Vesztes vagyok a szerelem játékában

1.1K 73 56
                                    


Írói szemszög

Ahogy Thor ígérte az este, a következő nap Thrace már itt volt. Loki szobájába hozták ide,a barna hajú lány pedig szinte a szerelme karjaiba ugrott. Megropogtatta,megölelte és végtelen szerelemmel csókolta. Loki szinte alig látott a szemét elhomályosító könnyektől. Olyan édes volt Thrace csókja,édesebb mint a méz. Vagy talán csak az egymástól távol töltött idő teszi?

-Annyira hiányoztál...-sírt halkan az örömtől Thrace. A férfi nyakába borult,és nem eresztette. Loki azt sem tudta,hogy hol ölelje,hol csókolja. Mindenütt akarta.

-Thrace,Thrace had nézzelek!-nyugtatta óvatosan. Kicsit eltolta. Végignézett rajta és elmosolyodott. A szerelme hasa már igazán nagy volt,szinte mintha egy dinnyét nyelt volna. Lokit eltöltötte a büszkeség.

-Hogy....-alig bírta kimondani. Hosszú ideje nem látta őt.- hogy érzed magad?-kérdezte a szemébe nézve. megcsókolta és rápillantva várta  a választ. A lány megragadta Loki arcát és össze vissza puszilgatta. Mindketten elkacagták magukat.

-Nagyon jó. Loki olyan boldog vagyok! Úgy érzem boldogabb nem leszek,te vagy a napom! A napom és  a fényem! Annyira hiányoztál,mintha elvették volna a lelkem.-újra megcsókolta a szoba közepén állva.-Thor mesélt.-szomorodott el.- had nézzem! Megnézem,és addig puszilgatom,míg a sebeid el nem múlnak!-mondta tök komolyan. megfordította a meglepett herceget,és lerángatta róla a felsőt. megcirógatta  a hátát. A bőrén rózsaszín hosszúkás hegek rajzolódtak ki,szinte mint egy pókháló. A lány ujjai gyengéden simítottak végig rajta. Csókot nyomott az egyikre. Majd egyre feljebb haladt. Végül Loki nyakába csókolt. 

-Szeretlek. Te vagy az én bátor hercegem. Aki háborúkat nyer,és mindent kibír.-újra megcsókolta  a nyakát. Loki beleborzongott,végigfutott a testén a libabőr. Szóval nem tudja mit tettem tegnap este?-gondolta. Loki örült magában,hogy Thor nem fecsegett.

-Hogy van a baba?-fordult meg lassan és szájon csókolta. Nem tudtak betelni egymással. Ha talán Thrace ne várandós....még lehet,hogy egymásnak estek volna,és be sem fejezik estig. 

-Megvagyunk-váltak el,halkan szuszogva. Thrace nekidöntötte a fejét Loki mellkasának.-elvileg már csak egy-két hét,és megszületik.-elmosolyodott,és felpillantott a szerelmére.-még meg sem tudtam neked őt köszönni-simította a kezét a fekete hajú arcára. Loki szíve majd elolvadt ott helyben.  Legszívesebben sírt volna az örömtől. 

-Én köszönöm neked,Thrace.-simította meg a lány domborodó pocakját.- egy esélyt adsz nekem.-lassan odahajolt,mosolyogva összepiszézte az orrukat,és lágy csókot hintett a barna hajú ajkaira. Thrace a csókba kacagott,mire Loki elhúzódott és furcsán nézett rá.

-Valami gond van?-értetlenkedett. A lány a fejét ingatta.

-Nem nem,dehogy.-kuncogott.-megcsókolsz,és mindig rúg egyet. Szerintem féltékeny rád,apuci.-kekeckedett vele. Loki elvigyorodott és odahajolt a lány hasához.

-Nehogy nekem ellopd anyádat. Ő az enyém,kizárólag,csak az enyém. Vili?-Thrace elnevette magát és a pár összeölelkezett,és újra csókba öntötték a szeretetüket egymás iránt.

-Ennivaló vagy-motyogta a lány a csókba. Loki az ajkaira harapott,csak vigyorgott a csók közben,és nem szólt egy szót sem.

*********************************

Loki szemszöge

Loki eszeveszettül rohant a folyosón,mint akit a tatár kerget,nem megállva,csak loholva,mintha az élete múlna rajta.  Majdnem félrelökött egy szolgálólányt is,annyira futott. Alig kapva levegőt fordult be a sarkon,és elcikázott az örök közt. Thrace tegnap érkezett meg,ma akartak volna Midgardra visszamenni. Loki a könyvtárba ment,olvasnivalóért a lánynak,mert unatkozott,hiszen egész nap nagyjából pihent. Kitartás Thrace! Erre miközben egy kötetet keresett,egy őr ront be,azzal a hírrel,hogy a gyógyítókhoz kellett vinni a lányt,mert jön a baba. persze a herceg otthagyott csapot-papot és elszáguldott. Olyan gyorsan sprintelt,mint talán még soha.  

Mischief and Love /Loki fanfic/  {BEFEJEZETT}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora