Tailera POV:
"Sasodīts! Rādīt, nerādīt... Dilanam tas ir jāzina, bet viņam jau tā ir pietiekami daudz problēmu," Tailers ar sevi strīdējās.
Viņš zināja, ka Dilanam ir tiesības zināt, bet viņš negribēja redzēt draugu salauztu.
"Varbūt tā ir Brittas bijušā vizītkarte? Tā jau ir izbalējusi, tāpēc... Bet kāpēc, lai viņa to paturētu? Varbūt tā ir veca somiņa. Cik esmu dzirdējis no Dilana, Brittai ļoti patīk somiņas un viņai to ir daudz. Bet vienalga..." Tailers apjucis domāja līdz izdzirdēja nākam Dilanu.Viņš ātri iebāza vizītkarti kabatā un sāka taisīt kafiju.
Dilans, ienācis virtuvē, paņēma somiņu un vēl citas izmētātās mantas.
"Dzersi kafiju?" Tailers piedāvāja, cenzdamies neizklausīties uztraukts.
"Ammm, jā. Es tikai aiznesīšu mantas," Dilans noteica un uzskrēja pa kāpnēm.Dilana POV:
Dilans, iemetis gultā atlikušās mantas, piegāja pie spoguļgaldiņa.
Uz tā stāvēja bilde ar viņu un Brittu."Nez kā viņai iet," Dilans pie sevis nodomāja, "vajadzētu piezvanīt."
Dilans paņēma telefonu un uzspieda Brittas numuru.
Pēc četriem pīkstieniem Britta atbildēja: "Sveiks, Dilan! Kā iet?"
"Man ir labi, kā tev?"
"Man iet ļoti labi. Rītdien sākas filmēšana!" Britta aizrauti stāstīja.
"Forši!" Dilans jautri iesaucās.
Tad viņš fonā izdzirdēja vīrieša balsi.
"Hei! Vai pie tevīm kāds ir?" Dilans aizdomīgi vaicāja.
"Tikai viesmīlis," Britta mierīgi atteica.
"Ā, labi. Tad atā. Mani gaida Tailers."
"Atā," Britta atvadījās un nolika klausuli.Ejot lejā pa kāpnēm, Dilans sajuta kafijas smaržu.
"Tu gan ilgi liec nost mantas," Dilanam ieejot virtuvē, Tailers teica.
"Es runāju ar Brittu."
"Ja? Un kā viņai iet?" Tailers, pasniegdams Dilanam kafijas krūzi, vaicāja.
"Izklausījās, ka labi. Bija priecīga," Dilans noteica.
"Un kā tev ar Sofiju?" Dilans pajautāja.
"Viss labi, viss labi," Tailers, mazliet nosracis, atbildēja.
"Jūs kopā labi izskatāties."
"Paldies! Klau... Man tev ir jautājums," Tailers, cenzdamies izvairītie no tēmas par viņa meiteni, jautāja,"vai tu vēl domā par Arianu?"
"Mazliet. Redzi... Es nevaru saprast, kas man viņā tik ļoti patīk," Dilans stāstīja.
"Kā tas bija, kad viņa ienāca pie tevis?" Tailers jautāja.
"Tas bija kā sapnis. Viņa bija tik jauka, mazliet neveikla. Gandrīz paklupa," Dilans iesmējās, bet tad smagi nopūtās, "es vairs nezinu, kas notiek. Ir tāda sajūta, ka Britta no manis attālinās."
"Viņa man pat nepiezvanīja, kad ieradās Meksikā," Dilans skumji noteica.
"Manī ir dīvaina sajūta, ka kaut kas nav labi," Dilans vēl piemetināja.
"Mhm. Gan jau būs labi," Tailers noteica, "paliek vēls. Es laikam došos."
"Jā, es tevi pavadīšu." Dilans teica un piecēlās kājās.Arianas POV:
Ariana vārtijās pa gultu, nevarēdama aizmigt.
Šonakt Maks bija devies uz savām mājām, tāpēc Arianai kompāniju sastādija viņas suns Talūss.Jau kārtējo reizi Ariana bija skatījusies filmu Labirinta Skrējējs. Maks par to bija ļoti sadusmojies, jo viņam nepatīk šī filma. Viņš nikni aizgāja nokliegdams, ka Ariana ir ieķērusies Dilanā.
Ariana par to nosmējās, bet dziļi sevī saprata, ka Makam varētu būt taisnība.
Viņa mīlēja Maku no visas sirds, bet kaut kas bija noticis.
Viņa vairs nejuta šo dzirksteli, kas bija starp viņu un Maku.
YOU ARE READING
Dyliana [Complete]
FanfictionKo darīt ja iemīlies, bet tev tas ir aizliegts? Ko darīt ja zini kur ir tava laime, bet negribi sāpināt citus? Ar šādām problēmām saskaras Dilans, kad iemīlas kādā populārā dziedātāja. • • • • • • Šī ir mana pirmā grāmata. Centīšos to izveido...