Érezte ahogy a szíve egyre gyorsabb ütemet ver. Annyira közel van.....annyira közel....Nos barátaim....Carpe diem! Lehunyta a szemeit és ajkai megérintették a férfiét,aki szintén lecsukta a szemeit. Thrace testét jóleső borzongás rázta meg,de félt is. Félt az elutasítástól. De a hideg ajkak egy kis tétovázás után csatlakoztak a táncba és a lány szája széle a csók közben felfele görbült az örömtől.
Thrace szemszöge
A lány kezei Loki tarkójára vándoroltak,beletúrva az éjfekete hajba. Loki ajkait mézédesnek,éltetőnek és egyszerűen feledhetetlennek találta. Feledhetetlennek. Megérezte magán a férfi karjait,ahogy a derekára fonódnak és közelebb húzza. Szegénynek le kell hozzám hajolnia...-gondolta Thrace magában kuncogva. Sajnos pici vagyok. Meghökkenve,de örömmel érezte,hogy Loki nyelve boszorkányosan tör utat magának Thrace ajkai felé. Ő pedig hagyta. Ilyet még soha életében nem érzet. Ezt a felszabadító,szabad érzést! Viszont az éltető,hideg ajkak eltávolodtak. Ugyan nem messze csak pár cm-re. Mindketten halkan szuszogtak,el nem távolodva egymástól.
-Miért csókoltál vissza?-kérdezte halkan cincogva Thrace. Muszáj volt tudnia. csend hosszúra nyúlt. Thrace kinyitotta a szemeit és felnézett. Loki őt nézte. Őt fürkészte. Thrace belepirult a vizslatásba és lesütötte a szemét. Hideg ujjak simultak az állára és felemelték,hogy az előtte álló szemébe nézzen.
-Mert....-elakadt. Látszott rajta,hogy tanakodik. -Mert megkedveltelek. Magam sem hiszem el,de lehet.....-nem mondta ki azt a szót. Azt,hogy : szeretlek.
-Igen Loki. Azt hiszem én is. Sőt..biztos vagyok benne.-küldött felé biztató mosolyt. Loki felkapta a tekintetét. Vigyor terült szét az arcán. A lány testét a boldogság szinte betöltötte. Az ereiben a vér csak úgy száguldott. Szíve hevesen verte a tamtamot. Ilyen nincs...szerelmes vagyok!
A férfi mosolya lehervadt. Szemei ezt sugallták: De ezt senki sem tudhatja meg. Thrace szavak nélkül is tudta mit gondol újdonsült kedvese. Bólintott.
Senki nem tudja meg. Ez közöttünk marad.-nyugtatta. Ajkai újra megérintették a férfiét,amaz pedig azonnal reagált. Heves csókba invitálta,hátát az egyik polcnak támasztotta miközben közel húzta magához a lányt.
És így is lett. Thrace egy szót sem szólt senkinek. Bár a szobalány kicsit furcsállta azt,hogy a lány egyfolytában vigyorog mint a tejbetök,de nem szólt érte. Miután Thorral végzett az órákkal,utána mindig,mindig Lokival találkozott a kertben. A férfi a fűzfák alatt várta. Mindig várta. Már vagy 3 hete vallották be egymásnak,hogy szeretik egymást. Thrace emlékeibe ez véste be magát a legjobban. Minden elképzelése Lokiról semmivé foszlott ott a könyvtárban. Most már tudja, a férfiban annyi szeretet van,annyi boldogság és öröm van benne....csak egy gond van. Elzárja az a rettenetes nagy fal,amit az évek alatt emelt fel. Annyi keserűség és elutasítás érte....Thrace nem csodálkozott,hogy ilyen komor,rideg és gúnyos ember vált belőle. Olyan ember,aki megkeményítette a szívét. Olyan ember,aki már nem akart érezni. De a lány büszke volt magára. Büszke volt,mert ő felolvasztotta a jeget ami a szívén volt. Lopott csókok,titkos találkák....ezeket élvezte a legjobban. De jól tudta,ha kiderül...abból nagyon nagy baj lesz. Így hát óvatos volt. A Lokival töltött percei neki aranyat értek. Imádott a férfi ölében ülni miközben az a szőlőt a szájába adogatta. Egyre többet tudott meg a csínyek istenéről....és ahogy egyre többet tudott meg,úgy habarodott bele egyre jobban. Látta a férfin,hogy ő is imád vele lenne. Vele tölteni az idejét. Amikor Thorral tanult,szinte egyfolytában el volt havazva. Mindig a férfi csókjaira és ölelésére gondolt. Egyik este besunnyogott Lokival a férfi szobájába. Mellette aludt,a férfi karjaival a testén. Nem...semmi olyasmi nem volt. Még. Elaludt a kedvese mellett. ilyen jót talán rég nem szundított. Igen..ezekért a percekért élt. Ezek voltak neki a kincsei. Az emlékek amikor Lokival lehetett.
-Min gondolkozol ennyire?-hallatszott a játékos kacaj. Thracet kizökkentette a gondolataiból és megrázta fejét. Kézen fogva sétáltak a cseresznyefák takarásában a királyi kertben. Thrace elpirult.
-Rajtad.-válaszolta halkan,kezüket lóbálva. Lágy szellő fújt át a fák közt,cikázott köztük, játékosan kergette a leveleket.
-Rólam mi?-incselkedett vele séta közben a férfi. A lány játékosan oldalba bökte.
-Ne genyóskodj!-kacagta el magát. Elballagtak a rózsabokrok mellett. Loki leszakított óvatosan egyet. Odanyújtotta a szerelmének. Thrace elérzékenyülve vette át.
-Vigyázz. Szúr.-mondta halkan az előtte álló feketehajú. Thrace biccentett és óvatosan megfogta.
-Olyan mint te.-nézett rá a bordó rózsát a kezeiben tartva. Loki felvonta a szemöldökét kérdőn.
-Ugyan miért?-kérdezte.
-Gyönyörű. Egyszerűen káprázatos a szépsége. De vigyázni kell..mert ha óvatlan vagy....beléd fúrja a töviseit. De ha lecsípem őket....-pattintotta le a tüskéket egyenként- az fáj neki. De végül belátja,hogy így minden ember szeretettel fog hozzá nyúlni. Sőt....így magukhoz is tudják ölelni őt.-fejezte be halkan a gondolatait. Csened lett. Csak a szél pajkos susogása hallatszott.
-És te vagy az aki megszabadít a tüskéktől. Igazam van?-lépett közelebb Loki a kedveséhez.
-Azon vagyok. Azt szeretném,ha boldogabb lennél.
-Én veled vagyok a legboldogabb. Kis vadmacskám.-mosolyodott el halványan. Thrace a kezét a szája lé kapta és kuncogott.
Csókolj meg....-kérte halkan felnézve rá-kérlek. Loki sunyi vigyort villantott és ajkai hevesen követelték a lánytól ugyanazt. Thrace kiejtette a ezéből a rózsát és átkarolta Loki nyakát. Vagy pár percig csókolóztak,mikor Loki kicsit szomorkásan vált el. Thrace aggódva pillantott rá.
-Valami gond van?-tudakolta.
-Tudod jól,hogy hamarosan menned kell vissza a földre.-lombozta le a tényekkel Loki. Thrace sóhajtva engedte el Loki nyakát,és leejtette maga mellé őket.
-Tudom Loki. Tudom. És ez egyre jobban elszomorít.-panaszkodott. Loki kezei keretbe fogták a lány arcát.
-Bízol bennem?-kérdezte. Thrace értetlenül bámult vissza.
-Persze.-vágta rá.
-Akkor bízz abban,hogy megoldom..örökké együtt leszünk.
-De Loki...hogy..?-akadékosodott de Loki csókkal fojtotta belé a szót. Thrace ellágyult a karjai közt és visszacsókolta.
Loki Szemszöge
Miután este a szobájába tért,tudta,hogy a mai éjszaka döntő jelentőségű lesz. Ma teszi meg. Ma fog Odin meghalni. A bolond bátyja pedig segítségére fut..a halálába rohan. Tökéletes terv. És Thrace itt maradhat. Örökké az enyém lesz. És akármibe kerüljön is, Thor..vagy Odin életébe,enyém lesz a trón. És Thrace pedig a királynőm lesz.
(Loki és a Rock'n Roll éljen örökké! \m/ #brofist )
STAI LEGGENDO
Mischief and Love /Loki fanfic/ {BEFEJEZETT}
FanfictionEgy furcsa,jégszívű herceg,és egy egyszerű,dolgok közepébe cseppent lány. Mi sülhet ki ebből? Szerelem,vér és háború. Igazi klasszikus. Thrace,egy egyszerű lány,aki imád festeni. Los Angelesben él,egyedül. Se szülők,se barát. A szülei nem támogattá...