25.

1.6K 90 6
                                    

Hneď ako sme došli do nemocnice, som sa na recepcií spýtal kde je Emily. Strašne som sa o ňu bál. A malý Leo strašne plakal zase.


,,Práve ju vyšetrujú, počkajte tu," povedala mi sestrička a ja som sa snažil, aspoň trochu ukľudniť kvôli malému. 


,,Pšt, zlatíčko, mamina bude v pohode," hovoril som Leovi. Snažil som sa ho ukľudniť.


,,Harry?" prišiel za mnou Liam.

,,Áno?" pozrel som na neho.

,,Mal by si zavolať mame, aby si prišla pre malého. Ona bude vedieť ako na neho," povedal a ja viem, že má pravdu.


,,Asi to aj spravím, verím, že si Emily nechajú tu a ja chcem pri nej a viem, že pre Lea by to nebolo najlepšie," povedal som. Iba prikývol a išiel naspäť za Louisom a Niallom. Ja som si z vačku vytiahol telefón a odomkol. Išiel som do kontaktov a našiel číslo na mamu. Hneď som vytočil jej číslo.


,,Stalo sa niečo?" spýtala sa hneď ako zdvihla.


,,Mami, mohla by si prosím dôjsť do nemocnice?" spýtal som sa.


,,Bože, čo sa stalo? Si v poriadku?" spýtala sa ustarostené.


,,Ja áno, ale Emily odpadla. Ja neviem čo s ňou je. Malý stále plače a ja nechcem aby bol v nemocnici so mnou, dôjdeš si prosím pre neho?" povedal som a v duchu sa modlil, že povie áno.


,,Jasne, budeme sa ponáhľať," povedala a zložila.


,,Zlatíčko,  o chvíľku dôjde babka Anne a pôjdeš k nej," hovoril som, aj keď som vedel, že mi neodpovie a že mi možno ani nerozumie. Išiel som za chalanmi. Sedeli tam ako päť peňazí. Báli sa aj oni. Bolo to na nich vidieť. Poznali ju tak dlho ako ja, ale aj tak si ju obľúbili. Tak isto aj ja.


,,Mamina je už na ceste," povedal som.

,,Dobré, pozri malý už zaspáva," povedalo Niall. A mal pravdu. Ani som si nevšimol, že už Leo neplače.

,,Čo jej toľko môžu robiť za vyšetrenia?" spýtal som sa ich.


,,Ja neviem Harry. Ale bude v poriadku, uvidíš," snažil ma upokojiť Louis. Smutné som sa na neho pozrel

Ahojte ❤️
Dúfam, že sa vám časť páčila ❤️❤️ budem rada ak mi napíšete názor 😍
Chcem sa spýtať, čo by ste povedala na charakter ask?
Ľúbim vás ❤️❤️

Life with a baby /H.S/ ✔️Where stories live. Discover now