Capitolul 5- " -Au tu? Au eu! Tu ai cazut pe moale..."

582 16 5
                                    

   Dedicat PopescuIulia pentru ca oficial e boboaca :):))...Congrats

E joi si se anunta o petrecere in sat organizata de Matei, un saten, cu ochii verzi, foarte de treaba si unul dintre prietenii Marianei desigur. Apropo gasca alaturi de care Mary isi petrecea verile inca de cand era doar o copila era alcatuita din: Alex(verisorul ei), Maria("o faptura adorabila", cum ii placea Marianei sa'i spuna), Matei, Ovidiu, Mara(una dintre cele mai bune prietene), Roxana si Cristi. Se intelegeau foarte bine, dat fiind faptul ca se cunosc din copilarie.

        Zis si facut. Petrecerea se  stabili pentru sambata, unde vor avea parte de mult dorita "seara cu grupul", doar ca de data asta Vlad a fost inclus gasca, fapt care o nemultumea pe Mary, insa nu a spus nimic celorlalti despre mica ei disputa cu Vlad pentru simplul fapt ca ii placea sa isi pastreze problemele doar pentru ea.

       Mai erau trei zile asadar pana atunci. Pe zii ce trece Vlad incepe sa isi dea seama ca Mary e diferita si ca s-a inselat in privinta ei. Mai mult decat atat a incercat sa intre cu ea in vorba de vreo cateva ori, insa fata nu i-a raspuns la nici una dintre incercarile lui de "a face conversatie".

 ***

       Mary era cocotata in cais, incercand sa darame cat mai multe fructe, care cadeau cu usurinta, fiind bine coapte. Vlad intra usor in curte si se oprii sa o priveasca pe aceasta,amuzandu-se la culme de incercarile fetei si intrebandu-se cum ar fii sa vada pe vreuna din colegele lui facand acelasi lucru.

       In scurt timp puterile o parasira pe Mary , vrand sa coboare din copac. In tot acest timp ea statea deasupra lui Vlad, neobservandu-l pe acesta.

"Un pas, inca unul...Asa creanga aia si cealalta", se gandea ea cu frica sa nu cada.

        Dar cum stim cu totii: "De ce iti e frica nu scapi". Mary se sprijini pe o ramura destul de subtire care in cateva momente ceda sub greutatea fetei, facand-o sa isi piarda echilibrul si... sa aterizeze chiar peste Vlad si amandoi pe jos.

           - Au, rostira ei simultan.

          -Au tu? Au eu! Tu ai cazut pe moale, pe cand eu pe pamant.

           - Mda! Ce noroc pe capu' meu, bombani fata. Visu meu de o viata, zise ea ironica uitandu-se la el.

         - Cine te-ar putea oprii sa nu imi mai scoti ochii pentru faza din ziua aia? replica Vlas exasperat, dandu-si ochii peste cap

          - De ce? Pe tine te-a oprit cineva sa ma judeci fara sa ma cunosti?

         - Imi pare rau bine? Acum putem trece peste?

          - Chiar crezi ca ma intereseaza scuzele tale? tipa ea. Daca inca nu ai observat, iti spun eu acum: NU TE PLAC!

           Vlad era nervos, insa stia ca a gresit si ca acum nu prea are dreptul la replici dure, asa ca se conforma si incerca sa o impace pe Mary pentru a 20 oara:

          - Chiar imi pare rau! Asa e, te-am judecat gresit! Dar tu habar nu ai...

         Fiind intrerupt de Mary:

           - Si pot sa traiesc toata viata fara sa stiu!

     Si zicand acestea se intoarce vrand sa plece in gradina, insa Vlad ii zice:

           - Si nu-mi multumesti pentru ca ti-am aplanat caderea dureroasa?

          - Da, exact in momentul cand ii vei multumii pamantului ca nu te-a lasat sa cazi in abis...

     Vlad nu reusii sa ii dea replica pentru ca aparu in peisaj bunica Marianei:

         - Ce faceti copii? Vlad ma bucur ca ne vizitezi!

        Atunci brunetul isi amintii din ce cauza a venit la vecini:

         - Da, m-a trimis bunica. Zicea ceva de un plic pe care trebuie sa i-l dati dumneavoastra.

         - A, da, da, da! Mary condu-l pe Vlad in casa. Vin si eu imediat. Mai intai am ceva de facut. Nu intarzii mult.

          Fata isi dadu ochii peste cap, ofta si se indrepta spre locuinta, urmata de Vlad, care se apropie de ea si ii sopteste amuzat:

          - Se pare ca n-ai scapat de mine a? Si nici n-o sa scapi asa de usor! zise el abordand un zambet triumfator

        Ea se intoarse spre el aruncandu-i o privire ucigatoare la care el raspunse doar cu un zambet si semnul" PEACE".

    Sper ca va place:) . Nu este un capitol foarte reusit si imi pare rau ca este si atat de scurt. Sper ca ma pot revansa cu urmatorul. In continuare astept pareri si critici. Ia ziceti: Voi ce credeti ca o sa se intample cu Mary si Vlad cat timp o asteapta pe Tanti marioara? :>:>:>

Poveste de dragoste pe dos!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum