Capitolul 13!!!

560 22 12
                                    

                  Incet, mai aproape, si mai incet, si mai aproape buzele celor doi se apropiau. Acel moment magic, atat de asteptat a venit pentru amandoi. Mai intai o atingere firava a buzelor, apoi un sarut lent si suav isi facu aparitia.

                        In acest moment bratele Marianei erau infasuraie in jurul gatului lui Vlad, trgandu-l mai aproape, parca prin acest gest ar vrea sa-i arate dorinta, focul din inima, pasiunea care o macina de atata vrea, dar totodata aratand posesivitatea ei fata de baiat.

                      La scurt timp, fata ii permite baiatul sa isi strecoare limba , dansand, cautanf, gustand-o pe a ei. Nu le mai pasa de decor, de gradina, ori ca ar putea sa-i vada cineva. Niste detalii insignifiante acum. Timpul trece pe langa cei doi indragostiti care isi continua sarutul lor inocent si plin de dragoste.

            Dar, cum se stie: " Orice lucru are si un sfarsit" ... In sfarsit se opresc pentru a respira si se uita unul la celalalt. Vlad ii indeperteaza Marianei o suvita rebela de par, strangand-o putin mai tare in brate pentru ca ea a stie ca e a lui.

         - Aaaa... Eu... incepu fraza fata...

     Insa nu reusi sa o incheie caci pentru a doua oara baiatul isi lipi buzele de-ale ei, asa ca Mary renunta la vreun comentariu.

***

          Atat Mary, cat si Vlad radiau de fericire, nu-si puteau reprima nici un zambet. Erau despartiti de doar 2 ore insa deja le era dor unul de altul. Vlad, simtea din nou iubire, fara sa-i para rau.

Sorrryy! Asta e tot ce pot momentan. Sunteti liberi sa ma injurati, criticati, comentati. Chiar imi pare rau. Am facut un efort sa scriu, pt ca imi este extrem de rau. Dedicatie primuluicititor

Poveste de dragoste pe dos!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum