1.

4.3K 154 19
                                    

Práve sa chystám do práce.Všetko už mám zabalené, tak idem pri chystať môjho syna.Áno pracujem a mám syna.Leo má len dva mesiace.Viem, že by som s ním mala byť doma ale ja si to dovoliť nemôžem. Prišla by som o doma a potom aj o moje zlatíčko.Lea milujem nadovšetko.

Opatrne som ho vybrala z postieľky a položila na prebaľovacia pult.Byvam v malej garzónka keďže som si viac dovoliť nemohla.No teraz mi to ešte stačí ale viem, že keď bude Leo rásť tak budem musieť kúpiť nový byt.

Prebalila som ho a obliekla mu body a tepláky.Vonku nebola ani zima ale zase áno teplo.Bol máj.

Keď som mi obliekala tepláky tak začal plakať.

"Pšt zlatíčko som tu" povedala som a zobrala si ho na ruky.Mozno bude už aj hladný.Naposledy jedol o druhej v noci.A teraz je pol 7. O 7 musím ísť z domu aby som o pol 8 už otvárala kaviareň.Nastastie ju nemám ďaleko od bytu.

Lea som nakojila a dala mu ešte mikinu keďže je ráno a ráno býva ešte zima.

Dala som ho do kočíka a prikryla ešte tenkou dekou.Ja som sa obula a dala si koženú bundu na seba.Otvorila som dvere a vyšla som von na chodbu. Privolala som si výťah a medzi tým som zamkla byt.

Zviezla som sa dole a vydala sa smer kaviareň.Maly po ceste zaspal to znamená, že spať bude do nejakej 10 teraz.A o 10 mám pauzu takže sa mu budem môcť venovať.

Kočík s malým som si dala tak aby mi nezavádzali no zároveň tak aby som na neho stále videla.Leo krásne spal takže som začala pripravovať kaviareň. Keď bolo pol 8 tak som otvorila kaviareň.

Skoro vob nebola práca.A ani sa nečudujem, všetci sú v práci.Ja som ti od rána do nejakej šiestej aby som dostala dosť peňazí aj na veci pre malého ale aj aby som byť vedela splatiť.

"Dobrý, možno hovoriť s vedúcou alebo s niekým takým?" spýtal sa chalan asi o kolo 20 rokov.

"Jasné, ja som zástupkyňa vedúcej keď tu nie je takže pod si sadnúť sem. Dúfam, že ti nevadí, že ti tykám" povedala som mu a sadli sme si hneď vedľa kočíka.

"Nevadí, nevyzeráš, že si o moc mladšia ako ja" zasmial sa.

"To určite nie.A načo si chcel so mnou hovoriť?  spýtala som sa ho.

Ahojte!
Som tu s novým príbehom ❤️
Po My Sister Nurse a po Girl Next Door, tie knihy som vážne milovala písať je tu ďalší ❤️❤️❤️
Za cover ďakujem dokonalej osobe horan_tomlinson_18 💜 ešte raz ti ďakujem ❤️
A časť venujem: Styles_s_94 Dove_Styles Angiee657 💜💜
Milujem vás 💕💕

Life with a baby /H.S/ ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora