Ráno som sa zobudila v Harryho objatí. Jeho ruka bola prehodená okolo môjho pásu a pevne ma držala. Musela som sa usmiať, keď som si spomenula na včerajšok.
,,Dobré ráno, princezná," počula som jeho hlas.
,,Dobré ránko aj tebe," usmiala som sa na neho.,,Ako si sa vyspala?" spýtal sa ma rozospato.
,,Pri tebe skvelo," povedala som a otočila sa k nemu.
,,To som rád," pobozkal ma.,,Po pravde ani nechcem, aby si mi stával tu izbu, nechcem od teba odísť," povedala som.
,,Ani by som ťa nepustil. Tu izbu spravíme ako hosťovská alebo to bude tvoja izba a budeš si tam robiť potrebné veci alebo niečo, ale ty ostaneš tu so mnou v mojej posteli," povedal.
,,Jak chceš ty, je to tvoj dom Harry a nie môj," povedala som.
,,Nie je to môj dom, je to náš dom. Bývaš tu aj ty s Leom. Vy ste teraz moje všetko," povedal a pobozkal ma. Vážne ho ľúbim.,,Ľúbim ťa," povedala som mu a pobozkala ho na pery.
,,Však, aj ja teba," povedal. Započula detský plač z izby naproti. Povzdychla som si a postavila sa z postele. Harry sa na mňa smutne pozrel.
,,Však, poď so mnou," povedala som a natiahla k nemu ruku nech sa jej chytí. On tak spraví. Ruka v ruke sme išli do Leovej izby. Hneď som si ho zobrala na ruky.
,,Dobre ráno, zlatíčko. Neplač, sme tu pri tebe," hovorila som a hladila ho vo vláskoch.
,,Mamina ma pravdu," povedal Harry a zobral si ho odo mňa. Prestal plakať.,,Prečo vždy pri tebe prestane plakať?" spýtala som sa.
,,On ma miluje, to bude tým."
,,Určite," povedala som.
,,Čo dnes podnikneme?" spýtala som sa Harryho.
,,Neviem, najradšej by som bol s vami," povedal.
,,To aj ja, inač od zajtra ideme do práce," povedala som.
,,Ja viem. A na večer mám skúšku, takže nebudem doma," povedal.
,,Jasné, teším sa s vami," povedala som.
😍 Máte práva na zabiť 😂
😍Viem,že som dlho zase nič nepridala aké vôbec som nemala náladu a ani na wattpade som poriadne nebola😁
😍 Majte sa
YOU ARE READING
Life with a baby /H.S/ ✔️
FanfictionEmily Collins je 18 ročná baba, ktorá nemohla kvôli jednej veci dokončiť školu.Keď mala 17 rokov, znásilnil ju jej najlepší kamarát.No netušila, že ostane tehotná.Keď sa to dozvedeli jej rodičia vyhodili ju z domu.No našťastie mala najlepšiu kamarát...