"Ήμουν σίγουρη ότι κάτι περίεργο συνέβαινε μεταξύ σας, αλλά όχι και σε τόσο... προχωρημένο στάδιο." Είπε η Στάβι χαμογελώντας.
"Σιγά τίποτα δεν έγινε μεταξύ μας. Και ούτε πρόκειται." Είπα εγώ για να αποφύγω συζητήσεις μετά.
"Θα βγούμε μετά." Πετάχτηκε η Χριστίνα.
Την κοίταξα με γουρλωμένα μάτια. Είχε ακουμπήσει στο πάγκο της κουζίνας και κοιτούσε τα νύχια της. Πλάκα πλάκα ωραία νύχια είχε. Όχι πολύ μακριά, αλλά όχι και πολύ κοντά. Ότι πρέπει.
"Το ήξερα. Για αυτό μου έστειλες μήνυμα πριν. Για να με ρωτήσεις τι να κάνεις." Είπε η Στάβι χαρούμενη, αλλά εγώ δεν τις έδινα σημασία.
"Δεν χρειάζεται να τα λες όλα. Θα της το έλεγα εγώ όταν ήθελα. Δεν θα πετάγεσαι σαν..." Είπα αλλά σταμάτησα. Δεν ήθελα να φανώ αηδιαστική.
"Σιγά, αδερφή σου είναι. Έπρεπε να ξέρει." Είπε αθώα. "Επίσης δεν μ'άρεσε αυτό που είπες ότι δεν θα γίνει κάτι." Συμπλήρωσε και πήρε ένα ποτήρι να πιεί νερό.
Μα που ήξερε που είναι άι τα ποτήρια;
"Ναι το είπα αυτό μόνο και μόνο για να μην κάνει πολλές ερωτήσεις." Είπα εγώ φωνάζοντας χαμηλόφωνα.
"Ποιός να μην κάνει πολλές ερωτήσεις;" Είπε ο Τζόρτζ και γυρίσαμε όλες να το κοιτάξουμε.
"Εεε;" Είπα εγώ σαν χαζή.
"Τώρα που ερχόμουν σε άκουσα να λες "να μην κάνει πολλές ερωτήσεις." Ποιός;" Ρώτησε και μας κοιτούσε ύποπτα.
"Ααα. Εεε. Η Μαρίνα είπε να πάρουμε και την Χριστίνα μαζί μας μετά που θα βγούμε και λέω εγώ στα κορίτσια, εύχομαι μόνο να μην κάνει πολλές ερωτήσεις." Είπα και γέλασα αμήχανα.
"Μάλιστα." Είπε και μας κοίταξε και τις τρεις. "Να έρθω και εγώ;" Ρώτησε.
"Όχι!" Πετάχτηκε η Χριστίνα πανικόβλητη και ήταν σειρά μας να την κοιτάξουμε. "Θέλω να πω, όχι γιατί θα είναι μόνο κορίτσια. Δεν γίνεται να είσαι και εσύ εκεί." Είπε για να δικαιολογηθεί.
"Καλά." Είπε αλλά ήμουν σίγουρη ότι ακόμα δεν μας πίστευε.
Η Στάβι ήταν λες και έβλεπε ταινία το διασκέδαζε.
"Ήρθα να σε φωνάξω. Φεύγουμε." Είπε ο Τζόρτζ στη Χριστίνα.
"Ααα ωραία." Είπε η Χριστίνα και ο Τζόρτζ έφυγε πρώτος.
"Λοιπόν θα τα πούμε μετά;" Την κοίταξα και της χαμογέλασα.
"Εννοείται." Είπε κλείνοντάς μου το μάτι της και δίνοντάς μου ένα πεταχτό φιλί στο στόμα.
YOU ARE READING
Unexpected Love (COMPLETE)
RomanceΗ Ευτυχία είναι ένα 18 χρόνο κορίτσι, με ένα πανέμορφο αγόρι και μια τέλεια ζωή. Νόμιζε ότι ήξερε τι ήθελε. Όταν όμως αυτή και η καλύτερή της φίλη Μάρα βρεθούν σε μια κατάσταση λίγο... μπερδεμένη, θα κάνει τα δύο κορίτσια να αναρωτιούνται ποιες πραγ...