Hei all! Scuze de intarziere. In ultimul timp nu am fost acasa. Si maine plec din nou. So, nu stiu cand mai postez. Sper sa va placa acest capitol.
So, Enjoy! :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ei bine, uite ca a venit si mult asteptata seara, caci doar: "Seara o asteapta tara nu?" si toata gasca s-a reunit pentru o seriu bine- meritata de jocuri. Cat adora Mary serile de acest gen. In aer plutea miros de distractie... desi in parte era de la mancare si bautura(suc, nu va ganditi la alceva).
Au avut parte de multe surprize si saruturi nevinovate jucandu-se: "adevar sau provocare" sau "sticluta" si multe altele.
Defapt, preferatul tuturor a fost "Sticluta": Mai intai Matei ii ofera Mariei un sarut in toata regula, apoi Ovidiu si Alex ii urmara expemplul cu Mara si Roxana, care nu pareau ca ar avea ceva de protestat. In sfarsit vine randul lui Vlad sa invarta sticluta. Era curios pe cine va trebui sa sarute si nu isi puti reprima dorinta ca acea fata sa fie Mary.
Sticla incepu sa se roteasca, trecand usor prin fata tuturor si oprindu-se in dreptul... Marianei.
"Nu, nu, nu! Asta e total opus cu ceea ce mi-am propus. Nu, nu am de gand sa il sarut. Defapt, ce as putea face? Asa era jocul! Of, Doamne ce ma fac?"
- Ooooooo! se auzira vocile tuturor simultan, cu exceptia celor doi.
Vlad se ridica, se duce la Mary, care vizibil tremura. Se apleca usor spre ea, defapt spre buzele ei. Cand doar doi milimetri ii desparteau de sarutul dorit de amandoi- chiar daca nu recunosteau asta nici fata de ei insisi- Vlad reusi sa se abtina sa nu se infrupte din buzele senzuale din fata lui si se indrepta catre gatul, mai precis urechea fetei. Aceasta simti fiori de placere in prezenta caldei lui respiratii.
- Eu nu sunt asa, ii sopti acesta cald si o saruta apoi pe obraz
- Aaaaaaaa, se auzira imediat sunetele de dezamagire din partea celorlalti.
Mary era complet uimita si fericita in acelasi timp. Cu toate ca isi dorea sarutul extrem de mult, Vlad nu a profitat de aceasta situatie. Inseamna ca e diferit, ca pana la urma nu s-a inselat in privinta lui. Inseamna ca...ca... of, v-ati prins voi...
Ii zambi lui Vlad, acesta intorcandu-i zambetul la randul sau. Acesta era ceva tainic, precum un semn al lor, unic, nesemnificant, totusi numai al lor.
In scurt timp miezul noprtii isi face simtita prezenta, precum si somnul. Gasca incepe sa se destrame, insa nu intainte de a stabili o noua seara cu jocuri.
Pentru prima data Mary si Vlad se intorceau impreuna acasa. Niciunul nu scotea nici un sunet, mergand alaturi ca vrajiti, din cand in cand aruncand ocheade partenerului. Vlad a fost cel care rupe taceea:
- Uhm...Si te-ai distrat?
- Ce? spuse Mary trezita parca din somn. Aaaa, da, desigur ca m-am distrat. Dar tu?
- Eu am fost sufletul petrecerii, deci cum sa nu ma distrez? spuse Vlad afisand zambetul lui strengaresc.
- Vai, dar cata modestie. Unde are loc? replica Mary amuzata
- Si eu ma mir cateodata. Pai uite aici, gesticula aratandu-se de sus pana jos
Mary incepu sa rada intaia data la ceva spus de Vlad, facandu-l si pe acesta sa zambeasca.
- Ce amuzant sunt! Stiu, stiu. Nu e nevoie sa aplauzi.
- Nici nu aveam de gand, zise Mary scotand limba.
Nici unul dintre ei nu si-a dat seama ca drumul s-s sfarsit. A fost atat de scurt si ei l-au parcurs atat de repede...Ar fii vrut sa ma petreaca asa, sa nu se fi terminat atat de repede, insa deja erau in fata curtii Marianei.
- Pai, noapte buna, rosti timid Vlad.
- Uhm... Da. Noapte buna.
Vrea sa place, insa se opreste intorcandu-se cu fata spre el si zambind.
- De ce zambesti? intreba incurcat Vlad
- Fara motiv, zise ea mentinandu-si acelasi zambet tamp si dulce pe fata.
Apoi se apropie de Vlad si ii "aplica" un sarut pe obraz, chiar inainte sa intre in curte pentru ca acesta sa nu-i observe roseala puternica din obraji. El nu se putu abtine si isi duce mana la obraz, afisand acelasi zambet tamp, pe care si Mary il avea cu putin timp in urma.
Adormira, cu gandul unul la altul si zambind. Mary isi aminti ca seara urmatoare va fi singura acasa, deoarece bunica ei trebuia sa plece urgent, inapoindu-se tocmai seara urmatoare...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cam asta e! Astept comm-uri, pareri, critici, voturi...de toate....eu l-am corectat, insa daca gasiti vreo greseala aratati-mi-o ;)