(Vissza megyünk az időbe)
Még a kórháználMég két hetet maradtam a kórházban, ébredésem után. Az a két hét vizsgálatokkal, ellenőrzésekkel, és azzal telt, hogy válaszolgattam mindenki üzenetére, aki abban az egy hónapban írt nekem. Köztük volt Lisa is ~vele amúgy már egész jóba vagyunk~. Amint így fürkésztem a telefonom, az értesítések között megjelent a messenger ikonja, hogy valaki engedélyt kér az üzenetre. Rámentem, és Park Ji Min üzenetét láttam:
Park Ji Min: Heló Jungkook! Hallottam (mint legtöbben), hogy kómás voltál kb 1 hónapig. Gondoltam megkérdezem, jobban vagy-e?
Ledöbbenve, de mosolyogva olvastam üzenetét. Aggódik. Ez most jelen esetben jól esik. Most nem tudom kimutatni a fuckboy énem, mert Jimin teljesen meg tudja változtatni a gondolataimat, és nagyjából az egész énemet. Ha vele beszélhetek, megszűnik a külső világ. Csak rá tudok koncentrálni. Persze jobb lenne élőben...
Jeon Jung Kook: Szia Jiminie😇 köszi kérdésed, jobban vagyok. Tán csak nem aggódsz?
Park Ji Min: mikor engednek ki?Jeon Jung Kook: kérdésre nem illik kérdéssel válaszolni😌
Park Ji Min: Jeon, kérlek most ne játszd. Mindenki aggódik érted
Na persze...
Jeon Jung Kook: szóval aggódsz. Azt mondták, hogy holnap itán már haza mehetek. Suliba pedig talán jövő héten.
Látta, de nem válaszol...ezt szeretem az életemben legjobban komolyan mondom...
Na mindegy. Addig is alszom egyet. Fülhallgatón bekapcsoltam G-Dragon-től az Unititled-t. Lehunytam a szemem, és az elalvás műveletében próbálkoztam. Mikor már félig elaludtam, elhalkult a zene, és megint hallottam azt a hangot, amit a kómámban is. Kinyitottam a szemem, és megint abban a feketeségben találtam magam.Azonnam felébredtem. Ez csak álom volt? Vagy megint kómába estem? Neem az nem lehet, mivel magamtól fel tudtam kelni. Szóval...az a lényeg, hogy nem akartam megint ott lenni és kész. Inkább kimentem a szobámból. Eldöntöttem, hogy veszek valamit a kis büféből, és kint az udvaron elfogyasztom. Meg is vettem a kávémat, és kimentem a megszokott helyemhez egy padra.
Meglepetésemre ott találtam a tesómat, és....és...ÉS
Mellette állt majdnem az összes osztálytársam, a felettünk levő oszzályból néhányan, és az otthoni barátaim közül valamennyien. Én ott helyben ledermedtem, és bambultam a társaságra.Egyszer csak Lisa felkiáltott.
-Nézzétek! Az ajtónál! Jungkook!- és futásnak eredt.
Néhányan követték tettét, a többiek pedig gyalogosan közelítettek meg.
Már egy ideje ott állhattam, mer azt vettem észre, hogy Jimin pici kezével hadonászik előttem-Jeon! Elbambultál- kuncogott, a többiek meg nevettek egyet.
-Öcséém- szólalt meg a báttyám- Látod te, hogy mennyi mindenkinek hiányoztál?- mutatott végig vigyorogva a csoporton.
-Igen látom, és köszönöm- hajoltam meg.
Aztán leültünk egy asztalos padhoz, és hosszadan beszélgettünkA jelenben
Jimin drága elaludt a karjaim közt.
Mióta beleszerettem, azóta vártam ezt a pillanatot.
Én végül nem aludtam el. Inkább halgattam egyenletes szuszogását. Végül csak elaludtam.Másnap azt veszem észre, hogy Mochi nincs mellettem (igen, ezt a becenevet is én találtam ki neki :3). Gyorsan felkaptam magamra egy pulóvert, és lesiettem a lépcsőn. Jimin a kanapén bújta a telefonját egy rövid nadrágban, és egy újjatlan felsőben.
Nem vette észre, hogy lejöttem, ezért csöndben a háta mögé sétáltam, és megnéztem, hogy mit csinál. Valami kajáldának a weboldalán volt.-minek neked ez?- kérdezem rekedtes hangomon, mire felugrik ijedtében, és ledobla a telóját. Nevetek egyet, és mellé ülök.
-Hátt ööö goldoltam ööö rendelek valamit ööö reggelire- mosolyog kínosan.
Elveszem, és leteszem az asztalra a telefonját
-inkább gyere- fogom meg kis kezét, és vezetem a konyha irányába.- majd én csinálok neked reggelit- húzom félmosolyra a számŐ csak ott áll a hátam mögött, és érzem, hogy meg van lepődve. Megfordulok, megfogom a vállát, leültetem a székre, és elfordulok a hűtő felé. Érzem magamon a tekintetét.
Mikor megcsináltam a reggelit, odavittem az asztalhoz, és két személyre tálaltam. Arcán még mindig a meglepődöttség tükröződött.
Én ezt csak megmosolyogtam, és leültem enni.-jó étvágyat Jiminie
-j-jóétvágyatt- dadogta
-csak nyugodtan egyed- nevetek- nem mérgeztem megMegettük a kaját, és visszaültünk a kanapéra. Tervezzük, hogy mit csináljunk ma.
Sziasztooook!❤❤❤
Bocsi, ha találtok hibákat, vagy hasonló dolgokat a mostani részben, ez azért van, mert fejfájósan írtam😅
De remélem azért tetszik (Vivi)😇❤
YOU ARE READING
A Titok [Jikook]
FanfictionKetten írjuk a könyvet, Réka és Vivien. Jimin és Jungkook shipp rajongóknak, és ARMY-knak ajánlott ^^