostali jídlo dala jsem mu peníze za hranolky a kolu a chtěla jsem jít, ale on si chtěl mermomocí sednout.

"Patriku. Prosím. Chci do parku."

"Pojď si na chvilku sednout. Nechápu kam pořád pospícháš."

"Tak holt jo."

Sedli jsme si ke stolu pro tři a Patrik se pustil do svého jídla. Já jsem jen popíjela kolu a koukala jsem na to, jak Patrik jí.

"Hele, jinak tady máš zpátky ty peníze, nemusíš mi za to nic dávat. Jsi moje holka, budeš rozmazlená."

"Achjo, ty prostě musíš být gentleman. Jako v tom crosscafe" řekla jsem a chytila jsem ho na stole za ruku.

"Chtěl si mě už předtím?" řekla jsem a on se jen usmál.

"Já jsem do tebe byl blázen. Ale bál jsem se. Přece jen se s tebou bavila Tereza, a tak jsem se bál, že budeš stejná."

"Aha, a proč jsi mě oslovil?" řekla jsem.

"Měl jsme o tebe starost a to mi připomíná. Začni už jíst. Klasická holka, chceš zhubnout. Ale ty to rozhodně nepotřebuješ. Jsi hubená a krásná."

"Já jsem vážně jedla Patriku" řekla jsem.

"No dobře, ale u mě budeš jíst. Zvykej si já tě pěkně vykrmím." řekla a chytil i mojí druhou ruku.

"Jsem rád, že jsme spolu. Chtěl jsem to už tak strašně dlouho."

"Já jsem do tebe fakt beznadějně zblázněná." řekla jsem.

"Já jsem na tobě závislí, jsi jako moje droga."

Najednou jsem slyšela klapání podpatků a všimla jsem si Patrikova zděšeného výrazu.

Jakmile jsem se otočila uviděla jsem Terezy přemalovaný ksicht.

"No ne, vy jste si vyšli na rande?" řekla pobaveně Tereza.

"Ne jen jsme si zašli na jídlo, viď miláčku." řekla jsem a dala Patrikovi pusu.. No pusu spíše jsem se tam před Terezou s ním líbala.

"Přesně tak, Sávo." řekl Patrik.

Tereza se snažila držet poker face, ale byla na ní dosti vidět závist.

"Neříkala jsi náhodou, že je to debil a nikdy by jsi s ním nic nechtěla?"

"Jenomže to jsem se s ním ještě nebavila, stačil jeden den a zjistila jsem, že je ten pravý." usmála jsem se na Patrika a ten mi úsměv vrátil.

"Až zjistí to tvoje tajemství, tak se na tebe vykašle stejně jako já." řekla uraženě.

"Ale mezi tebou a Patrikem je velký rozdíl, jeho mám ráda, tebe však nikoliv." řekla jsem.

Ona se rychle odebrala a beze slova odešla.

"Hele tak já už jsem dojedl a ty jsi dopila, nechceš už jít ke mně? Nechci jí znova potkat."

"Jo jasně, taky jí nechci potkat." řekla jsem.

Pak jsme šli k Patrikovy domů. Jako mohli jsme jet třeba tramvají, ale není nic více romantického.

Ruka v ruce jsme šli po městě a povídali si.

Jak chutná vzduch?Kde žijí příběhy. Začni objevovat