30.

924 64 7
                                    

XXL DEEL!

Perspectief Mo:  (Niet gepaste taal!)
Ik trek aan der haar terwijl ik der neuk. Ik sla een paar keer hard op der billen terwijl ze het uitschreeuwt. Als ik klaar ben met mijn ding, ga ik uit der en loop richting de badkamer. Ik douche mezelf en loop dan met mijn onderbroek de badkamer uit. Ik zie Farida nog bloot wachten. Als ze me ziet komt ze gelijk naar me toe lopen. Ze doet haar handen om me nek en wilt me zoenen. "Ga eerst douchen je bent nog vies." voorzichtig duw ik der weg en loop richting het bed. "Sorry mop ben nog geil." zegt ze lachend waarna ze de badkamer in gaat. Hoofdschuddend pak ik me telefoon. Ik ga een beetje op snap en antwoord op alle berichtjes op app. Ik ga naar instagram en zie gelijk dat Noehaila een nieuwe foto heeft geplaatst. Het is een foto van Noumidia die helemaal nat is en onder de slagroom is gesmeerd. Ik zie Noehaila boven op een stoel staan die de slagroom lachend op haar spuit. Als tekst zie ik dit staan: "Always tricking my dear sister like this. But like this she knows how much I LOVE HER!♥" Automatisch krijg  ik een grote glimlach op me gezicht wetend dat ze het leuk heeft in Marokko. Ik stuur het bericht door naar haar met de tekst: "Als je me dit maar nie flikt als we getrouwd zijn." Terwijl ik het typ besef ik me wat er allemaal is gebeurd en met wie ik nu eigenlijk ben. Gelijk haal ik alles weg en vergrendel me telefoon. Ik neem een slok van me water en ga in bed liggen met de dikke dekens om me heen. In Nederland is het namelijk zelfs in de zomer koud.

Ik word wakker en open me ogen. Ik zie Farida naast me bed staan met mijn telefoon in haar handen. Als ik besef wat ze doet trek ik hard aan der arm. "Wat doe je?" zeg ik waarna ik me telefoon van der af pak. "Kifesh je volgt die lelijke hoer, ze is geneukt door kk veel negers uit heel Utrecht wist je dat?" ze kijkt me grijnzend aan. Ik zie op mijn telefoon Noehaila's instagram staan. "Niet praten als je haar niet kent." zeg ik rustig. "Ah joh dat wijf wil ik niet eens kennen. En jij hoeft der ook niet te kennen." precies terwijl ze dat zegt klikt ze op ontvolgen. "Wat doe je?" roep ik nu boos. "Waarom? Zou je haar willen volgen dan?" boos kijkt ze mij nu aan. "Ga slapen." zeg ik. Ik doe me telefoon onder me kussen en doe het licht uit. Ik ga met mijn rug richting Farida liggen en val al na een paar tellen in slaap, met Noehaila in me gedachte.

Perspectief Noumidia:
"Hahaah nu lach je mij uit eh." Lachend kijk ik Salah aan. "Hahaah sorry lieffie." zeg ik dan. We komen net uit een heerlijk restaurant en lopen richting de boulevard. Lachend wandelen we samen. Na het hele stuk gelopen te hebben komen we aan bij het einde. "Kom we gaan richting de auto." zegt Salah dan. Samen lopen we richting de garage waar de auto geparkeerd staat. "Pff had echt geen hakken aan moeten doen." zeg ik uitgeput zodra we in de garage zijn. Raar kijkt Salah me aan. "Wat is er?" vraag ik hem. In een beweging tilt hij me op waarna ik automatisch me armen om zijn nek sla. "Wat doe je ben je gek." schreeuw ik. Hij rent naar de auto en maakt hem dan open. Voorzichtig zet hij me op de bijzitters stoel. Hij kijkt me glimlachend aan en geeft me dan een kus op me voorhoofd. Hij sluit de deur, loopt om en gaat achter het stuur zitten. "Nooit meer doen." zeg ik dan lachend tegen hem. "Pech schat wen der maar aan." Hij kijkt me aan en knipoogt dan naar me.

Hij start de auto en we rijden de garage uit. "Waar gaan we heen?" vraag ik hem als we op de grote weg rijden. "Zie je zo vanzelf wel." Na een zeurende discussie weet ik nog steeds niet waar we heen gaan. "Hoe gaat het met je zus?" Ik vertel hem het hele verhaal. Medelijdend kijkt hij me kant op. "Hij was haar niet waard." zegt hij dan. "Ik weet het, ze is er wel al beetje overheen ze probeert er nu gewoon een gezellige vakantie van te maken met ons allemaal." "Hamdoelilah komt wel goed met der joh." zegt hij dan waarna hij in me been knijpt."

We rijden een verlaten parkeerplaats op. "Waar heb je me naar toe gebracht?" Ik kijk Salah nu wel een beetje bang aan. "Kom stap uit schat je ziet het vanzelf wel." reageert hij dan zonder mij aan te kijken. Ik stap uit en kijk naar de omgeving. We zijn echt op een erg afgelegen plek. Hij pakt me hand vast en ik loop braaf achter hem aan.Ik begin het benauwd te krijgen en loop maar met hem mee tot we op een mooie open plek uit komen. Er is een zwart bankje met allemaal verschillende bloemen er om heen. Als uitzicht zie je bergen en dan het strand en de zee. Ik sla me handen voor me mond. "Omg Salah het is hier zo mooi." Met een big smile kijkt hij me aan. "Ik wist dat je het prachtig zou vinden." Ik doe me armen om zijn nek en geef hem een dikke knuffel die hij met beide armen beantwoord. We gaan op het bankje zitten en ik bewonder het uitzicht. Salah slaat zijn arm om hem heen. "Mijn vader nam ons altijd mee hierheen. Me moeder nam dan altijd broodjes mee die we hier gingen opeten. Ik en me zusje vonden het hier altijd geweldig. Nog steeds kom ik elk jaar hier naar toe maar dan alleen." Ik kijk hem aan. "Deze keer heb je mij meegenomen." zeg ik dan. "Je hebt me in deze korte tijd echt verliefd gemaakt Noumidia, volgens mij besef je het je niet. Ik vind je echt leuk en je bent speciaal voor me. Anders zou ik je nooit hier mee naar toe nemen." Hij kijkt me diep in de ogen aan. Onze gezichten komen dichterbij. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne en er onploft een explosie van vlinders in me buik. Wat zeg ik nou vlinders, ik bedoel een hele dierentuin. Ik sla mijn armen om zijn nek en voel hoe hij zijn armen strak om mijn middel slaat. Ik voel hoe zijn tong naar binnen probeert te gaan en geef hem gerust toestemming. Hij trekt me meer naar zich toe waardoor ik op zijn schoot beland. Na een paar minuten stoppen we beide om even op adem te komen. Ik voel dat ik rood word en kijk meteen de andere kant op. Hij doet ze hand onder me kin en draait mijn gezicht zijn kant op. Hij kijkt me weer diep in de ogen aan. "Je weet dat je nu van mij bent eh." Met een rode kop knik ik naar hem. Hij geeft me een kus op me voorhoofd. Ik leun met mijn hoofd op zijn schouder en we genieten samen in stilte van het uitzicht.

La vie est Belle..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu