Zawgyi ☆
ဒီေန႔က Onew hyungနဲ႔ SoMin Noonaရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲ... Onew hyung ေက်ာင္းၿပီးတာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းလုပ္လိုက္တဲ့ ဒီလက္ထပ္ပြဲေၾကာင့္ Keyအံ့ၾသေနမိသည္... Minhoကို ခ်စ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ Onew hyungကလည္း ဘာေၾကာင့္ လက္ခံခဲ့ရတာလည္း...
Minhoကေတာ့ Keyတို႔နဲ႔ Barမွာ ျပႆနာတက္ၿပီးထဲက မေတြ႕ျဖစ္ေတာ့တာ... Minho ဘယ္ထြက္သြားလဲဆိုတာကိုလည္း ဘယ္သူမွ မသိၾကဘူး... ခုပြဲေတာင္ Onew hyungနဲ႔ Somin Noonaက ေသခ်ာလာခဲ့ပါဆိုၿပီးဖိတ္လို႔ တက္ျဖစ္တာ...
Somin Noonaကေတာ့ ၿပဳံးရယ္ေနေပမယ့္... Onew hyung မ်က္ႏွာထက္မွာေတာ့ ဟန္ေဆာင္ အၿပဳံးတို႔ကိုသာျမင္ေတြ႕ေနရသည္...
Onew Hyungလည္း ဘယ္ေလာက္ ခံစားခဲ့ရမလဲ... နာက်င္ခဲ့ရမလဲ...
"ကေလး... ဘာေတြ ေတြးေနတာလဲ..."
ေဘးနားမွာထိုင္ေနတဲ့ Jonghyun hyungက Keyလက္တို႔ကို ဆုပ္ကိုင္ရင္းေမးလာသည္... Jonghyun hyung အခ်စ္ကို လက္မခံရေသး ေပမယ့္လည္း... Keyတို႔ ႏွစ္ေယာက္က သာမန္သူငယ္ခ်င္းထက္လည္းမက ခ်စ္သူေတြလည္း မျဖစ္ၾကေသးတဲ့ အေျခအေနပါေလ...
"Onew hyungကို သနားလို႔ပါ... Minho ဘာလို႔ အဲ့လိုလုပ္သြားလည္း နားမလည္ႏိုင္ေသးဘူး..."
"Minhoမွာလည္း အေၾကာင္းရွိေနလို႔ျဖစ္မွာပါ ကေလးရယ္... လာ Onew hyungတို႔ကို သြားႏႈတ္ဆက္ရေအာင္..."
Jonghyun hyungဆြဲေခၚရာ ေနာက္ကို Keyပါသြားသည္... Keyတို႔ Onew hyungကို ႏႈတ္ဆက္မည္ အလုပ္...
ေဘးနားမွာလာရပ္ေသာ... မိန္းကေလးတစ္ေယာက္... Key ေသခ်ာ ၾကည့္လိုက္မိေတာ့....
"မင္း... မင္း... ဘာလာလုပ္တာလည္း..."
"ကြၽန္မနာမည္ Naraပါ... Naraကို သိမယ္ထင္ပါတယ္..."
သူ႔ကိုယ္သူမိတ္ဆက္ရင္း ေျပာေနတဲ့ သူမကို Key သိပ္ မွတ္မိတာေပါ့... hyungတို႔လည္း မွတ္မိေနပုံပင္... မသိတာက Somin Noonaတစ္ေယာက္သာရွိ လိမ့္မယ္...
"အဟက္ သိပ္မွတ္မိတာေပါ့... ဒီကို မင္းလာစရာ မလိုဘူးလို႔ ငါထင္တယ္..."
"Nara ေျပာျပစရာေလးေတြ ရွိလို႔ပါ... ခဏေလာက္နားေထာင္ ေပးႏိုင္ၾကမလား... ဒီက အမေရာပဲ..."
"Nara shi ခုေတာ့ ပြဲခ်ိန္ျဖစ္ေနေတာ့ Nara shiေျပာခ်င္တာေတြ ကြၽန္ေတာ္တို႔ နားထာင္ဖို႔ အဆင္မေျပႏိုင္ဘူး... ဒီလိုလုပ္ပါလား ပြဲၿပီးသြားရင္ နားေထာင္ေပးမယ္ေလ... ရတယ္မလား..."
BẠN ĐANG ĐỌC
My Precious Lover [Zawgyi/Unicode]
Fanfictionအားလံုးကို နာက်င္ေစခဲ့သူက ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကိုယ္ျဖစ္ေနခဲ့တာပါလား.... #Minho ျဖစ္သမွ်အားလံုးကို နားလည္ေပးႏိုင္လို႔ ဒီထက္ပိုၿပီး နာက်င္ေအာင္မလုပ္ပါနဲ႔.... #Onew သူငယ္ခ်င္းဆိုတာထက္ ပိုတဲ့သံေယာဇဥ္ကို သူမသိလဲျဖစ္တယ္.... #Key ကေလးေ...