,,Dobré ráno sestřičko." probudil mě povědomý hlas.
Pootevřela jsem jedno oko ,,Kde je Kristopher? Radši bych viděla jeho než tebe." zabručela jsem a otočila hlavu na druhou stranu.,,Co by jiní dali za takového bratra, jako jsem já. ~ Podívej se na mě,- mám velice dobré postavení ve vojenské policii." snažil se obejít postel tak, aby mi viděl do obličeje.
,,Dobré postavení není vše ~ Tedy jest-li ti to je přednější než vlastní rodina." přikryla jsem si hlavu polštářem.
,,To mi křivdíš! Chci se jít podívat za matkou.~" odpověděl, avšak já neodpověděla.
*Sbohem spánku~.* místo zbylého času, který měl být věnován spánku jsem přemýšlela o svém bratrovi, který naštěstí odešel.
***,,Vstávejte vy kůže líné!!!" rozeřval se instruktor Horst.
Během pár minut byli všichni zbylí kadeti seřazeni před kasárnama, od kterých jsme byli zavedeni na místo ,,G", kde měla probíhat další zkouška způsobilosti a kde jsme se také seskupily do většího kruhu s instruktorem uprostřed.
,,Když všichni prospějete a budete si muset vybrat ze třech legií, tak alespoň polovina z vás si vybere místo vojenské policie, kde budete muset umět ovládat základy boje beze zbraně. ~ Toto je poslední úkol: Ukažte nám, že zvládnete boj z blízka."
,,Eh~ To máme protivníka zabít? ~ A můžeme si ho vybrat?" zasvítili mi očka nadějí.
,,Bojovat budete proti kadetovi, který vám bude přidělen. ~ Účelem boje je dostat protivníka na zem." dodal instruktor Horst.
,,Michel a Tris,- do kruhu." vyvolal první dvojici.
,,Abych nezapoměl... Nezáleží, zda vyhrajete či prohrajete, pokavaď prokážete své bojové schopnosti,- postup máte zajištěn." naposledy informoval a zahájil souboj.
,,Anna a Richart,- do kruhu."
,,Drey a Eren,- do kruhu."
,,Bob a Gita,- do..." čím dál tím rychleji začali kadeti ubývat.,,Nicolas a Kristopher,- do kruhu." vyvolal Horst další dvojici.
Tentokrát jsem ale nastražila uši i zrak, jelikož jediní dva kluci, které znám a mohu je považovat za přátelé teď bojují proti sobě!Zápas započal ,,Naštveš se Krisi, když ti řeknu, že jsi slabý?" ušklíbla jsem se s úmyslem ho naštvat.
Podle jeho barvy obličeje, který připomínal právě uzrálé rajče, se můj pokus o naštvání vyvedl.
,,Chudák Nicolas." uculila jsem se.
,,Proč chudák? ~ Slyšela jsem, že je velice dobrý v kontaktním boji." konstatovala Aiko.,,Tak chudák Kristopher. " zasmála jsem se a sledovala, co se bude dít.
,,Jak nečekané." rozeběhl se Kristopher proti Nicolasovi.
*Co si myslí?*
Natáhl svou pěst tak, aby mířila na Nicolasův obličej.
Ale místo střetnutí se pěsti a obličeje, se Kristopher střetnul se zemí, jelikož ho Nicolas jedním ladným pohybem spacifikoval na zem.,,To už je konec?" začali si všichni špitat.
,,Konec?" vstal ze země Kris. ,,Konec ještě není!" vší silou se snažil uhodit Nicolace pěstí. Zrychloval na svém útoku a čím dál tím více si zvykal na postoj, který zaujmul pro kontaktní boj.
,,Dospěl. ~ Mladý rváč Kris." neodpustila jsem si tichou poznámku.
*Boom* a znova jsem spatřila Krise na zemi, tentokrát ale neměl možnost dále bojovat, jelikož byl zastaven instruktorem.
,,Ale já můžu pokračovat!" snažil se ohradit.
,,Konec boje." zopakoval Horst.,,Chiko a Worrick,- do kruhu."
Vběhla jsem do kruhu a rozhlížela se, s kým budu mít čest bojovat.
Najednou se kadeti rozestoupili a z poza nich vyšel dvou metrový, dlouhovlasý hromotluk.
//Zdravím,
Po delším odpočinku jsem se rozhodla, že bych spolu s mojí můzou, která se stavila na kávu mohla napsat další kapitolu a zároveň ty předchozí poupravit.
Takže jest-li má někdo náladu, koukněte se znova na 7díl, 8díl, 9díl a 10díl, kde jsem trošku pozměnila událost co se stala s Chiko a Krisem.
Děkuji všem, kteří si toto přečetli až do konce.- S pozdravem Chiko Akashi ^^
ČTEŠ
Shingeki no kyojin - Křídla Svobody
Fanfic,,Je jedno v jak velikých nesnázích jste, hrdina vás nikdy nezachrání." vstala jsem ze země a vyzvedla onu naději, která nám měla dát možnost dále žít. Tato Fan-Fikce je vyprávěna mladou Chiko Freiheit, která ve stejný den ztratila domov a rodinu. ...