Capitolul 1- "El- Vlad; Ea- Mary"

1.1K 31 12
                                    

               N-am de gand sa incep spunand : "A fost odata ca nicoadata...." bla bla bla! Ar fii plictisitor nu? Asa ziceam si eu. Locul vi-l puteti imagina voi, fiecare unde are chef sa plaseze actiunea. Mi se pare mai atractiv si amuzant asa. Pentru mine una, povestea incepe intr-un mic, dragut si primitor satuc sin apropierea judetului Calarasi.

           EL, un tip inalt, sarmant, brunet, cu ochi albastrii, de-a dreptul atragator baiatul. Toate fetele din liceu il doreau. De aceea Vlad, caci asa il chema, s-a hotarat sa-si petreaca vacanta la bunicii sai din provincie fiind scarbit de aglomeratia orasului, precum si de fetele care se tineau scai de el. Ele, atat de prefacute, niciodata ele insele, niciodata naturale. Il enervau la culme.

         In plus, dupa despartirea de ultima lui iubita, Ana, a devenit a devenit atat de sceptic in privinta fetelor. Are tendinta sa le catalogheze pe toate drept prefacute, pline de fite, nesincere... Prefera sa se fereasca de ele, crezand ca se fereste astfel de suferinta.

          Vlad, fire vesela, dinamica, ii placea sa isi tachineze prietenii din cand in cand, singurii in care avea incredere de altfel.Insa acestia stiau ca nu o face cu rautate si ca Vladut al lor este sensibil si in adancul lui... UN ROMANTIC INCURABIL. Nu era premiant, insa invata bine. Tinea sa ajunga un avocat de succes. Ii placea dreptatea se pare. Stia ca pentru a-si atinge obiectivul trebuie sa invete sarguincios, dar se gandea ca este abia clasa a- IX- a , adica acum a-X- a si ca are timp pentru toate...

      EA, Mary, mereu vesela, glumeata la exterior, mereu incerca sa para tare; puternica in fata celor ce o tacginau in mod rautacios. La interior  fire sensibila, dezamagita de multa lume, de la iubiti pana la propriul tata. Nu putea suferii minciuna si oamenii care judeca dupa aparente sau care isi permit sa judece in general. "NIMENI NU-I PERFECT!" Ii placea sa fie realista, nu sa se piarda printre visuri! Divortul parintilor ei, pe cand ea avea numai 7 ani o facea sa fie reticenta si sa-si formeze un "scut protector" pentru aproape toata lumea. Insa nu era gara sa renunte asa de usor: " Ce nu te omoara te face mai puternic, nu? " Exul ei, Andrei a facut-o sa sufere enorm. Nici acum nu-i vine sa creada ca a fost in stare sa se foloseasca de ea.

        S-a nimerit ca si ea sa-si doreasca sa dea la " Facultatea de Drept". Era constienta de calitatile de care avea nevoie, dar si de cunostinte si invata mult pentru a-si atinge obiectivele.

       Mary isi petrecea majoritatea vacantelor la bunici, ajutandu-i pe acestia la treburile gospodaresti.

    Asadar, la cateva zile de la incheierea anului scolar Mary sosise nerabdatoare- ca de fiecare data- la mult iubitii ei bunici.

    Vlad veni si el, o saptamana mai tarziu, sperand sa aiba parte de o vacanta linistita, de care sa se poata bucura.

   Nici unul dintre ei nu se gandea la ce le rezerva destinul in acea vara...

Poveste de dragoste pe dos!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum