Vrátil som sa naspäť do obývačky. Emily tu nebola takže asi Darcy bola dať do svojej postieľky. Už spáva u seba v izbe.
,,Deje sa niečo miláčik?" cítil som ruku na svojom chrbáte.
,,Nie nie, len moc ťa milujem a dnes ťa chcem po dlhej dobe pozvať na večeru," povedal som jej a otočil som sa k nej.
,,Aj ja teba, a čo deti?" spýtala sa ma.
,,Zavolám mame," povedal som jej. Dnes večer chcem byť s ňou lebo ju chcem požiadať o ruku.
,,Dobre," usmiala sa a objala ma.
,,Bože, som tak rád, že si súhlasila, už som sa bál, že kvôli malej a Leovi sa vypodneš na mňa," pobozkal som ju.
,,Pamätáš čo som ti povedala, keď som zistila, že čakám malú?" spýtala sa ma.
,,Bolo toho viac, skús mi pripomenúť," usmial som sa na ňu.
,,Že kvôli deťom neprídem o večere s tebou a ani o rande. Lebo teba milujem a si pre mňa to najdôležitejšie v živote," povedala mi, ja som ju objal a pobozkal.
,,Aj keď budeme mať 90 ťa pozveme na rande miláčik," povedal som jej.
,,Milujem ťa, veľmi moc a neľutujem, že mám s tebou malú Darcy. Je to to najlepšie čo má mohlo stretnúť a ja ti neuveriteľné ďakujem, že si prišiel do tej kaviarne," usmievala sa od ucha k uchu.
,,Ja teba milujem. Ja som rád za Lea, lebo to je ten najlepší syn alebo môžem mať," povedal som jej.
....
Už mám všetko pripravené a už čakám len na Emily. Mám na sebe sako. Niekto zazvonil. To bude mamina.
,,Ahojte," pozdravil som keď som otvoril dvere.
,,Ahoj, kamže tak vyfintený?" spýtal sa ma oco.
,,Idem s Emily na rande a chcem ju požiadať o ruku," povedal som si.
,,To je skvelé. Určite ti povie áno, nemá dôvod prečo nesúhlasiť, ty si ten najlepší chalan akého som kedy videla a to nehovorím len kvôli tomu, že si môj syn," povedala mi mama.
,,Babi," zakričal Leo. Už mu je našťastie lepšie. Vyspal sa a zase som mu spravil čajík.
,,Ahoj drobec, kde máš sestrička?" spýtala sa ho.
,,Neviem. Asi zase spinká," povedal.
,,Ahojte," dole po schodoch išla Emily v červených šatách a s Darcy na rukách.
,,Jaká si ty dnes pekná," povedal jej môj otec.
,,To všetko vôli vášmu synovi," zasmiala sa a podala mi Darcy aby sa mohla prvýkrát s našimi.
,, Poď miláčik, necháme maminu so svokrovcami," povedal som Darcy a išiel s ňou do obývačky kde som ju posadil k Leovi aby sa mohli spolu hrať.
ESTÁS LEYENDO
Life with a baby /H.S/ ✔️
FanficEmily Collins je 18 ročná baba, ktorá nemohla kvôli jednej veci dokončiť školu.Keď mala 17 rokov, znásilnil ju jej najlepší kamarát.No netušila, že ostane tehotná.Keď sa to dozvedeli jej rodičia vyhodili ju z domu.No našťastie mala najlepšiu kamarát...