32.

745 59 5
                                    

Perspectief Noumidia:
Ik voel hoe ik een kusje krijg op me wang en hoe iemand zijn handen onder me kont neerzet. Geschrokken word ik wakker en kijk in de mooie ogen van Brahim. "Oeps ik wou je niet wakker maken, je was in slaap gevallen schat." Meteen word ik rood zodra die schat zegt. Gapend kijk ik hem aan. "Je bent moe eh." Hij tilt me weer op en ik gooi me armen om ze nek. Ik sluit me ogen weer en voel mijn vertrouwde matras onder me rug. "Slaaplekker mop." Brahim wil net me deur uitlopen tot ik hem terug roep. "Wil je me telefoon pakken." vraag ik met mijn allerliefste stem. Hij zet gelijk een grote glimlach op en loopt naar beneden. Ik doe me ring en horloge af en leg die neer op me nachtkastje. Ik zie hoe Brahim met een rood en boos hoofd me kamer in loopt. Hij gooit mijn telefoon mijn kant op die op me borst beland. Nog net voordat hij op de grond valt vang ik hem op. Voordat ik kon vragen wat er aan de hand is, is hij me kamer al uitgelopen en heeft hij de deur achter zich gesloten. Verbaasd kijk ik naar de deur. Ik pak me telefoon en zie dat Salah me 5x heeft gebeld en me heeft gesmst. Daarom deed Brahim dus zo. Hij heeft het gezien. Ik vergrendel me telefoon en val dan met gemende gevoelens in slaap.

"WIJ GAAN NAAR MNAR. WIJ GAAN NAAR MNAR." Ik word wakker en als ik me ogen open zie ik Souhaila en Noehaila rondhuppelen in me kamer. "WIJ GAAN NAAR MNAR. WIJ GAAN NAAR MNAR." Ik ga rechtop zitten en kijk hun met een slaaphoofd aan. Ze kijken me onschuldig aan en gaan verder met omkleden. Ik sta met koppijn op en pak een lingerie setje en handdoek. Ik loop de deur uit en hoor ze meteen weer beginnen. "WIJ GAAN NAAR MNAR. WIJ GAAN NAAR MNAR." Jeh zeekoeien.

Ik stijl me haren nog mooi glad en spuit me lancome parfum op. Ik maak nog snel een foto van me outfit voor snapchat en loop dan naar beneden. "Klaar?" Ik knik en met zijn drieën lopen we de deur uit. Blijkbaar heeft Noehaila een taxi gebeld. "Waar is Brahim?" vraag ik. "Hij is met Bilal wat gaan regelen. Als ze klaar zijn komen ze ook." antwoord Souhaila blij. "Sow iemand vind het wel heel leuk dat ze komen." Boos kijkt Souhaila me aan. Ik pak me telefoon op en zie nog meer smsjes van Salah. "Hey sorry was aan het slapen ben net pas wakker." sms ik terug. Gelijk krijg ik een berichtje terug: "Ik schrok maar gelukkig schat, kan ik je straks zien?" Ik heb totaal geen zin in Salah. Hoe het komt? Geen idee. "Ik ga naar mnar met de meiden." sms ik terug. "Oh jammer volgende keer dan maar x." Ik ga er verder niet op in en volg het gesprek van Noehaila en de taxi chauffeur. Mnar Park is trouwens een groot bekend park in Tanger. Je hebt er een enorme zwemparadijs , groot restaurant, enorme zaal voor bruiloften en een soort kleine kermis. Het is al 7 uur dus we gaan gezellig naar die kermis en dan lekker eten.

"AUW KK WIJF

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"AUW KK WIJF." Schreeuw ik naar Souhaila. We zitten in de botsautotjes te knallen tegen elkaar. Deze zijn veel leuker dan die van Nederland, omdat je gewoon weet dat er van alles mis kan gaan. Na 500 rondjes gaan we er eindelijk uit en gaan op een bankje zitten. "Ik ga ff me jasje pakken uit de auto." zeg ik dan als het voelt dat het wat frisser begint te worden. Ze knikken alle twee en ik loop naar de parkeerplaats. Ik zoek de taxi waarmee we zijn gekomen. Ik zie de chauffeur een sigaretje roken met andere taxi-chauffeurs. Hij ziet me aanlopen en opent meteen de auto voor me. "Shokran." ik pak me jasje en loop weer terug richting het park. Geschrokken draai ik me om als ik iemand op me rug voel tikken. Ik zie Bilal staan met een grote glimlach. "Omg je liet me schrikken ik dacht het was een of andere illie." "Sinds wanneer heb je die hier?"Hij kijkt me met een glimlach aan en ik gun hem een gemeende glimlach terug. Daar heeft hij gelijk in. Hier komen alleen maar Europeanen. Nu pas valt me op dat Brahim achter hem staat. Ik kijk hem aan maar hij kijkt gelijk weg zonder emotie. "Waar zijn die andere twee?" vraagt Bilal dan als het ongemakkelijk stil begint te worden. "Kom." We lopen met zijn drieën naar de meiden en gaan dan direct naar het mooie restaurant.

We genieten allemaal van het eten en kletsen wat. Brahim heeft me nog steeds niet aangekeken nog aangesproken. Is het raar dat ik ermee zit? Hij is toch niks van me en ik vind Salah leuk. Maar toch knaagt het gewoon aan me. Me eetlust is ook meteen verdwenen. Maar deze pizza is zo lekker, ik moet hem ophebben anders ga ik spijt van me hele leven hebben. Ik kijk naar Souhaila die blozend met Bilal praat. Er begint wat te bloeien tussen die twee. Maar zij praat toch met Jaouad? Meteen zet ik mijn denkrimpel op. Jaouad heeft nooit intresse getoont in haar, of heb ik het over het hoofd gezien? "Niet zo kijken." Ik kijk naar Noehaila die me met een raar gezicht aankijkt. Ik knik naar haar en slik als ik zie dat Brahim me met een emotieloos hoofd aankijkt. De ober komt en haalt alle lege borden van ons op. Iedereen geeft zijn bestelling op voor een dessert. "Wat wil jij?" vraagt Noehaila me. "Hetzelfde als jou." antwoord ik droog. Ze kijkt me aan met een blik van: wat is er met jou. "Ik ga ff naar de wc." zeg ik der en sta op. Ik pak me telefoon en loop richting de wc. Ik was me handen en doe weer lippenstift op. "Wat is er met je?" Ik kijk naar Noehaila die de wc in loopt. Ik laat een diepe zucht en kijk der aan. "Nou?" ze kijkt me afwachtend aan. "Is het raar als ik zeg dat ik Brahim leuk vind?"

————————————————————————
1046 woorden.
Stem💕.

La vie est Belle..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu