23.

1.7K 89 0
                                    

Keď sme sa naobedovali, tak sme sa presunuli do obývačky. Harry si hneď Lea zobral na ruky, a tak ho nechal spať.


,,Mohol si ho tam nechať," povedala som.


,,Ja viem, ale chcem ho mať pri sebe dokým nezačne behať," povedal.


,,Tak skoro to ešte nebude," usmiala som a ruku mu položila na stehno.


,,Nevadí," zazubil sa na mňa.

×××××

Odchádzali sme až tak na večer. Leo už bol dosť mrzuty, keďže nespal dlho poobede. Harry sa ho snažil aj uspať, ale nešlo mu to. Utíšiť ho šlo jedine tým, že som ho nakojila. Potom si s ním hrala Gemma, tak to ho nejak zabavilo, ale potom zase začal plakať a zlostiť sa.


,,Zlato, tíško, musíš vydržať a neplakať, lebo tatino sa potom nevie sústrediť na cestu," hovorila som, keď som videla na Harrym, že je nesústredený.


Sadla som si k nemu dozadu, keďže stále plakal. Ešte sme boli tak pol hodinku od domu, keďže Anne býva pol hodinu za Londýnom.


,,Zlatíčko, tíško," opokojovala som ho.


Bolo mi z neho do plaču. To, že neviem utíšiť vlastné dieťa. To, že Harry je kvôli nám nesústredený.


Cítila som ako auto spomaľuje. Pozrela som sa do predu na Harryho. Pozeral sa na mňa.

,,Harry, prepáč," ospravedlnila som sa.


"Nie, vy za nič nemôžete. Možno mu len rastú zúbky," povedal.


Ja som Lea vybrala z autosedačky a zobrala si ho na ruky. Hneď som si vyhrnula tričko a začala ho kojiť. Počula som ako sa otvorili zadné dvere. Harry si potom už len sadol a nechal aby som sa o neho oprela.

,,Emily, neplač," povedal a zotrel mi slzy. Ja som ani necítila, že by som plakala.


,,Nie som dobrá matka. Neviem utíšiť vlastné dieťa, Harry," povedala som a začala hladiť Lea po vlasoch.


,,Si skvelá mama," povedal a dal mi pusu navrch hlavy.


,,Nie som, plače a ja neviem čo je s ním."


,,Nebudem sa s tebou o tom dohadovať. Si skvelá mama a raz za čas sa stane, že nevieš čo sa deje. Povedať ti to ešte nevie, tak plače," povedal. Všimla som si, že Leo zaspal.


,,Mali by sme ísť dokým spí."


,,Jasné," povedal a išiel si sadnúť za volant.

Nakoniec sme cestu domov zvládli aj keď malý sa zobudil asi po 10 minútach. No mala som ho na rukách a nebol v autosedačke. Plakal, ale už to nebol ten záchvat čo mal pred tým.


Ahojte 💔💔
Momentálne moje srdce je zlomená na tisíc kúskov, no aj tak vám dávam časť ❤️❤️
Síce neskoro ale snáď sa na to ešte dnes niekto pozrie....
Mám vás rada na to nezabudnite ❤️
PS: neviem kedy bude ďalšia časť ale do stredy to nebude určite keďže mám veľa učenia 💔💔

Life with a baby /H.S/ ✔️Where stories live. Discover now