,,Dúfam, že ti nevadí, že ho musíš strážiť?" spýtala som sa Anne, keď sme boli u nej, aby sme jej dali Lea.
,,Vážne nie. Budem len rada ak sa budem starať o toto zlatíčko. A mám pocit, že Gemma ho tiež rada uvidí," odpovedala.
,,Dobré, hneď po práci si pre neho prídeme," povedala som.,,Dobré, a ináč budem variť obed tak vás rovno aj pozývam," odvetila a pritom sa usmievala od ucha k uchu.
,,Môžeš s nami rátať, my už musíme ísť, tak ahoj, mami," povedal Harry. Rozlúčili sme sa a išli naspäť k Harrymu do auta.
Vôbec sa mi dnes v práci byť nechcelo, ale plus je, že tam so mnou bude Harry. Dúfam, že si po čase nezačneme liezť na nervy, keď budeme spolu 24/7.
,,Zlato, prosím toto odnesieš na trojku?" spýtal sa Harry.
,,Jasne," povedala som a zobrala si od neho kávu, ktorú som mala ísť odniesť na trojku.
,,Nech sa páči," povedala som a položila kávu pred jedného chalana. Ten chalan sa na mňa otočil a ja som vtedy skamenela. To nemôže byť on.
,,Emily?" spýtal sa. Sakra...
,,Jason?" povedala som 'prekvapene'. Už v živote som ho nechcela vidieť. Chalan, ktorý má znásilnil a otec môjho syna je práve tu predo mnou.,,Ešte stále tu pracuješ?" spýtal sa.
,,Hej a nemienim odtiaľto odísť," odpovedala som a ustúpila od neho.
,,Prečo si sa mi potom už neozvala?" pýtal sa ďalej.
,,Vážne sa to pýtaš? Jason, znásilnil si ma," povedala som a mala slzy v očiach.
,,Bol som opitý," bránil sa.,,Nebol si až tak aby si nevnímal a nevedel, čo robíš," kričala som. Okrem neho tu nikto nebol, keďže sme mali pred obedovou pauzou a o chvíľku aj po zmene.
,,Mrzí ma to," ospravedlnil sa.
,,Aj mňa, ale naše kamarátstvo skončilo, už je to rok aj niečo. Stále som na to nezabudla a ani nezabudnem, lebo mi po dome behá napodobenina teba! Chápeš to? Ten malý nemôže za to akého kokota ma otca, ale jedno ti poviem, že on teba nikdy nespozná a nikdy nebude vedieť kto je jeho otec," kričala som.
,,Jeho biologicky otec," počula som hlas za sebou.,,Ty si ostala tehotná?" spýtal sa prekvapený Jason.
,,Áno, síce som to zo začiatku ľutovala, že čakám dieťa s takým kreten akomsi ty, ale teraz je ten malý pre mňa všetko. On ma robí šťastným, to on je dôvod prečo sa stále usmievam," povedala som a po líci mi začali tiect slzy.
,,Chcem ho vidieť," povedal Jason.
,,Nikdy ho neuvidíš... Možno keď bude väčší a bude sa pýtať prečo sa nepodobá na 'otca', tak mu možno povieme pravdu," vložil sa do toho Harry. Bola som rada, že tu teraz je.
,,A ty si kto, že sa do toho staráš?" zamračil sa Jason.
,,Nevlastný otec Lea a priateľ Emily, a upozorňujem ťa, čo sa len priblížiš k malému alebo Emily, tak ťa vlastnoručne zabijem. Emily sa natrápila kvôli tebe už dosť," varoval ho Harry a mračil sa na neho.
,,Nemohol si mi zobrať môjho syna!" zakričal Jason.
,,Ty nie si jeho otec. V papieroch napísaný nie si."
,,Nechápem, ako som ťa mohol milovať a byť tvoj najlepší kamarát," odvetil.
,,To nechápem ani ja. Už v živote ťa nechcem vidieť Jason, zabudni, že existujeme a zabudni, že máš syna!" zakričala som na neho.
🌹Dobré ráno ❤️
🌹Dúfam, že sa vám časť na ráno takto páčila❤️
BINABASA MO ANG
Life with a baby /H.S/ ✔️
FanfictionEmily Collins je 18 ročná baba, ktorá nemohla kvôli jednej veci dokončiť školu.Keď mala 17 rokov, znásilnil ju jej najlepší kamarát.No netušila, že ostane tehotná.Keď sa to dozvedeli jej rodičia vyhodili ju z domu.No našťastie mala najlepšiu kamarát...