Алекс продължаваше да повтаря на Джънгкук, че вратата е заключена, а той се инатеше и твърдеше, че Джин отключва портата рано сутрин. Опитвайки се да му докаже, че е права отиде до вратата и натисна дръжката. Тя леко се открехна. Джънгкук я погледна с мили очички и леко се усмихна.
- Аз винаги съм прав.
- Това си беше чист късмет. - промърмори момичето, оставяйки Джънгкук отвън.
Още щом влезе, брюнетката забеляза дългите завити стълби, водещи до втория етаж. Зад нея Кук си събуваше обувките. Джин се показа от стълбите, прозя се и пийна малко от сутрешното си кафе. Щом забеляза събуващите се младежи, слезе при тях и ги заговори.
- Добро утро Алекс, тъкмо слизах да те събудя и много съжалявам, че е трябвало да спиш в беседката, заради нас. Моля те, прости ни.
- Хей, еми аз?- попита Джънкук преди да се чуе писък от горния етаж.
- Хьонг... мисля, че ще повърна.
- Алекс може ли да помогнеш на Джънгкук, трябва да видя какво става горе.
- Но...- Джин се качи по стълбите и се скри зад стената.
Стояха така известно време, а звуците от горния етаж утихнаха. Джънгкук се хвана за устата и се затича към тоалетната. Момичето се притесни за него и отиде да го види как е. Щом влезе тя забеляза как Кук се е надвесил над тоалетната, а ужасния мирис на повръщано и алкохол навлезе в ноздрите й . Алекс веднага реагира и откъса няколко парчета тоалетна хартия,насочвайки се към него.
След минута, когато на Джънгкук му улекна Алекс отиде и клекна до него. Тя започна да бърше устата му нежно, докато Кук гледаше в очите й. Тя стана и му подаде ръка, а момчето леко я хвана и бавно се изправи. Очите им се засякоха за момент и бързо се разминаха. Алекс завъртя кранчето на чешмата и леко се усмихна.- Измий си зъбите, аз отивам да кажа на Джин, че всичко е наред. - Джънгкук премигна няколко пъти, след като момичето напусна стаята и леко докосна устните си.
- Алекс...
Здравейте~
Добре знам че казах че ще кача още миналия ден вечерта но просто.. просто.. добре де нямам оправдание и съжалявам
Постарах се доста за тази глава и не знам колко добре се е получила но се надявам да ви е харесала^^
ESTÁS LEYENDO
Idle Stop
FanficАлекс води съвсем нормален живот, докато един ден не разбира, че трябва да замине за Япония. Всичко е както трябва, когато нещо се обърква. Пропуска полета си и й си налага да остане в Сеул. Ще има възможност да се запознае с нови хора и от това за...