Po pár mesiacoch...
Harry p.o.v
Ležím s Emily a Leom u nás na záhrade keď mi zavolá Louis.
,,Počúvam ťa," povedal som hneď ako som zdvihol.,,Práve mi volal nejaký manažér, ktorý že nás počul spievať v nedeľu v tom obchodom centre, a že chce s nami podpísať zmluvu," hneď povedal.
,,Louis, dúfam, že si nerobíš srandu."
,,Vážne nie. Zajtra poobede sa s ním máme stretnúť," povedal.
,,Bože, to je skvelé. Ináč dôjdite dnes, budem grilovať," povedal som a pozrel sa na Emily, ktorá sa hrala s Leom.
,,Jasne, aspoň to oslávime, idem ešte obvolať ostatných," povedal a zložil.
,,Práve mi volal Louis, že sa mi ozval nejaký manažér, ktorý nás v nedeľu počul spievať a že chce s nami podpísať zmluvu," povedal som Emily.
,,To je skvelé. Určite sa vám to podarí a nahraté skvelé pesničky," usmiala sa a pobozkala ma. S Emily som o pár dní presne 4 mesiace. Leo sa už pomaly stavia na nohy. Ešte rozprávať nevie.
,,Verím v to, len sa bojím, že ako to bude ak pôjdeme na turné. Nechcem vás tu nechať," povedal som jej.,,Neboj sa, my to nejak zvládneme, že zlatíčko," povedala a zobrala si Lea na ruky.
,,Nenechám vás tu samých," povedal som jej. Už teraz viem, že pôjdu so mnou.
Leo sa doplazil ku mne. Zobral som si ho na ruky. Hneď si položil hlavu na moje rameno.
,,Asi je unavený," povedal som.
,,Poďme dnu. Pôjdem ho uložiť a my si môžeme spraviť pekné poobedie, dokým nedôjde chalani," zasmiala sa.
,,Jasne," usmial som sa na ňu.
Lea som jej podal a dal mu pusu na čelo.Emily s ním odišla do vnútra a ja som zatiaľ pozbieral Leove hračky a deku na doktorej sme sedeli.
Všetko som to doniesol dnu do obývačky, kde mal Leo ostatné hračky.
Akurát som bol zohnuty keď ma niekto objal okolo pása. Mohla to byť jedine Emily.
,,Nemal by si na mňa vytŕčať ten tvoj sexi zadok," zašepkala mi do ucha.
,,Ty ho máš aj tak viac sexi," otočil som sa k nej.
,,Milujem ťa, Harry," povedala mi.
,,Ja teba viacej," pobozkal som ju.
STAI LEGGENDO
Life with a baby /H.S/ ✔️
FanfictionEmily Collins je 18 ročná baba, ktorá nemohla kvôli jednej veci dokončiť školu.Keď mala 17 rokov, znásilnil ju jej najlepší kamarát.No netušila, že ostane tehotná.Keď sa to dozvedeli jej rodičia vyhodili ju z domu.No našťastie mala najlepšiu kamarát...