11.

2.1K 103 2
                                    

"Načo sa budem ozývať" otočila som sa za hlasom.

"Tebe nieje zle synak?" spýtal sa ho Robin.

"Nie otec, moc som aj tak nepil" povedal a sadol si ku mne. Hneď si zobral Lea aby som sa mohla v kľude  najesť.

Keď som bola najedená tak som išla hore pre veci a s Harrym sme potom išli domov.Lebo, že je unavený a, že aj keď nepil moc, tak mu nieje moc dobre.

"Emily dnes objednáme tie izby a ešte dnes by ich mohli doniesť a keď mi bude zajtra lepšie tak to postavím" povedal mi.

"Keď si to tak želáš tak okej" povedala som mu.

"Chceš niečo špeciálne na obed?" spýtala som sa ho.

"Dobrý hovädzí vývar" povedal mi.

"Keď máš všetko potrebné tak ti ho rada spravím, ty si zatiaľ pospi" povedala som mu.

Všimla som si, že aj Leo na mne zaspal. Položila som ho vedľa Harryho a prikryla ich oboch.Leovi som dala pusu na líce a vybrala dole do kuchyne.

Vytiahla som si potrebné suroviny a začala som variť.Ked som polievku postavila začala som robiť domácu pizzu.Viem,že ju má Harry rád, niekoľkokrát ju u mňa jedol.

Po asi troch hodinách som mala všetko hotové.Harrymu som naložila do taniera polievku a položila mu to na stôl.Viem jak nerád si nosí jedlo do postele.

Vyšla som hore a hneď som išla do Harryho izby.Leo ležal naHarrym a ten ho objímal ako keby zábal, že sa mu niečo stane.

"Harry vstávaj, na stole máš polievku" budila som ho.

"Mne sa ešte nechce" zamrmlal.Leo sama ňom začal vrtieť.

"Poď ku mne Leuško" povedala som a chcela si ho zobrať na ruky.

"Emily nechaj mi ho" povedal Harry a viac si ho k sebe pritiahol.

"Tak ale vstávaj Harry, spravila som ti aj moju pizzu" povedala som mu. Hneď jak počul slovo pizza tak otvoril oči. Je horší ako Niall.

"Mňam" povedal a vstal z postele. Samozrejme aj s Leom.

"Už ti je lepšie?" spýtala som ho keď som prišla k nemu a pohladila Leo ma hlavičke. Konečne mu začala rásť vlásky.

"Už hej,no aj tak to vidím stále na ležanie v posteli a pozeranie filmov" povedal mi a usmial sa.

"Dobre, teraz sa pod najesť,aha skúsim dať Leovi trošku polievky" povedala som

"Dobre" usmial sa a išli sme dole.

Harry zjedol dva plne taniere polievky a skoro polku pizzi.Vazne je horší ako Niall.

"Ty si musel byť veľmi hladný" zasmiala som sa.

Leo nezjedol veľa tej polievky.Ale pokrok je, že aj niečo zjedol.

"Chcem ho odnaučiť kojiť" povedala som Harrymu keď sme si ľahli do postele a Lea som dala medzi nás

"To je super. Má pol roka ale to nevadí.Poznam mamičky, ktoré koja do roku a pol" povedal Harry.

"Však toto" povedala som.

"Objednáme ten nábytok" povedal a zobral si Lea na brucho.Ten sa na neho hneď uvelebil a zatvoril očká.

"On ťa má vážne rád" povedala som mu.

"Všímam si,ale ty si jeho mama takže teba bude mať najradšej" povedal a usmial sa.

"Ja viem, ale aspoň ma chlapa vo výchove" zasmiala som sa.

Ďalšia časť 💜💜
Dostaňme tento pribeh na #10 vo ff a Horan's Little Sister na #1 vo ff💙💙💚
Milujem vás 🖤

Life with a baby /H.S/ ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon