Patiesība

79 7 2
                                    

Arianas POV:
Ariana jau atkal gulēja gultā, domādama par Dilanu un savām jūtām pret Maku.
Istabā ienāca Džoanna.
"Paklau Ariana... Jau atkal," viņa nopūtās.
"Kā es tev varu palīdzēt?" Ariana sarkastiski jautāja.
"Man šķiet, ka man tev ir jāpalīdz. Tu esi pilnīgi nelietojama." Džoanna teica un apsēdās gultā.
"Mamm, ko man darīt? Man ir apnicis mocīties ar šīm stulbajām sajūtām," Ariana čīkstēja kā mazs bērns.
"Kā tavuprāt, lai es tev palīdzu, ja tu man nevari jēdzīgi izskaidrot, kādas ir tavas sajūtas?" Džoanna, tagad jau aizkaitināti, jautāja.
"Man ir sajūta, ka es vairs nemīlu Maku," Ariana klusi noteica.
Džoanna strauji paskatījās uz viņu.
"Es... Es esmu iemīlējusies Dilanā," Ariana piebilda.
"Iemīlējusies' ir stiprs vārds."
"Bet tā ir," Ariana palika pie sava.
Džoanna nez kapēc bija palikusi dusmīga: "Nu tad ej un pasaki to viņam!"
Tad viņa piecēlās un gāja uz durvju pusi, bet apstājās: "Tikai izdomā, ko tu teiksi Makam."
Ariana palika viena.

Ariana centās apturēt asaras, kas spraucās ārā.
Viņa mīlēja Dilanu, bet negribēja zaudēt Maku.
Viss pēkšņi likās tik sarežğīti.
Viņa izlēma runāt ar Maku, tāpēc paņēma telefonu.

Maks, pārsteidzošā kārtā, pacēla klausuli.
"Sveika," viņš salti teica.
"Sveiks, mēs varētu satikties,"Ariana nervozi pajautāja.
"Labi, kur?" Maks jautāja.
"Tur kur vienmēr."
"Labi, piecos," Maks atbildēja un nolika klausuli.
Ariana paķēra mašīnas atslēgas un satraukta devās uz satikšanās vietu.

Dilana POV:
Šodien Dilans bija pabeidzis filmēties savā jaunākajā filmā.
Viņš ar Taileru devās uz bāru, lai to nosvinētu.
Kad katrs bija pasūtijuši pa dzērienam viņi sāka pārrunāt aktuālos notikumus.
Dilans stāstija par satikšanos ar Arianu.
Dilanam par prieku Tailers neko nepārmeta.
Viņi smējās un ākstijās, bet tad Tailers palika nopietns.
"Es vairs nevaru to no tevis slēpt," viņš noteica un izvilka kaut ko no kabatas.
Dilans, kā jau mazliet iedzēris, neņēma vērā Tailera nopietnību un ķircināja viņu: "Ai! Beidz būt tik nopietns!"
"Nē,tev tas ir jāzina," to pateicis, Tailers iedeva Dilanam vizītkarti.
"Tu stāstiji, ka Britta ar tevi vairs īpaši negrib kontaktēties. Varbūt tas ir attaisnojums. Es to nejauši atradu viņas somiņā." Tailers stāstija.
Dilans apskatīja vizītkarti un viss sāka apskaidroties.
Neatbildētie zvani, īsās sarunas, vīrieša balss fonā un nepacietība Brittas balsī.
Dilans palika ļoti nopietns.
"Dilan... Tev viss kārtībā?" Tailers piesardzīgi jautāja.
Dilans neatbildēja, bet paņēma maku un uzlika uz letes simts dolārus.
"Kāpēc tik daudz?" Tailers nesaprata.
"Tāpēc..." Dilans atbildēja, izdzēra savu glāzi un svieda to pret grīdu.
Lauskas pašķīda uz visām pusēm.
Kad Tailers atjēdzās no šoka viņš redzēja, kā Dilans izskrien uz ielas.
Viņš metās Dilanam pakaļ, jo zināja, ka draugs dzērumā var sadarīt muļķības.
Viņš pēdējā brīdī paspēja apturēt Dilanu, pirms Dilans nedomādams bija izskrējis uz šosejas.
"Ko tu dari!!" Tailers uzbļāva.
Dilans neatbildēja un tā vietā viņam pār vaigiem sāka ritēt asaras.
Viņš izsauca taksi un, sēzdamies tajā, noteica: "Man ir jātiek mājās un jāpadomā."
"Tikai nedari neko stulbu," Tailers lūdza.
Dilans pakratīja galvu un aicirta durvis.

Arianas POV:
Ariana un Maks sēdēja viņu iemīļotajā kafejnīcā.

Arianas POV:Ariana un Maks sēdēja viņu iemīļotajā kafejnīcā

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Tikai šoreiz gaisotne bija saspringta.
"Mak..." Ariana iesāka.
"Nē, labāk ļauj man sākt," Maks skarbi teica.
"Teikšu, kā ir. Manuprāt, mums vairs nevajadzētu būt kopā. Tu mīli citu. Tas ir acīm redzams." Maks teica.
Ariana nolaida acis.
Viņa jutās vainīga,bet mazliet priecīga, ka šis temats nebija jāsāk viņai.
"Es negribu laupīt tev laimi, tāpēc es paiešu malā," Maks, cenzdamies neizrādīt savas sāpes, teica.
Viss ko Ariana spēja izdarīt bija piekrītoši pamāt ar galvu.
"Labi! Tad, lai veicas!" Maks noteica un aizgāja prom.
Ariana palika sēžot.
Viņa bija apjukusi.
Pašlaik viņas izjūtas bija nesaprotamas.
Viņas sirds draudēja salūzt milijons gabaliņos, bet apziņa, ka viņa var iet runāt ar Dilanu vēl ieviesa cerības stariņu.
Tomēr viņam bija draudzene.

Ariana juta, kā pār vagiem sāk ritēt asaras.
Viņai bija bail.
Ariana tikko bija pazaudējusi Maku un iespējams tiks atraidīta.
Tomēr Ariana izlēma, ka viņa pateiks Dilanam par savām sajūtām, lai arī kāda būtu viņa reakcija viņai tas ir jādara, lai beidzot nokratītu no sirds šo akmeni.
Tikai kā...

Dyliana [Complete]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora