EP.10

123 15 4
                                    

Zawgyi ☆

Training ရွိတဲ့ရက္ေတြဆို Minhoပုံမွန္ထက္ အိမ္ျပန္ေနာက္က်တက္သည္....။ ေက်ာင္းမွျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ခဏနား ေရခ်ိဳး... ညစာစားၿပီးတာနဲ႔ Noonaအတြက္ အခ်ိန္ေပးျဖစ္သည္...။

Noonaေဆး႐ုံမွာရွိေနခ်ိန္ဆိုရင္ေတာ့ ေက်ာင္းဆင္းတာနဲ႔ ေဆး႐ုံကိုတန္းသြားတာ Keyနဲ႔အတူတူေပါ့... Minhoနဲ႔Keyဆိုတာ အၿမဲတြဲတြဲ... training ေန႔ေတြဆို Keyကအတူေစာင့္ၿပီးျပန္သည္...

ၿပီး​ေတာ့ Minhoလြတ္သြားတဲ့စာေတြကို ျပန္ရွင္းျပကာ Minhoအိမ္မွာပဲအိပ္ေနၾက​ေလ....

"Minho... ငါရွင္းျပတဲ့စာ နားလည္ရဲ႕လား..."

"ေၾသာ္... တစ္ခန္းလုံးရဲ႕ Top1ႀကီးက ရွင္းျပတာ နားမလည္ပဲေနမလား Keyရာ..."

Keyကစာအရမ္းေတာ္တာ... ႏွစ္တိုင္းTop1ေနရာကမဆင္း... Key အတန္းပ်က္လို႔လည္း ေအာ္မယ့္ ဆရာ မရွိဘူး... Keyက အခ်ိန္တန္ရင္ နံပါတ္တစ္ေနရာပဲမို႔...

"မင္းကေရာဘာထူးလို႔လဲ... အားကစားတစ္ဖက္နဲ႔ေတာင္... Top10 ဝင္ေနတာကို.."

သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္က အဲ့လိုအျပန္အလွန္ခ်ီးမြမ္းခန္းဖြင့္ေနၾက.....

"Key... ငါ Noonaဆီခဏသြားလိုက္အုံးမယ္... ၿပီးမွစာဆက္လုပ္ၾကတာေပါ့..."

"ငါလည္းလိုက္မွာေပါ့...."

ႏွစ္ေယာက္သား Noonaအခန္းရွိရာေအာက္ထပ္သို႔ဆင္းခဲ့ၾကသည္...။

"Noona... ကြၽန္ေတာ္ဝင္ခဲ့မယ္ေနာ္...."

Minhoတို႔ Noonaအခန္းတံခါးကို ဖြင့္ကာဝင္ခဲ့ေတာ့ Noonaကုတင္ေဘးမွာ စာအုပ္တစ္အုပ္ကိုင္ကာ ထိုင္ေနတဲ့ Jinki hyung... ကြၽန္ေတာ္တို႔ဝင္လာတာေတြေတာ့ Jinki hyungႏႈတ္ခမ္းေလးေပၚလက္ညိဳးတင္လိုက္ၿပီး....

"ရႉး... SoMinေလးခုပဲအိပ္သြားတာ... သူပ်င္းတယ္ဆိုလို႔ hyungစာအုပ္ဖတ္ျပ​ေနတာကို နားေထာင္ရင္း အိပ္ေပ်ာ္သြားတာ..."

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ hyung... ကြၽန္ေတာ္လည္း ဒီေန႔စာလုပ္တာနဲနဲၾကာသြားတယ္..."

Minhoေက်းဇူးတင္စကားဆိုမိေတာ့... hyung ကထိုင္ေနရာမွ ထလာၿပီး Minhoပခုံးကိုအသာပုတ္ကာ....

"ရပါတယ္ကြာ... hyungလည္း ဒီအိမ္သားျဖစ္ေနၿပီပဲ...."

"Noonaလည္းအိပ္ေနတာဆိုေတာ့... အျပင္ထြက္ၾကရေအာင္ Minho"

My Precious Lover [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now