22.

1.7K 89 0
                                    

,,Poď, malý nás už čaká," povedal Harry, keď sme už asi 10 minút čakali v aute pred jeho maminim domom. Po tom čo Jason odišiel, sme mali prestávku a ja som ju celú preplakala.


,,Bojím sa, čo keď sa vážne raz Leo spýta na to, že sa nepodobáte," povedala som a pozrela sa na neho.


,,Tak mu povieme pravdu. Ak sa bude diať hocičo, budem stále pri tebe," povedal a pobozkal ma.


,,Ďakujem ti, bez teba by som tu už asi nebola."


Vystúpili sme z auta a Harry ma chytil za ruku. Spolu sme sa vybrali k dveram, na ktoré Harry zaklopal.

,,Harry." Prišla nám otvoriť Gemma.


,,Ahoj, kde je mamina?" spýtal sa Harry.

,,Uspáva Lea," povedala a pustila nás dnu.


,,Idem za ňou," povedala som a pustila jeho ruku. Tipujem, že bude v Harryho starej izbe. Vyšla som schodisko a zamierila do Harryho izby. Vošla som potichu dnu.


,,Ahoj, Anne," pozdravila som ju.


,,Ahoj, vy ste už tu?" spýtala sa, keď zdvihla hlavu od malého.


,,Hej, išli sme z práce skôr. Daj mi ho, ty utekaj za Harrym, ja ho uspím a prídem aj s ním dole," povedala som.


,,Dobre, idem zatiaľ prichystať obed," odvetila a podala mi malého. Ja som si ho zobrala a on si hneď položil hlavu na moje rameno. Začala som ho hladiť po chrbte a on po chvíľke zaspal.


,,Nedovolím aby ti niekto ublížil," povedala som. Vyšla som z izby aj s Leom na rukách. Zišla som schody a zamierila si to do obývačky. Lea som položila na gauč a okolo neho dala vankúše aby nespadol. 

Počula som hlasy z kuchyne, tak som išla tam.


,,Už som tu," ozvala som sa.

,,Už zaspal?" spýtal sa Harry a prišiel ku mne.

,,Hej, zaspal hneď ako som si ho zobrala na ruky," usmiala som sa.

,,Však, na mamine sa zaspáva najlepšie," povedala Gemma.


,,To je pravda," ozval sa Harry.

,,Ty si naposledy na mame spal tak pred 15 rokmi," zasmiala som sa.

,,To nie je pravda," povedal 'urazene'.

Ahojte ❣️
Dúfam, že sa vám časť páčila ❤️
Dnes som dostala dokonalý nápad na ďalší príbeh s Liamom ❤️
Ja ho proste milujem ❤️
Zajtra má vydať novú pesničku #Familiar, tešíte sa na ňu tak ako ja? ❤️🌹
Milujem vás a som rada, že vás mám ❤️
PS: majte sa rady takí akí ste ❤️ či už chudí alebo tlstí❣️ buďte na seba pyšní a majte sa rady ❤️

Life with a baby /H.S/ ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora