Kapı Aralanıyor

125 7 0
                                    

Merhaba..Heey size diyorum..Beni dinlemiyormusunuz?.Rüzgar Bey?.İyimisiniz?.

Rüzgar hayallerine dalmıştı o sırada AŞK ile dolu yeni Dünyasında yaşıyordu artık.Birden onu kendine getirem.harika bir ses tonu duymuştu.

'Rüzgar Bey isterseniz başka zamana erteleyelim..' diyordu.Bir hışımla olduğu yerde doğruldu ve;'Teşekkür ederim,biraz daldım kusura bakmayın.'dedi.Ve büyülenmiscesine gözlerinin içine baktı.Rana iş konusunu açarak ona belirli tekliflerde bulundu.Bir takım şartlar sundu.Ancak Rüzgar şartları duymadan kabul ediyordu.Artık tek hedefi Dünyasına yakın olmaktı.Önüne verilen her kağıda imza atıyor.Mutluluk içerisinde kendinden geciyordu.Ayrılık vakti geldiginde Rana gülümseyerek elini uzattı.Bu Rüzgarı tekrar hayata bağlayacak yardım koluydu.Eli tutmaktan başka şansı yoktu ve saatlerdir istedigi seyde buydu zaten Dünyasınım tenini hissetmek istiyordu saatlerdir.O an gelmişti uzun süredir yüzüne kapanan yüzlerce kapıdan sonra kebdisi icin en önemlisi oldugunu dusundugu bu kapı kapanmamıştı.Belkide herşey yüzüne kapanan tüm kapilar bunun icindi bugüne kadar acılması gerek tek kapı Ranaydı.Ve bunu basardigina inanıyordu.Anahtarını cebinden çıkardı ve kapıyı araladı.Göz göze bakıyorlar ve el sıkışıyorlardı.

HERŞEY YOLUNDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin