8.

2.1K 105 2
                                    

"Emily treba ti pomôcť?" vošiel Harry do jeho izby.

"Podáš mi prosím ťa plienku, už ho iba prebalím a oblečiem" povedala som mu a malého som pusinkovala po celom tele.On sa tomu smial.

"Páči sa"  podal mi plienku.

"Ďakujem.Vyber mu niečo aj na seba, ja ho už len oblečiem" povedala som a stále som robila zle môjmu synovi.

Keď som ho prebalila už bol pri mne Harry aj s oblečením pre Lea.Vybral mu slabo modré bodyčko a tepláky.Obliekla som mu to a išla som ešte pre mikinu.Bol september takže už bolo vonku chladno.

"Môžeme ísť?" spýtal sa ma.

"Jasné" usmiala som sa na neho.

"Emily,teraz ma napadlo,nemáme žiadnu autosedačku pre malého" poškriabal sa na zátylku.

"Budem v zadu a zoberiem si ho na ruky" povedala som mu.

"Vieš ale, že takto nemôžeme chodiť večnosť?" spýtal sa ma.

"Viem,hneď ako si zarobím tak ju pôjdem kúpiť" povedala som mu.

"Na to zabudni.Zajtra ju pôjdeme kúpiť.Spolu.A teraz zavolám mamine nech do nesie starú po Femme aby si nemusela mať stále na rukách lebo kočík neberieme" povedal mi.

"Harry, neuveriteľné si vážim čo pre mňa robíš.Bez teba by som bola na ulici a možno už aj bez malého" povedala som mu a objala ho. Malý bol ešte na posteli a prevracal sa raz na brucho raz na chrbát.Toto robievala stále.

"Emily, robím to rád.Vážne som si ťa obľúbil.Lea beriem ako syna" povedal mi a viac ma schoval v jeho náručí.O proti nemu som bola jak trpaslík.

"Poďme lebo to nestihneme a chalani nás zabijú" povedala som mu.

Lea som si zobrala na ruky a išla s Liamom do auta.On po ceste k autu volal s mamou.Jeho mamina a sestra sú super.Gemma ma 6 rokov a robí strašne Harrymu zle ale je vidno, že ho aj tak miluje.

Po 20 minútach cesty sme tam boli.Leo po ceste začala strašne plakať a Harry bol z toho nervózny.

"Harry prepáč, Zeta znervózňuje" ospravedlnila som sa mu keď sme došli do šatne jeho a chalanov.Harry povedal ochranke, že som jeho priateľka takže má v pohode pustili dnu.

Prepáčte mi za chyby 🙃🙃
Dúfam, že sa vám časť páčila ❤️❤️
Milujem vás, ale Liama viacej ❤️❤️❤️

Life with a baby /H.S/ ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang