Harry był zadowolony jak jeszcze nigdy. Może i rodzina zawsze traktowała go źle, a on wiele razy powtarzał, że ich nienawidzi, ale niezmiernie cieszył się z ich zaproszenia. Nie wiedział jak to było spędzić święta z własną rodziną.
Dracon cały czas miał złe przeczucia, ale starał się cieszyć szczęściem swojego ukochanego, choć nie za bardzo mu to wychodziło. Przy każdej możliwej sytuacji uświadamiał Pottera, że to może być podstęp. A Harry, jak to on. Nie słuchał.
Młody gryfon dotarł do Little Whinging około siedemnastej. Chciał wejść do domu, ale drzwi były zamknięte. Zajrzał pod wycieraczkę. Bingo! Wyjął klucze i otworzył drzwi wejściowe. W środku nie było żywej duszy. Zdziwiony piętnastolatek rozejrzał się po domu, ale nikogo nie znalazł. Z westcheniem poszedł do kuchni. Nagle ujrzał karteczkę przyklejoną na lodówkę. Zmarszczył brwi, podszedł do niej i zaczął czytać.
Niestety musieliśmy wyjechać. Nie mieliśmy jak cię o tym powiadomić, a wyjazd był bardzo ważny. Wrócimy po świętach. Na dole zostawiliśmy ci listę rzeczy, które masz zrobić pod naszą nieobecność. Postaraj się.
1. Umyć naczynia
2. Umyć podłogi na parterze, piętrze, strychu i piwnicy
3. Zrobić duże zakupy (lista z drugiej strony)
4. Umyć okna TYLKO ŻEBY NIE BYŁO SMUG!
5. Posprzątać pokój swój, nasz oraz Dudleya
6. Alfabetycznie poukładać książki w regale
7. Odkurzyć dywany
8. Podlać wszystkie kwiaty. TYLKO NIE PRZELEJ!
9. Usunąć chwasty
10. Skosić trawę
11. Zrobić pranie
12. Zmienić pościele
13. Wyrzucić śmieciNie używaj magii!
Harry westchnął. Żałował, że nie posłuchał Dracona. Malfoy od początku miał rację, że to był podstęp. Po prostu szukali taniej siły roboczej. Czarnowłosy usiadł na sofie i schował twarz w dłoniach. Miał gdzieś, że będzie miał brudne okulary. Kilka łez opuściło jego oczy. Czuł się niepotrzebny i oszukany. Siedział chwilę, gdy nagle ogarnęła go złość. Nie miał zamiaru zrobić nawet jednej rzeczy z tej ich głupiej listy. Wstał, wyczyścił okulary i podszedł do telefonu, po czym wybrał numer Hermiony. Dziewczyna odebrała niemal od razu.
- Hej, ym co robisz?- spytał Harry, owijając sobie kabel wokół palca.
- Pomagam rodzicom przy wigilii. Chciałeś coś konkretnego? Sorka, nie mam czasu rozmawiać- odpowiedziała.
Gryfon przeklął pod nosem. Od kąd zaczął spotykać się z Draco przyjaciele mieli dla niego o wiele mniej czasu.
- Nie, już nic- rzekł szybko, po czym się rozłączył.
Właściwie to chciał odwiedzić Hermionę, ale skoro ona nie miała dla niego czasu to trudno. Postanowił, że nie będzie się narzucał. Przez chwilę zastanawiał się co zrobić, gdy wpadł na pewnien pomysł. ODWIEDZI DRACONA! Bo co może pójść nie tak?
-----------------------------------------------------------
I jest rozdzialik! Jak myślicie pomysł Harry'ego był dobry czy zły?
Czekam na komy! 😊👌
CZYTASZ
Christmas suprise of Harry Potter | drarry
FanficŚwiąteczna niespodzianka Harry'ego Pottera! Gdzie Harry Potter jest gejem i kocha swojego chłopaka Dracona Malfoy'a, a Draco ukrywa przed rodzicami, że jest gejem. Jeśli jesteś homofobem albo geje ci przeszkadzają to nie masz czego tu szukać ?? Nie...