EP.6

116 16 2
                                    

Zawgyi ☆

Onew hyungကိုေက်ာင္းလိုက္အပ္ေပးရန္ Keyကို hyungနဲ႔အတူ ႐ုံးခန္းသို႔လိုက္သြားေစတဲ့ တရားခံက Minho...

"Key... ငါ training ေနာက္က်ေနၿပီ... Jinki hyungကို မင္းပဲလိုက္အပ္ေပးလိုက္ေတာ့.... ေသခ်ာလိုက္သြားေနာ္ တစ္ေယာက္တည္းမလႊတ္လိုက္နဲ႔..."ဟုေျပာကာ အမိန႔္ေပးသြားသည္ကို Keyကလည္းေခါင့္ၿငိမ့္မိသည္မလား...။

"ဟိုေလ...ကြၽန္ေတာ့္ကိုေဘာလ္ပင္ေလး ခဏေလာက္ ငွါးလို႔ရမလား"

"အင္း... ရတယ္... ေရာ့ေလ...."

Onewတစ္ေယာက္ Formျဖည့္ရင္း ေဘးနားက ေဘာလ္ပင္ငွါးလာသူကို ၾကည့္မေနေတာ့ပဲ ေပးလိုက္သည္။ အဓိက Onewအျမန္ၿပီးဖို႔.... အတူလိုက္ေပးတဲ့ Keyကိုအားနာလွသည္... Keyက Minhoေလး သူငယ္ခ်င္းဆိုေပမဲ့.... ဒီေန႔မွ စသိခဲ့သူေလ....

"Key ေရၿပီးၿပီ....သြားရေအာင္..."

"ဟုတ္ကဲ့ hyung.... hyungအတန္းထိ Key လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေနာ္..."

"အင္း... ေက်းဇူးပဲ Key....."

"hyung... hyungကေလ Keyတို႔ထက္ႏွစ္ႏွစ္ေတာင္ႀကီးတာ... အတန္းကဘာလို႔ တစ္ႏွစ္ေနာက္က်ေနတာလဲဟင္...."

Onew hyung fromျဖည့္ေနခ်ိန္... Key ၾကည့္လိုက္၍ Birthday Date ကိုျမင္လိုက္လို႔ ေမးမိျခင္းပါ...။

"အဲ့ဒါလား.... hyung ကေနမေကာင္းလို႔ ေက်ာင္းတစ္ႏွစ္နားလိုက္တာေလ... ဒါနဲ႔ Key က Minhoေလးကို ေတာ္ေတာ္ခင္တယ္ေနာ္..."

'Minhoေလး' လို႔ေျပာသံ တအားကို ႏူးညံ့လြန္းလိုက္တာ Onew hyung...

"အင္း... မူလတန္းထဲကအတူတြဲလာခဲ့တာ ခုထိပဲဆိုေတာ့ ခင္တာေပါ့ hyungရဲ႕... hyungေရာပဲေနာ္...."

"Hyungနဲ႔က အိမ္နီးခ်င္း​ေတြျဖစ္ခဲ့တာ... မိဘခ်င္းကလည္းသူငယ္ခ်င္းေတြေလ... Minhoေလး မူလတန္း မတက္ခင္ hyungတို႔ေျပာင္းသြားခဲ့ရတာ... ခု hyung မိဘေတြ မရွိေတာ့မွ Minho Appaလာေခၚလို႔ Minhoတို႔နဲ႔ ျပန္ေတြ႕ရတာ... hyung အရမ္းဝမ္းသာတာပဲ...."

ေျပာေနတဲ့ Onew hyungရဲ႕ မ်က္ႏွာမွာ Key မခန႔္မွန္းႏိုင္တဲ့ အဓိပၸာယ္ေတြ ျပည့္လို႔ေနသည္...

"စကားေျပာရင္း ေလွ်ာက္လာတာ.... hyungအတန္းနားကိုေတာင္ ေရာက္လာၿပီ... သြားလိုက္ေတာ့ေနာ္..."

My Precious Lover [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now