16.

2K 101 6
                                    

Keď sa Leo najedol, tak som ho išla hore obliecť. Nechala som ho na posteli, ale okolo neho som dala ešte vankúše, aby nepadol, keďže sa už vie pekne prevracať aj sám na brucho a späť, a už vie aj liezť takže sa o neho teraz trošku viacej bojím.

Prešla som ku skrini a vybrala si odtiaľ:

Obliekla som si to a išla pre toho malého vymyselníka

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Obliekla som si to a išla pre toho malého vymyselníka. Umytá som už bola a učesaná tak isto. Lea som si zobrala na ruky a išla s ním dole.

,,Kde ste boli tak dlho?" spýtal sa Harry, keď sme vošli do obývačky.

,,Dobre vieš, aké ťažké je Lea obliecť," povedala som. Minule ho Harry obliekal len pol hodiny, lebo sa mu Leo metal a stále mu utekal.


,.To hej, bude to malý vymyselník," povedal Harry a zobral si odo mňa Lea. Išli sme do parku. 

Chalani boli vpredu a kočíkovali Lea. Na to by som si zvykla. Ja som bola s Harrym vzadu.Kráčali sme vedľa seba, keď sa zrazu Harryho ruka jemne sa dotkla tej mojej. Pochopila som hneď. Usmiala som sa a chytila jeho ruku. Na verejnosti sme sa za ruky ešte nedržali. Vlastne, my sme sa ešte nikdy nedržali za ruky. Je to dosť divný, ale príjemný pocit.

Chalani zastavili a sadli si na lavičku. Ja s Harry sme došli k ním. Jednom očkom som pozrela do kočíka. Leo zaspal. Aký je zlatý ten môj syn. Sadli sme si na lavičku k chalanom.

,,Prečo sa držíte za ruky?" spýtal sa Niall. Pripadá mi ako malé decko.

,,Nemôžeme?" škaredo na neho pozrel Harry.

,,Môžete, ale Harry ty si už pol roka nedržal žiadnu baby za ruku." povedal tentokrát Liam. Wau, toto som nevedela a to Harryho poznám 4 mesiace.

K Harrymu som začínala cítiť niečo viac ako len kamarátstvo. To ako sa správa k Leo je neuveriteľne. Berie ho ako svojho a to vlastne ani nemusí. Harry je skvelý chlap.

,,Začínam byť hladný." povedal Niall. No jasné, to je celý Niall.

,,Čo tak sa ísť najesť do pizzerky?" spýtal sa Harry. Ja som si o neho oprela hlavu.

,,S tým súhlasím," povedal Liam. Popravde, ja som hladná nebola. Ale bola som dosť unavená. V noci sa mi moc dobre nespalo. A ja sama neviem prečo.

Chalani sa postavili z lavičky a ja hneď za nimi. Niall zobral kočík a ďalej sa rozprával s chalanmi o niečom. Ja som kráčala len tak vedľa nich. Vošli sme do pizzerky. Sadli sme si tak, že ja som mohla mať Lea hneď pri sebe. Neviem čo by som robila, keby som ho nemala. Asi by som nikdy nespoznala Harryho.

Life with a baby /H.S/ ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant