Κεφάλαιο 20

940 61 5
                                    

Η Χριστίνα είναι στη φωτογραφία.
_______________________________________

Σήμερα που ξύπνησα το σπίτι μου φαινόταν άδειο. Ακόμα δεν έφυγαν τα κορίτσια και μου έλειψαν.

Αχ τι ωραία που περάσαμε. Αλλά τι κάνουμε; Τα καλά πράγματα δεν κρατάνε για πάντα μου φαίνεται.

Αφού σηκώθηκα πήγα πλύθηκα και κατέβηκα κάτω να φάω πρωϊνό. Σήμερα για ένα περίεργο λόγο ήταν όλοι σπίτι.

"Καλημέρα. Πώς και όλοι εδώ σήμερα;" Ρώτησα και άνοιξα το ψυγείο.

"Εγώ σήμερα είχα ρεπό και δεν πήγα στη δουλειά. Η Στάβι μόλις ξύπνησε και αυτή, και η μαμά... Αναρωτιέμαι πως δεν πήγε για καφέ σήμερα." Είπε ο μπαμπάς μου και κοίταξε την μαμά μου που στριφογύρισε τα μάτια της.

"Για να απαντήσω στο πατέρα σας... Σήμερα θα έχουμε επισκέπτες." Είπε η μαμά και όλοι μας την κοιτάξαμε.

"Ποιόν;" Ρώτησε ο μπαμπάς και άφησε την εφημερίδα του.

"Θα έρθουν ο Τζόρτζ με τους γονείς του και την αδερφή του." Είπε η μαμά μου και εγώ παραλίγο να πνιγώ στο χυμό που έπινα.

"Γιατί;" Ρώτησα εγώ.

"Γιατί ξέρεις πόσο καλές φίλες είμαι εγώ με την Πετρούλα. (Την μαμά του Τζόρτζ.) Ήθελε να έρθουν και να γνωρίσουμε και την Χριστίνα. Εγώ την ξέρω, αλλά εσύ με την Στάβι όχι." Είπε η μαμά μου και εγώ ξεφύσιξα.

"Μα εγώ την ξέρω δεν χρειάζεται να την μάθω." Είπα εγώ βρίσκοντας δικαιολογίες για να μην είμαι στο τραπέζι.

"Από πού την ξέρεις εσύ;" Ρώτησε η Στάβι.

Αχ το ξέχασα ότι δεν ξέρουν.

"Εε... Την γνώρισε την προηγούμενη εβδομάδα. Όταν χώρισε με την Μάρα. Χτύπησε καταλάθος την πόρτα μας." Πετάχτηκε η μαμά μου.

"Ναι αυτό." Είπα εγώ και κοίταξα την μαμά μου περίεργα. "Μαμά μπορώ να σου πω λίγο στο σαλόνι;" Την ρώτησα και πήγαμε στο σαλόνι.

"Μαμά θυμάσαι τότε που μου είπες ότι η κοπέλα που μιλούσα ήταν ολόιδια με την Χριστίνα και μου είπες να προσέχω που μπλέκω;" Την ρώτησα χαμηλόφωνα.

"Ναι αγάπη μου θυμάμαι." Είπε η μαμά μου και ξεφύσιξε.

"Τι εννοούσες;" Ρώτησα και αυτή πήρε μια βαθιά ανάσα.

"Αγάπη μου, εσύ ξέρεις μόνο όσα πρέπει να ξέρεις. Η Χριστίνα όμως δεν σου είπε ότι η μαμά της και ο μπαμπάς της ήξεραν ότι είναι ζωντανή. Ο μόνος που δεν το ήξερε ήταν ο Τζόρτζ." Είπε η μαμά μου και με έπιασε από τον ώμο.

Unexpected Love (COMPLETE)Where stories live. Discover now