,,Leo už konečne zaspal," povedala som Harrymu, keď som k nemu došla do obývačky.
,,Tie zuby budú zabiják," povedal a objal ma, keď som si k nemu prisadla.
,,To áno, ale zvládneme to. Len ma mrzí, že plače."
,,Ja ti verím, zlato. Aspoň, že nemá teploty ako Gemma," povedal a dal mi pusu navrch hlavy.
,,Ináč, volal mi Liam, že o chvíľku dôjde. Snáď nevadí," povedal.
,,Jasne, že nie. Aspoň budem chvíľku myslieť na niečo iné ako na toho idiota a na to, že moje zlato sa trápi."
,,Na toho idiota kašli, a neboj, Lea to prejde," povedal. V tomto niekto zazvonil. Dúfam, že nezobudili malého. Ak hej, budú si ho uspávať sami.
,,Idem tam," oznámil Harry. Postavil sa a išiel otvoriť. Ja som išla do kuchyne. Musela som sa ísť napiť. Už asi hodinku sa mi točí v hlave. Zrazu sa mi zatmelo pred očami a ja som už cítila len tvrdí naraz a Harryho výkrik.
Harry p.o.v
Išiel som chalanom otvoriť.
,,Čaute," pozdravil som ich.
,,Ahoj," odzdravili. Išli sme do kuchyne. Len čo som vkročil do kuchyne, som videl ako Emily odpadla.
,,Emily," vykríkol som a pribehol k nej.
,,Emily prebuď sa," začal som ju jemne búchať po liciach. No ona ani nereagovala. V tomto sa z hora ozval plač Lea. Sakra!
,,Harry, sanitka je na ceste," oznámil Louis.
,,Idem pre malého," povedal Liam a vybehol hore. Ja som sa snažil prebudiť Emily. To niečo nepomáhalo. Oni voda. Sanitka tu bola do 5 minút.
,,Môžem ísť s vami?" spýtal som sa sanitárna, keď ju nakladali do auta.
,,Bohužiaľ nie, ale na recepcií v nemocnici potom povedzte len meno vašej priateľky a pustia vás za ňou," povedal a už nastupoval do sanitky.
,,Harry, zober si prosím Lea na chvíľku," povedal Liam. Zobral som si ho.
,,Pšt, zlatíčko. Neplač, mamina bude v poriadku," utešoval som ho. No nevedel som čo utešujem jeho alebo mňa. Aj ja som mal sto chutí sa rozplakať, ale musel som byť silný.
,,Poďme do tej nemocnici, ja to odšoferujem," povedal Niall. Ja som na nič nečakal a aj s malým som išiel k môjmu autu. Nechcelo sa mi premiestňovať autosedačka do jeho auta. Pripútal som Lea do sedačky a sadol si k nemu. Ku mne si do zadu sadol Louis.
,,Čo ak nebude v poriadku?" spýtal som sa Louisa a cítil ako mi po tvári tečie slza.
,,Neboj, bude v poriadku. Možno je len dehydrovaná," povedal a objal ma. Louis bol vždy môj najlepší kamarát. Vedel ma pochopiť vždy keď trebalo. A ja mu za to ďakujem.
Prepáčte, že časť dlho nebola 😭
Ale mám strašne veľa do školy keďže sa blíži koniec školského roka a ja prepadam z dvoch predmetov 😂😭
Časť by bola aj včera ale bola som.na oslave a nedopadlo to moc dobre a teraz sa ospravedlňujem 😂😂😂
Aký ste mali víkend vy a prípade aj včerajšie voľno ak ste mali v škole a dnes si užite sviatok ❤️❤️
Paaa❤️
YOU ARE READING
Life with a baby /H.S/ ✔️
FanfictionEmily Collins je 18 ročná baba, ktorá nemohla kvôli jednej veci dokončiť školu.Keď mala 17 rokov, znásilnil ju jej najlepší kamarát.No netušila, že ostane tehotná.Keď sa to dozvedeli jej rodičia vyhodili ju z domu.No našťastie mala najlepšiu kamarát...