Kad pienāca starpbrīdis, pie Dilana apsēdās viņa labākais draugs Tailers.
,,Hei, kas tev šodien kaiš vecīt? "
,, Man? Man ne-nekas," pēc neveikla klusuma brīža Dilans izstomīja.
,, Jā, jā. Stāsti!"
,, Nu... Šorīt, braucot mašīnā, es dzirdēju kādu dziesmu."
,, Kādu, " Tailers jautāja un ar pirkstu galiem bungoja pa ceļgaliem. Dilans saprata, ka Tailers zaudē pacietību.
,,Moonlight Ariana Grande," viņš nočukstēja.
,, Nu un?" Tailera vaicāja.
,, Viņas balss... Lūdzu nepārproti, bet," Dilans stomijās, ,, Viņas balss bija kā enğeļu zvani, kas mani modina no tumsas."
,, Wow, nu jau tu sāc runāt kā iemīlējies stulbenis," Tailers šokēts izsaucās.
,, Es zinu," Dilans attrauca un atmeta ar roku, ,, Man tikai ļoti patika viņas balss."
(Atskan zvans)
,, Labi, mums jāiet atpakaļ. Nomierinies vecīt!" Tailers iesmējās.Pēc nogurdinošās dienas Dilans iekāpa mašīnā un ieslēdza radio, cerēdams dzirdēt Arianu, bet viņam par vilšanos skanēja reps. ,,Sasodītais radio!" Dilans visu dienu bija gaidījis un cerējis, kad atkal varēs dzirdēt Arianu. ,,Nez kā viņa izskatās? Varbūt viņa ir blonda ar zilām acīm, vai turpretīm brunete ar tumši brūnām acīm, " Dilans nodomāja un pasmaidīja līdz viņu iztraucēja spalgs zvans. Uz ekrāna parādījās-Britta❤.
,, Čau mīļā, kā iet? " vaicāja Dilans ar vainas sajūtu pakrūtē.
,, Čau, ir labi! Kad būsi mājās?" Britta vaicāja.
,, Pēc kādas pusstundas, " Dilans atbildēja.
,, Vari pa ceļam iebraukt pēc čipsiem. Man sagribējās kaut ko treknu un sāļu." Britta teica.
,, Jā protams, " Dilans attrauca un negribīgi izbrauca uz ielas.Veikals bija pilns ar cilvēkiem. Dilans paķēra čipsus un nostājās īsākajā rindā. Garlaicības nomākts, viņš nopētija, ko pērk citi. Meitene viņam priekšā pirka trīs pakas spinātu. Meitene jau tā bija tieva un skaista.
,, Ak šīs meitenes un viņu diētas," nodomāja Dilans.
,, Paklau, es nedomāju, ka tev būtu jāēd tikai spināti," Dilans dzirdēja sevi sakām un tūlīt nokaunējās.Meitene paskatijās uz viņu ar nosodošu skatienu un teica: ,, Es neievēroju nekādas diētas, man garšo spināti, un vispār, kas tev par daļu gar to ko es izvēlos pirkt?" Meitene samaksāja par pirkumu, pagriezās un aizgāja. Dilans vien paspēja viņai nobļaut pakaļ skaļu "piedod", bet meitene izlikās nedzirdam.
Garais mājupceļš nokaitināja Dilanu vēl vairāk. Viņš nespēja beigt domāt par savu uzvedību veikalā un dīvainajām izjūtām, ko spēj radīt viena dziesma. ,,Ārprāts! Kas ar mani notiek?" Dilans uzsita pa stūri, bet nejauši trāpija pa signāltauri, un pārbiedēja pa ietvi ejošo večiņu.
Nokļuvis mājās Dilans uzreiz devās pie sava datora.
,, Tā, google, Ariana" Dilans pie sevis murmināja klabinādams pa klaviatūru, bet pēkšņi apstājās...ja nu viņa nemaz nav pievilcīga?!
,,Labi! G r a n d e. Attēli un... pag, KO?!!" Dilans pārsteigts iesaucās un ar pirkstiem izbrauca caur biezajiem matiem. ,,Tas nevar būt!"
YOU ARE READING
Dyliana [Complete]
FanfictionKo darīt ja iemīlies, bet tev tas ir aizliegts? Ko darīt ja zini kur ir tava laime, bet negribi sāpināt citus? Ar šādām problēmām saskaras Dilans, kad iemīlas kādā populārā dziedātāja. • • • • • • Šī ir mana pirmā grāmata. Centīšos to izveido...