Egész este gondolkodtam. Gondolkodtam, hogy Jiminnek van-e barátnője? ~ugyanis a suliban, és hazafelé legalább tízszer tisztáztam magam magammal, hogy meleg vagyok.~ Mondjuk ez egy részről hülye kérdés, mert akinek ilyen kibaszottul jó teste van, azt biztos körbeveszik a csajok. De viszont arról a részről, hogy milyen kis ártatlan és aranyos és picike....arról a részről inkább a fiúk buzulnak rá. Lehet, ő is megel? Az eper kerek seggére és a duzzadt gyönyörű ajkaira nézve....Nem bírtam aludni a gondolataimtól. Egész este Chim-re gondoltam. Chim. Tetszik ez a becenév.
Már két óra is elmúlt, de még mindig nem jön álom a szememre, pedig ma suli.....csodás. Átfutom az instát, hátha találok valami érdekeset. Lapozgatok;
rock_y66: túl meleg van ahhoz, hogy ez nélkül kezdjem a napot ^^
Nem érdekel
_namjonie_; tudom, cuki vagyok😇😏🐱
Ez sem izgat annyira.
De ekkor, megláttam Jimin új képét, amit kitett....mochi.__; ha cukinak képzeltem el a világot, nekem is alkalmazkodnom kell hozzá 😊❤👑
Nem találok szavakat....annyira édes! Meg zabálom (nem rosszra gondolni!)
Kiírja, hogy öt perce tette ki a képet. Tehát fönt van. De miért nem alszik ilyenkor? Neki is holnap iskola. Talán pont azért amiért én nem alszok?Ezekkel a gondolatokkal hunytam le a szemem, és végre elaludtam.
Reggel az ébresztőm hétkor csörgött. Szóval aludtam körül belül 1 órát. Na mindegy. Levettem a mobilom a töltőröl és kicammogtam a konyhába, hogy megcsináljam a reggeli kakaómat (kivételesen most ezt iszok, majd holnap elmegyek a boltba..). Nagy meglepetésemre a báttyámat sehol nem találtam. Írtam neki egy üzenetet, hogy hol vanKooksi🐰: hol vagy te ilyenkor??
Hyun👽: úton...
Kooksi🐰: hova?? A suli csak 8kor kezdődik!!
Hyun👽: tudom, de nem oda megyek...
Kooksi🐰: monnd már!!!
Hyung👽: anyához...
Itt megállt bennem a vér..miért menne anyához? Épp most idegelt ki minket, erre ez odamegy. Elgurult a gyógyszere amit egész idáig szedett, vagy mi???
Kooksi🐰: minek mész te oda??! Épp most lett belőle elegünk, te meg csak úgy most odamész?!?
Hyung👽: most....most inkább mennem kell, jön a vonat....
Nem hiszem el ezt a gyereket. Nem birok lenyugodni, amég nem tudom, hogy mi a redvadékos faszomért megy vissza a szüleinkhez? Mondjuk, mivel a cuccai itthon maradtak, ezért gondolom nem fog ott maradni.
7:30. Ideje készülődni. Felkapok néhány rongyot amit először meglátok, beteszek a táskába néhány füzetet, belövöm a hajam, és elindulok a buszállomásra. Még csak 38 perc van, a busz meg 45-kor jön. Miért jöttem ilyen korán? Az idegességtől teljesen szét vagyok szórva.
Háromnegyed nyolckor jött is a busz. Zsörtölődve beszálltam és magamban szidtam a tesómat, amilért nem tudta megmondani, hogy mi a faszért ment el.
A busz megáll, én leszállok, és borús tekintettel sétálok be a kapun. Néhányan megbámultak kicsit, de nem nagyon érdekelt éppen ebben a helyzetben.Az élet úgy döntött, hogy még mindig nem vagyok elég ideges, ezért bevág nekem egy Jimint, akit körbevettek az iskola kurvái. Na most kaptam agyfaszt, de....nem tudok mit csinálni. Szúrós tekintettel mentem el mellettük, és besétáltam az osztályomba. Mikor kinyitottam az ajtót, páran rám kapták tekintetüket. Én csak odabattyogtam a kiválasztott helyemre, és lebasztam a táskám a töldre, ami kicsit hangosra sikeredett, ahhoz képest, hogy alig bolt benne valami. Erre a tettemre kicsit felszisszentem, és meglepetten láttam, hogy egy aggódo fejű lány közeledik felém.
-jól vagy Jeon?- kérdezi vékonyka hangon. A csaj alacsonyabb volt nállam, pirosas haja volt, térden felüli szoknyát és rövidújjút viselt.
-nem egészen, de nem hiszem azt, hogy ehhez sok közöd lenne- mondom méltatlankodva
Erre a mondatomra csak mosolyogva odahúzott egy széket, és a kezét nyújtotta
-Lalisa Manoba vagyok- mondta, én pedig kezet fogtam vele. -Tudom, hogy nekem ehhez nincs közöm, mert még nem ismerlek, te se engem. Ezért szeretnélek megismerni, mert gondolom, még senkivel nem vagy semmilyen viszonyban innen- mutatott az osztályra- és szeretnék a barátod lenni- mondta, még mindig azzal a kedves mosolygással.
Barátságosnak tűnik. Félmosolyr húzva a számra ráztam meg kezünket.
-Tudsz valamit Park Ji Min-ről?- térek rá a lényegre. Gondolom közelebb engedem magamhoz, mert nem úgy néz ki, mint aki át akarna cseszni.
-Park Ji Min? Hmm- gondolkozik az állát simogatva.- tizennyolc éves, a fölöttünk levő osztályba jár, hobbiként énekelni szokott, ját modern táncra, és azt hiszem, hogy egyedül lakik, a buszállomáshoz nem messze.
-köszönöm Lisa! Ugye...szólíthatlak így?- vigyorgom a tarkómat vakargatva.
-Csak nyugodtan Jeon- nevet
-Jungkook. Csak Jungkook.Itt is volnék (Vivien) a harmadik
résszel ^^
Remélem tetszett ❤❤
YOU ARE READING
A Titok [Jikook]
FanfictionKetten írjuk a könyvet, Réka és Vivien. Jimin és Jungkook shipp rajongóknak, és ARMY-knak ajánlott ^^