4.[Jimin]

633 64 5
                                    

Mikor kicsengedtek utolsó órámról izgatottan pakoltam össze cuccaim.  Sóhajtva léptem ki a termemből és boldogan lépkedtem kifelé.  Kihalásztam zsebemből telefonom és elkezdtem nyomkodni de valakinek neki mentem olyannyira,  hogy leseggeltem a padlóra. 

-Mondd te nem látsz a szemedtől vagy mi a szar?!  -Morgok a padlón fel sem nézve a bűnösre-
-Ne haragudj -szólal meg lágy mélyebb hangján-

Én nyelve egyett felnéztem és Jungkookkal találtam szembe magam.  Ilyen rohadt szerencsés is csak én lehetek.  Gratulálok Park Jimin,  ezt is elbasztam,  mint mindent.  Én inkább a padlót fürkészve fel álltam és indultam volna el,  ha nem ránt vissza. 

-Khm..  Mit szeretnél? -szugerálom még mindig a padlót zavartan-
-Izé...  Van kedved eljönni velem sétálni vagy valami ilyesmi..?  -nézett rám beharapott ajkakkal-
-Öhm.. Sajnálom de dolgom van.  Majd máskor ne haragudj -túrok bele zavartan a hajamba,  rossz szokás oké? -
-Semmi gond,  akkor majd máskor helló -mosolyog majd elmegy-
-Szia.. 

Ez fura volt, sajnálom azért..  De tánc számomra az első.

Fél órával később már a zenére mozogtam.  Imádok táncolni,  belefeletkezni a zenébe,  akár énekelve vagy mozogva rá. Ezzel szeretnék foglalkozni,  a zenével ami megnyugtat és okot ad arra,  hogy éljek.  Minden rosszat elfelejtett velem. 

Elvesztettem idő érzékem de nem is érdekel.  Abba hagytam a táncot mert már nem igazán bírtam állni lábaimon. Sóhajtva álltam fel a hideg padlóról.  Elkezdtem pakolászni a táskámba dúdolászva.  Mit csinálhat vajon Jungkook?  Aish..  Nem kellett volna nem-et mondanom..  Lehet most valami más vezeti körbe.  Vajon van valakije?  Lehet,  igen.  Kinek ne lenne ha ilyen jól néz ki..  Jobb ha ki is verem a fejemből mert csak én fogok kikerülni  belőle szarul. 

Egy óra múlva már a konyha pultomnál ülök és eszem a műzlis tálamat.  Nem nagyon szeretnék sok ételt enni, meglátszik.  Ha már itt tartok edzenem is kéne...  Faszomat már..  Lesz valaha egy olyan ember aki elfog fogadni és ha így érzem magam csak megcsókol és azt mondja,  hogy 'Jiminie te tökéletes vagy'?  Lesz olyan?  Soha..  Ennyi erővel lehetne egy unikornis a házi állatom. 

Morogva álltam fel és hagytam ott a tál müzlimet mert nem ettem meg.  Élni sincs kedvem basszus,  nemhogy enni,  hogy még rondább legyek.  Unottan vettem elő telefonom és néztem fel instára. 

1,169 like$Tae_hyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1,169 like
$Tae_hyung._:  Pikachu? *^*

Nem is Tae lenne.. Görgetek lefelé de valakin meg akad a szemem.. 

1,200 like_jungkookie_-:  Azt hiszem a mai edzés is letudva 😂😂😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1,200 like
_jungkookie_-:  Azt hiszem a mai edzés is letudva 😂😂😂

Nálam egy évvel fiatalabb és ilyen jól néz!  HOGY NÉZHET KI VALAKI ILYEN KIBASZOTT JÓL?!!  HOGY??!!!  És azok az ajkak...  És a szemei...  Szem orgazmus..  Jézusom,  függő vagyok.  Rá függtem Jungkookra,  de kurvára rá függtem..  Meglátom és a számba össze fut a nyál..  Ez beteges,  valami gond van a fejemben.  Igen,  megőrültem.  Teljesen.  Ki kell vernem..  Mármint a fejemből.  Honnan máshonnan? hehe..  Nem vicces... Ez az Jimin,  már magadba veszekedsz magaddal.  Egyedül.  EGY FIÚ MIATT AKIT KURVÁRA ELKÉNE FELEJTENED!  Jó..  Oké..  Nyugi van. 

Asszem csinálok egy kád forró vizet és lazítok.  Igen,  ez kell nekem nyugalom,  meleg víz..  Jungkook..  Várjunk,  Jungkook?!  Nem kell nekem Jungkook.  Nincs szükségem rá,  nem is ismerem..  De még akarom...  Aish valaki öljön meg kérlek.  Magamban veszekszem az ellen,  hogy mit szeretnék. Mondja meg nekem valaki.  Ez normális?!  Mert nem hinném.

Azt hiszem kinegyek levegőzni a parkba. Igen,  ez talán segíteni fog.  Elmegyek a játszótérre ahova már senki sem jár.  Szeretek ott lenni.  Ott minden olyan nyugodt,  csendes.

Később már azt vettem észre,  hogy egy régi hintán hintázom.  Lehajtott fejjel pásztázom a földet.

-Jimin? 

A hangra meg ugrottam és felnéztem. Jungkook mosolygó arcával találom szembe magam. 

-Igen?  -nyelek egyett-
-Még is találkoztunk -kuncogott halkan-
-Igen -mosolyogtam rá-
-Le ülhetek? 

Én csak némán bólintottam.  Nem szóltunk egymáshoz eléggé kínos volt a csend. 

-Khm..  Na és,  hogy hogy ide költöztél?
-Báttyámmal költöztem ide,  Hyun a neve. 
-Érteem - nézek le a földre-
-A szüleid nem fognak aggódni? 
-Nem.  Egyedül élek.  -nézek rá-
-Ohh..  Ne haragudj...  -nézz le zavartan-
-Semmi gond.  Viszont megyek.  Menj haza te is,  nemhogy bajod lesz -Mosolygok rá és állok fel-
-Rendben.  Szia Jiminie -Mosolyog-

Elköszöntem tőle és indultam haza felé.  Jiminie-nek hívott...  és kurva jó érzés volt.

Sziasztok,  na itt is lenne a következő rész❤❤❤ Remélem tetszett❤❤
                                                            (Réka)

A Titok [Jikook]Where stories live. Discover now