12.[Jungkook]

531 50 4
                                    


Imádom Jimint! Annyira aranyos és kedves hozzám nem beszélve arról, hogy milyen cuki mikor elvörösödik. A csókjait is nagyon szeretem vagy mikor hozzámbújik, és persze az illatát és a gyönyösűségét. Szerintem életem egyik legjobb döntése volt, hogy elmondtam neki, hogy mit érzek!

Egymás ölelésébe aludtunk el, és így is keltünk másnap fel, mikor az ébresztő idegesítő csengőhangja kizakkantott minket álmunkból. Mindketten felkeltünk és kómásan lebattyogtunk a fürdőbe és elvégeztük a reggeli rutinunkat.
-Kook~
-Igen Chim?
-Ééén nemm megyekk- mondja kicsit elhúuva a szavakat, és visszadől az ágyba, mint egy rongybaba. Én ezt csak megmosolygom, ráfekszek és meg puszilom a száját
- De jössz és kész- mondom azzal a tipikus unott fejjel
- Fasznak van kedve tanulni- mondja legörbült ajkakkal, és megforgatja a szemét
-Aghh...sajnos akkor másnak a kezét kell fognom odamenet közben- sóhajtok, és lemondást játszva felkelek Chimről és indulok az ajtó felé.
Érzem, hogy a hátam mögött elkezd kapkodni, majd tíz másodperc elteltével megkocogtatja a vállam, és gyerekes mosollyal megfogja a kezem
-Mehetünk-
Ezzel el is hagytuk a házat, és elindultunk kézenfogva az "iskola" (börtön) felé.

A délelőttöm nem telt érdekesen. Párszor láttam Jimint, ő persze feldobta a napom.
Az órák viszont fájdalmasan lassan múltak.
Mikor végre vége lett a nyolcadik óramnak is, kimentem a suli elé, és írtam Chimnek, hogy hova jöjjön. Kis idő elteltével meg is érkezett, egy csókot nyomtam a szájára, és haza mentünk.

Otthon (nála) ledobtuk a táskáinkat, és elhatároztuk, hogy nézünk egy filmet. Választásunk a horrorra esett, azon belül az akasztófára. Miközben Jiminsee rákeresett a laptopon a filmre, én addig pattogattam kukoricát, és kivettem a hűtőből a bort, meg vittem két poharat Chim szobájába. A laptopot letettük az ágy közepére, ölembe a popcornt, az éjjeli szekrényre pedig a bort, és neki is láttunk a fimnézésnek. Az én kis picúromnak a feje, végig a mellkasomon pihent, a keze pedig az én kezemen.

Megnéztük a filmet, de nem nagy stósz. Nem is volt annyira ilyesztő, meg engem egy kicsit zavart, hogy állandóan belepofázik mindenbe a csávó, de amúgy az alapsztorija tetszik. Jimin persze párszor megugrott, vagy becsukta a szemét, amiken én jót nevettem, és mindig kaptak tőlle egy hasbaveregetést, dehát...ő Jimin...így szeretem.

-És most mit csináljunk?- kérdezte nyújtózkodva Jimin
- Fogalmam sincs- válaszoltam őszintén- menjünk el sétálni, vagy vásároljunk, esetleg..khmm..tanuljunk?- nézek oldalas mosollyal Chimre, mire elfintorodott
-Chh dehogy..tanul a halál- röhögött- mondjuk a sétálás jó ötlet- mosolyodott el, és kezét a tarkójára tette.
-Várj...- nézek rá- van egy jobb ötletem- azzal megfogtam a kezét, majd az ágyra húztam, és elkezdtem szenvedélyesen csókolni. Csókunk percegik tartott, majd egy nagyobb levegővételnél elváltak ajkaink, és a nyakát kezdtem tovább harapdálni, szívogatni, és csókollak elhalmozni, tetteimet pedig halk nyögésekkel díjazta.

Tele vagyok hévvel és vággyal. Nem bírok tovább várni. Jimint akarom! MOST!

Nyakánál való munkám befejeztével lejjebb mentek, és kicsit feltúrtam Chim pólóját, így éppen kikandikált izmos hasa, és azon kezdtem tovább dolgozni

-Kookhh- mondott volna valamit, de hangját elfojtotta egy újabb nyögés, mikor beleharaptam egyik kockájába. Lila foltokat hagyva hasán újra visszatértem telt ajkaira, majd egy újabb csókcsatába kezdtünk. Közben Jimin a hajamba túrt és közelebb húzott magához ezzel ágyékunk összeérintkezett, ami belőlem is hangokat váltott ki. Ismét lejjebb másztam és kezdtem lehámozni róla a felsőjét, de megállította a kezem
-Kooksi....lehet ezt nem most kéne...
-ugyan miért nem?- néztem rá türelmetlenül
-hátt omm...
-sshhhh- tettem rá ujjam szájára- tudom, hogy te is akarod.- Erre nem válaszolt, csak felült, megtámasztotta magát könyökével, és becsukta a szemét, így könnyebben levehettem róla a pólóját. Egy ideig csak hasát simogattam, közben csókoltam ajkát, de aztán az előjátékot félretéve vettem le fehér fölsőm, és nyomtam egy puszit Jimin vörösödő arcára, mivel láttam rajta, hogy zavarban van.
Újabb csókokkal láttam el nyakát, közben övét kezdtem kicsatolni, majd lehúztam róla feszülős nadrágját, és megsimogattam, majd puszillak halmoztam el combját.
Mikor már mindkettőnkön csak egy boxer volt, megkérdeztem;
-készen állsz?
-Őszintén? Nemtudom...- hajtotta le pirosodó fejét.
-Ne félj! -fogtam meg kezét- nem lesz semmi baj. Vigyázok rád esküszöm- pusziltam homlokára, és szerencsére látszólag megnyugodott. Valójában én is most csinálom ezt először ezért nem vagyok magamban 100%-ig biztos. De ez előtt a tesóm is felvilágosított a férfi szexről (igen, ő biszex és most épp egy pasija van), meg videókat is tanulmányoztam, szóval mondhatni van hozzá fogalmam.
Lassan lehúztam Chim alsóját, majd elkezdtem puszilgatni a combjától felfelé, amitől libabőrös lett. Ezt a műveletet még sokáig csináltam, egészen addig, amég le nem vette magáról az alsóját, majd rólam is (hmmm a kis kanos)

.......

És megtörtént. Életem szerelmének egyben a legdögösebb pasinak akit ismerek, elvettem a szüzességét, ami nagy dolog egy fiú életében.
(Hihi persze ő is az enyémet hihi)
Itt fekszek izzadtan meztelenül egy takaróval a testemen Jimin mellett, aki kb ugyanolyan állapotban van mint én. Mindketten kimerült ügy és szerintem picúrom itt mindjárt bealszik a mellkasomon.
-Ez eszméletlen volt- szólal meg halkan, majd egy puszit nyom mellkasomra.
-te voltál az eszméletlen- simogatok hajába- remélem tetszett.
- ez nem kérdés- nevetett fel majd perceken belül bealudt.
Ezek szerint jól csináltam mindent. Tényleg próbáltam vele óvatos lenni, hogy ne fájjon neki, és sikerült. Ezzaz Jungkook végre egy dolog amit nem kúrtál el, büszke vagyok rád.

Nos itt is volnék az új résszel, remélem tetszik, ha igen, lejezzétek vote-val vagy hozzászólással💓💓
-hihi direkt hagytam ki AZT a részt, azt a ti fantáziátokra bízom😏🔞

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Titok [Jikook]Where stories live. Discover now