Loki szemszöge
Már minden készen állt. Loki éppen ment volna ki az ajtón amikor kopogást hallott. A keze megállt a kilincs előtt. Ki lehet az?
-Loki..?-hallatszott a jól ismert suttogás. halványan elmosolyodott. Annyi időm még van,hogy beszéljek Thracel. Halkan kinyitotta az ajtót,hiszen nem akart senkit felverni az álmából,azzal,hogy zajong.
-Thrace...hát te?-nézett rá incselkedve. Thrace elmosolyodott és a mutatóujját az ajkaira helyezte.
-Shhhh.-befurakodott Loki mellet és a férfi becsukta az ajtót.
-Hát te meg,hogy kerültél ide? Ilyenkor már aludnod kéne.-rótta le játékosan. Thrace kuncogva csapta mellkason.
-Neked is aludnod kéne. Mit csináltál?-lépkedett a könyvespolchoz. Végighúzta rajta az ujjait.-fogadni mernék,hogy olvastál.
-Persze. Mi mást tettem volna.-mosolyogta meg ahogy Thrace mögé lépett és átkarolta a hasánál. Hazug. -De még mindig nem mondtad el,hogy miért jöttél ilyen későn.-kérdezte a nyakát megcsókolva. Imádta a lány illatát.
-Csak úgy. Hiányoztál. Nem bírtam aludni..valahogy..rossz előérzetem van.-sóhajtotta. felé fordult.-Ezért jöttem át.-nézett szerelemtől csillogva a szemeibe. Loki szive megtelt boldogsággal. A tervét,a gyilkolást,a trónt most teljesen elfeledte. Thrace feledtette el vele. Az ő kis vadmacskája.
-Nos..hát ha hiányoztam..ezen tudok segíteni...-vonta Loki magához a lányt. Thrace szemei pajkosan csillogtak. A férfi átkarolta és lágyan megcsókolta. Érezte,hogy a lány ajkai szétnyílnak,utat engedve a nyelvének. Egyszerűen nem bírta volna ki a lány érintése és csókjai nélkül. Bele bolondulna.
Thrace szemszöge
A lány majd össze esett az érzéstől ami átjárta a testét. Tudta,hogy mi ez. Mérhetetlen vágy töltötte el,vágy arra,hogy az estét Lokival töltse el. Eldöntötte. Igen..már olyan rég óta vagyok itt..több mint fél éve....Loki én már nem bírom ki! Thrace csókja heves volt,vad és követelőző. Érezte a pillanatnyi meglepettséget partnerén de érzékelte a mosolyát.
-Ahogy akarod..vadmacskám.-búgta a fülébe a lánynak. kezei huncutul a fenekére csúszott és belemarkolt,közelebb húzva a kedvesét. Thrace halkan felsikkantott,ami kuncogásba fulladt.
-A tied vagyok.-motyogta a férfi csókjába. Amaz pedig egyre jobban kívánta a lányt. Azt a lányt aki elcsavart a fejét. Azt a lányt,aki reményt ébresztett benne,hogy tud szeretni. Loki megfogta Thrace vállát,ahol a ruha kivágása véget ért,és letolta a vállain. Thrace kissé belepirult,de nem szólt. Sőt maga tolta le a szoknyát. Ott állt egy szál fehérneműben. Loki átkarolta és kibontotta a haját,szépen lassan,érzékien. Thrace érezte,ahogy a barna lobonc a csupasz vállára omlik. ujjaival elkezdte lehúzni a kedveséről a bőujjú,zöld pamut inget. Az pedig hagyta. A lány ledobta a ruhadarabot a földre a sajátja mellé. Egy szót sem szóltak,szavak nélkül is tökéletesen megértették egymást. Thrace közelebb húzódott és kicsatolta Loki övét. A nadrág lecsúszott és a hordozója lerúgta magáról. Loki megragadta a lány vállait és az ágyra tolta,rányomva gyengéden és óvatosan,mintha csak összetörhetné. Ajkaik összeértek és vad táncba kezdtek. Thrace keze végigsiklott a férfi kidolgozott mellkasán. Igen..ezt akarta....megérinteni a tökéletes férfit. Lokit. Egyre gyorsabb és szaggatottabb volt a légzése,és jól hallotta, a férfié is. Ő is izgult. De cuki....
-Szeretlek Loki. Soha ne feledd.-súgta halkan a fülébe,és megharapta a fülcimpáját,meghúzva azt. Halk sóhaj szakadt ki Loki száján.
-Én is..én is szeretlek. Vadmacskám.-harapta meg a nyakát,megérezte a lány lüktető ereit,amiben száguldott a vér. Loki most már végképp akarta. Még akarta kapni a lányt. Thrace végighúzta a kezeit az erős hátán,végig a gerincén,letolva az alsónadrágot. De nem tudott leskelődni,mert hideg ajkak zárták édes fogsága a sajátjait. hideg csapta meg a testét,hallotta ahogy Loki leszedi róla a maradék ruhát is. majd csend lett. Thrace kinyitotta az eddig csukott szemeit és szembetalálta magát Loki fürkésző tekintetével.
-Biztos Loki. Én a tied vagyok,te pedig az enyém.-mondta azt ami a szívéből szólt. Látta,hogy a férfi arcán szétterül a mosoly,és 32 fogas mosolyt villantott. kezei vágyakozva simítottak végig Thrace keblein,ennek okán a lány ezt egy elégedett sóhajjal nyugtázta. Thrace lábai automatikusan rákulcsolódtak kedvese csípőjére. Megérezte Loki mérhetetlen vágyát. Ezt a vágyat én váltottam ki...-futott át az agyán. Magában érezte a vágyat,ami ellepi az agyát,és teste alfelén összpontosul,feloldozásra várva. Amit mire feleszmélt,Lokitól már meg is kapott. A férfiból és Thraceből egyszerre szakadt ki a kéjes sóhaj. Loki megtámaszkodott kétoldalt Thrace feje mellett. A lány a párja fekete hajába markolt,hevesen szuszogva,szíve zakatolását és a kellemetlen feszítést próbálta elűzni. Loki nem mozdult,halkan szuszogva várt. A lány megmozdította a csípőjét,mikor a fájdalom elillant,többet és többet akart. Loki teljesítette is a kérést. Csípője ritmusosan megmozdult,keze Thrace combjába markolt. Közel préselődött a lányhoz. A lányból kéjes nyögés szakadt ki,ami bezengte a szobát. Annyira melege lett másodperceken belül. Kezei a férfi nyakára tévedtek,és belefúrt a hajába,megtalálva pár izzadt tincset. Loki remegett a vágytól,és az őt elsöpörni készülő eufórikus érzéstől.
-Thrace....-makogta összeakadó nyelvvel.
-I..igen..én is..érzem..-nyögte a kedvese végigszántva a körmeivel a férfi hátán. Lokiból egy elfojtott kiáltás szökött ki,ahogy keresztülvágtatott rajta a gyönyör. Ez az isteni érzés Thracet sem hagyta ki,aki erőtlenül rogyott a párnák közé. Loki homlokán apró izzadságcsepp gördült le,miközben lehunyt szemmel,ziháló mellkassal próbált urrá lenni a jóleső remegésén. Thrace keze végig simította az arcát.
-Egy gyönyörű élményt adtál nekem Loki. Egy részt belőled.-köszönte meg halkan a barna hajú. Loki lágyan megcsókolta.
-Én szintúgy köszönöm neked.-súgta oda szerelemmel. melléhemperedett és magukra húzta a takarót. Thrace iszonyúan boldog volt,fáradt de boldog. Az éjszaka lovasa felkapta,és elvitte őt az álmok földjére.
Loki szemszöge
Miután Loki érezte,hogy Thrace elaludt óvatosan kibújt mellőle. Most már véglegesen elkötelezte magát a földi lány iránt. Soha nem képzelte volna,hogy egy midgardiba habarodik bele. Halkan felöltözött. Szíve az ágy felé húzta,a kedvese mellé. Oda akart volna bújni és átölelni. Vele aludni. De az esze jól tudta mit kell tennie. A lelkében tudta a lánnyal töltött idő alatt is,hogy utána mennie kell. Meg kell tegyem. Miután felöltözött,csendesen kiment a szobából,otthagyva Thracet egyedül,mit sem sejtve arról,hogy mire készül a csínyek istene. Akár egy macska úgy lépkedett végig a folyosókon,el egészen Odin szobájáig.Megállt a szoba előtt. A mindenek atyja itt alszik bent...tudatlanul. Meglepetés....'apám'.Eljött érted.....a halál.
(Loki és a Rock'n Roll éljen örökké! \m/ #brofist )
YOU ARE READING
Mischief and Love /Loki fanfic/ {BEFEJEZETT}
FanfictionEgy furcsa,jégszívű herceg,és egy egyszerű,dolgok közepébe cseppent lány. Mi sülhet ki ebből? Szerelem,vér és háború. Igazi klasszikus. Thrace,egy egyszerű lány,aki imád festeni. Los Angelesben él,egyedül. Se szülők,se barát. A szülei nem támogattá...