Arianas POV:
,, Kāpēc tev bija jāuzvedas tik rupji?!'' Ariana, tikusi ārā no slimnīcas, uzkliedza Makam.
,,Mēs viņu nepazīstam, viņš ir pieaudzis vīrietis, viņam šeit ir radinieki. Kāpēc mēs vispār šurp nācām?" Maks, strauji pagriezies, atkliedza.
,,Tā bija tava ideja! Vai neatceries? Tu biji tas kurš teica, ka ja gadījumā vajadzēs, mēs pie viņa aiziesim!" Ariana nikni atcirta.
,, Jā, es zinu, ka tā bija mana ideja, bet..."
,,Kāds, bet," Ariana nepacietīgi atjautāja.
,,Kad mēs iegājām palātā viņš uz tevi dīvaini skatijās," Maks, cenzdamies sevi savaldīt, atteica.
,,Negribu izklausīties iedomīga, bet, ja manā palātā pēkšņi ienāktu divas slavenības, mans žoklis arī atkarātos."
Ariana nikni atcirta.
,,Uz mani gan viņš tā neskatījās."
,,Piedod, mīļais, bet tu jau neesi nekāda meitene," Ariana mazliet izsmejoši atteica un iekāpa mašīnā.Dilana POV:
Dilans centās saprast, kas tikko notika.
Viņš satika Arianu, uzzināja, ka viņas priekšā noğībis un, ka viņai ir puisis.
Bet kapēc viņi bija ieradušies?Dilanu no pārdomām izrāva durvju klaudzoņa.
Pie viņa ienāca ārsts.
,,Sveiki mister O'Braien," viņš sveicināja, ,,kā jūtaties?"
,,Normāli."
,,Atnācu pateikt, ka varat doties mājās tikai jūs pats nevarat braukt. Jums vajadzētu atrast kādu šoferi."
Pēc ārsta apmeklējuma, Dilans nekavējoties paķēra telefonu un uzspieda Tailera numuru.
Dilanam atbildēja uztraukts Tailers: ,,Hei, kapēc necel telefonu?!"
,,Es esmu slimnīcā," Dilans atbildēja.
,,KO?" Tailers iekliedzās, ,,kāpēc?"
,,Paskaidrošu vēlāk. Atbrauc man pakaļ," Dilans nokomandēja.
,,Tūlīt būšu. Kurā slimnīcā esi?",,Tu izskaties trağiski, " Tailers iesmējās, kad Dilans iekāpa mašīnā, ,,stāsti, kas notika?"
,,Kad atrados lidostā, man bija slikti, visur bija fani. Es mēğināju tikt prom, bet tie mani nelaida. Kāds vīrietis mani burtiski izvilka no pūļa. Tad es pēkšņi stāvēju pretī Arianai... Un es atslēdzos." Dilans atstāstija notikušo.
Tailers lielām acīm skatījās uz Dilanu.
,,Kad es pamodos slimnīcā, pie manīm ienāca Ariana ar savu puisi Maku Milleru."
Tagad jau Taileram bija atkāries žoklis.
,,Vai tu kaut ko teiksi?" Dilans nepacietīgi attrauca.
,,Tu gribi teikt, ka pati Ariana Grande bija pie tevis ciemos," Tailera šokēts pārjautāja.
,,Jā," Dilans neiecietīgi atbildēja.
,,Un? Kāda viņa bija?" Tailers pajautāja.
,,Amm... Viņa ir ļoti simpātiska, bet izskatījās nelaimīga."
,,Kāpēc nelaimīga, " Tailers nesaprata.
,,Likās, ka viņa nejūtas labi kopā ar savu puisi. Viņš bija diezgan rupjš gan pret mani, gan Arianu. Viņš burtiski izvilka Arianu ārā no palātas neļaudams mums aprunāties. " Dilans stāstija.
,,Dilan... Iedomājies sevi Maka vietā. Kā tu justos, ja Britta tevi aizvilktu uz slimnīcu pie kaut kāda nepazīstama vīrieša. Tu diezvai būtu jauks." Tailers pēkšņi bija kļuvis nopietns, ,,redzi... Ariana un Maks ir pāris, un Maks ir graizsirdīgs. Arianu tas nostāda neveiklā situācijā. Tāpēc viņa izskatijās nelaimīga."Atlikušo ceļu, abi draugi pavadīja klusējot.
,,Esam klāt, " Tailers noteica apstājoties pie Dilana mājas, ,,es vismaz ceru, ka tev ir pārgājusi tā Arianas mānija."
,,Mmmm, es arī ceru," Dilans nopūtās un izkāpa no mašīnas, ,,paldies, ka atvedi. Varbūt ienāksi?"
,,Mmm... Ok."Viņi iegājā mājā un ieraudzīja lielo bardaku, kas bija palicis aiz Brittas steidzīgās kravāšanās. Dilans negribīgi sāka savākt izmētātās mantas.
Tailers pa to brīdi aizgāja uz virtuvi pagatavot kafiju.
Pie kafijas automāta mētājās somiņa.
Tailers to nevīžīgi pastūma un tā nokrita zemē.
Somiņai krītot no tās izbira viss saturs- lūpu krāsas, auskari, matu sprādzes pat daži tamponi un vizītkartes.
Tailers klusi nolamājās un sāka vākt visu kopā.Vienas vizītkartes aizmugurē viņš ievēroja dīvainu uzrakstu.
Tas bija nedaudz izdzisis, bet joprojām labi salasāms.
Uz tās bija rakstīts mīļais un telefona numurs.Tailers uzreiz atpazina, ka tas nav Dilana...
YOU ARE READING
Dyliana [Complete]
FanfictionKo darīt ja iemīlies, bet tev tas ir aizliegts? Ko darīt ja zini kur ir tava laime, bet negribi sāpināt citus? Ar šādām problēmām saskaras Dilans, kad iemīlas kādā populārā dziedātāja. • • • • • • Šī ir mana pirmā grāmata. Centīšos to izveido...