6.[Jimin]

565 63 2
                                    


Már jó pár hét eltelt azóta, hogy Jungkookot ki engedték  a kórházból. Azótától szinte teljesen össze nőltünk és talán mégjobban megtetszett.. Aminek nem szabadna még is bekeletkezik, szép lassan kezdek belé szeretni teljesen és ez nem jó. Kurvára nem jó, mert nem akarom elrontani. Nem akarok elrontani semmit,  nah ilyenkor szidom magam, hogy miért nem lehetek hetero..

Mára megbeszéltük, hogy nálam filmezünk és itt alszik. Nagyon várom már, Előkészítettem már mindent és horrort is kerestem ki. Az alvás pedig úgy lesz, hogy majd én  a kanapén vagy a földön, ő pedig az ágyamban.  Izgatottan várom már az öt órát. Elkészültem és már csak azt várom, hogy bármelyik percben kopogjon én pedig végre karjaiban lehessek.. Érezhessem mámorító illatát.. Khm, khm vagy is, a filmezést várom, persze. Nyelvbotlás, mi más?

Egyszer csak végre meghallom a kopogást és csak úgy, mint akit ki lőttek rohanok ajtót nyitni. Kitárom, és egy mosolygó nyuszival találom szemben magam, aki elveszi  a maradék eszemet is szimpla jelenlétével. Bele nézek gyönyörű szemeibe amikben boldogság csillog. Ezen láttán én is mosolygok és odébb állok, hogy bejöhessen.
-Szia  -mosolyog és kitárja karjait-
-Szia  -megyek közelebb és ölelem meg-
Ölelésünk nem tart sokáig mivel zavarba jöttem. Pironkodva vállok el tőle és nézek rá. Fejét oldalra billentette és pár tincs eltakarja jobb szemét és félmosolyt ereszt meg, igazán aranyos látvány.. Képes lennék megszokni ezt mindig.. Jézus Jimin, mikre gondolsz?!  Megrázom enyhén  fejemet, hogy tűnjenek el ezek  a gondolatok.

-Akkor gyere, fent van már minden a szobámban  -Nézek kínosan a lépcsőm felé-
-Persze  -mosolyog és megfogja kezemet-
Hatalmas meleg, puha tenyerében elveszik az én kis kezem.. Hogy lehetnek  valakinek ilyen hatalmas kezei? Nézem kezeinket mire csak azt veszem észre, hogy neki ütköztem Kooknak. Kínosan felnevetek és kíhuzom apró kezemet az övéből. Kinyitom szobám ajtaját  és megindulok ágyam felé ahol a dolgok pihennek, azaz, laptop, pattogatott kukorica, egyéb nasik.

Kényelmesen elhelyezkedtünk és bekapcsoltam a filmet. Elég érdekes volt, és nem csak a film. Kook ölében volt a laptop és úgy néztük, az én fejem a vállán pihent mire egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a kézfejemet simogatja gyengén. Én oda nézek és teljesen zavarba jövök. Felnézek óvatosan Kookra de ő még mindig a filmet nézi, mintha nem csinálna semmi különöset.  Én vissza tartott lélegzettel  néztem tovább a filmet. 

A horror nem volt valami rémisztő és ez Kookon is meglátszott, ugyan is be aludt. Ilyen édes teremtést sem láttam még. Mosolyogva  emeltem ki egy kézzel  a gépet, ugyan is a másikat lefoglalta. Gyengén kihúztam keze közül az enyémet mire ő összeráncolt szemöldökkel kezdett mocorogni. Én gyorsan lepakoltam az ágyról mindent és rá terítettem  egy takarót.  Mikor ki szerettem volna menni gyengén kezem után nyúlt.

-Jimin.. maradj  -nyammogja-
-Kook, aludj  -lépek oda és simogatom buksiját-
-Aludjunk.. gyere –ránt le magához-

Betakart és szorosan magához ölelt. Én mukkani sem mertem.. Elsem hiszem, most komolyan alszom Jungkookal és ölel közben? Biztos nem álmodom? Egy ideig meredek  a semmibe mire ismét megszólal

-Jiminie.. miért nem alszol?  -suttogja álmos hangon-
-Nem tudok.. ne haragudj. Te aludj nyugodtan.. –Suttogom-
-Na, gyere akkor

Fogja magát, hátára fekszik  és rá teszi fejem a mellkasára, átkarolja derekam és közelebb húzz. Hallom szíve dobogását ami megnyugtat és érzem bódító illatát. Örökre így szeretnék maradni…

-Jó éjszakát Jiminie –puszil hajamba-
-J..Jó éjt Kook –motyogom zavaromba mellkasára-

Hallom egyenletes szuszogását ami engem is álomba ringat.. Beléd szerettem Jungkook, ez már ezer százalék.

Sziasztok ^^
Itt is lenne a következő rész Jimin szemszögéből
Remélem tetszik❤❤
(Réka)

A Titok [Jikook]Where stories live. Discover now