Perspectief Brahim:
Moe word ik wakker op de bank van Bilal. Ik kijk om me heen en zie hoe Bilal aan het andere kant van de bank bijna er af flikkert. Ik pak me telefoon en check me appjes, snap en facebook. Ik zie hoe Bilal dan wakker word en recht gaat liggen. Ik sta op en loop richting de badkamer. Nadat ik gedoucht heb loop ik de badkamer uit met een handdoek om me heup. "Moet je kleren lenen?" vraagt Bilal me die langs loopt. Ik knik naar hem en loop mee naar ze kamer. Hij opent ze kast en loopt dan ook weg. Ik hoor hoe hij de douche aan zet en kijk in ze kast. Ik pak een onderbroek, t-shirt en zwembroek. Ik trek het aan en loop naar de keuken. Ik begin marokkaanse thee te zetten en pak brood uit de kast. Ik zie dat hij chocoladebroodjes en crossaintjes heeft en pak die ook. Ik leg alles op tafel en wacht tot Bilal klaar is met douchen.We beginnen met ons ontbijt en praten een beetje bij. We ruimen de tafel op en gaan op de playstation fortnite spelen. "Heeft die Achmed je niet meer geappt." zegt Bilal dan zonder weg te kijken van de televisie. Ik kijk hem aan en zet het dan op pauze. "Wat doe je sahbi." Ik pak me telefoon en check me app. Ik zie nog steeds 1 vinkje staan. Ik bel hem en kijk Bilal aan. Meteen hoor ik weer zijn voicemail. Ik kijk me telefoon raar aan alsof het aan mijn telefoon ligt. Ik probeer het nog een keer maar hoor dan weer gelijk zijn voicemail. "Gaan we langs?" vraag ik dan aan Bilal. "Volgens mij is er wat aan de hand. Hij heeft ze telefoon ook voor werk nodig hij kan niet zo lang uit zijn." "Ik moet ff langs me moeder, ik had haar beloofd met haar boodschappen te gaan doen bij Merjane daarna kunnen we gaan." "Is goed ik ga nu dan ff naar de meiden toe."
Ik neem afscheid van Bilal en rij richting het huis van Noehaila en Noumidia. Ik parkeer de auto voor de deur. Ik blijf nog even in de auto zitten en kijk op me app. Ik besluit dan ff mijn oom te bellen uit Nederland.Perspectief Noumidia:
Na alle slagroom uit me haar te hebben gewassen loop ik weer helemaal fresh de douche uit. Ik ga naar me kamer en doe me haar in een knotje. Als ik naar de woonkamer loop hoor ik de meiden zich helemaal kapot lachen. "Wat is er zo grappig?" zeg ik geirriteerd waarna ik aan tafel ga zitten. Beide kijken ze op van Noehaila's telefoon en laten het dan aan mij zien. "Omg zeg wollah jullie hebben het gefilmd." "HAHAHA." gelijk beginnen ze beide weer te lachen. Boos kijk ik ze aan en schenk thee voor mezelf in."Kijk Brahim is terug." zegt Souhaila wijzend naar de tv. We hebben camera's om het hele huis die we kunnen volgen via de tv. De tv staat nu dus op camera's ingesteld. We zien hoe Brahim met ze auto geparkeerd staat voor de deur. "Omg kom." zegt Noehaila dan tegen Souhaila en ze rennen beide naar de keuken. Ik zucht gelijk als ik weet wat ze willen gaan doen. Ze rennen met een emmer weer de woonkamer in en kijken naar de tv. We zien hoe Brahim uitstapt en richting de voordeur loopt. Beide rennen ze naar de deur.
Perspectief Brahim:
"Hahaha maar alles goed in de lounge?" Na een gesprek met mijn oom besluit ik op te hangen nadat ik hem beloofd heb om vaker te gaan bellen. Ik stap uit en loop richting de voordeur. Ik pak de sleutels uit me zak en open de deur. Ik schrik als ik Noehaila en Souhaila voor de deur zie staan met een grote emmer. Ze proberen het water over me heen te gooien maar zonder kracht flikkert de emmer hard op de grond naast mij. In shock kijken ze naar de emmer. Ik kijk ze raar aan en loop dan naar binnen. "Wat probeerde jullie eh mogolen, wat een kippenkracht allahtief." zeg ik en loop dan naar binnen. Ik zie Noumidia op de bank zitten met der telefoon in der hand. "Zag je die actie, het gaat ze nooit lukken." zeg ik dan tegen Noumidia. Ze kijkt me met grote ogen aan. "HAHAHAHHAHAAH WOLLAH KIJK EH BRAHIM KIJK KIJK." Schreeuwen Noehaila en Souhaila dan. Ik zie Noehaila naar der telefoon rennen. "Nouuuuuuu kanker kinderen tfoe." schreeuwt Noumidia waarna ze dan boos naar boven loopt. Raar kijk ik iedereen aan. Maar alles valt dan op zijn plaats als ze mij het hilarische filmpje laten zien van Noumidia. Wat is ze toch prachtig zelfs onder de slagroom.
————————————————————————
803 woorden.
Stem💕.
JE LEEST
La vie est Belle..
Romance"STALLLAAAA GOOZZEERRRRR" schreeuwt Souhaila als wahed eend. "Hou je bek eh dier Samir is nog boven" "Ik ben al weg eh dierentuin Noumida bel me maar als je wat nodig hebt en ik breek jullie als één van jullie in me kamer komt Challas" zegt Samir. S...