EP.14

99 18 6
                                    

Zawgyi ☆

"Yarrr Choi Minho... ငါ့က်ေတာ့ ခိုင္းထားၿပီး... သူ႔က်ေတာ့ အနားယူေနတယ္..."

Minhoမွာတာေတြကို ကေလးနဲ႔အတူလိုက္ဝယ္ၿပီး Minhoတို႔ အိမ္ကိုအေရာက္ ၿခံထဲမွာ Onew hyungရဲ႕ေပါင္ေပၚေခါင္းတင္ကာ အိပ္ေနေသာ Minhoကို ကေလးကျမင္သြားခဲ့သည္​ေလ...

"yarr ေသနာေလး... ေကာင္စုတ္ေလး... ထေတာ့... ဇိမ္ယူမေနနဲ႔...."

အိပ္ေနေသာ Minhoကို အတင္းလႈပ္ႏႈိးေနတဲ့ ကေလး...

"အာ... အိပ္ေနတာကို... ၿငိမ္ၿငိမ္ေနစမ္းကြာ..."

႐ုတ္တရက္ Minhoလုပ္လိုက္ေသာ အျပဳမူေၾကာင့္ Jonghyunေရာ Onew hyungပါ ပါးစပ္အေဟာင္းသားျဖစ္သြားမိျခင္းနဲ႔အတူ Jonghyunလက္ထဲက ဝယ္လာေသာ ပစၥည္းထုပ္တို႔ကလည္း ေအာက္မွာျပန႔္က်ဲလ်က္.....

Minhoရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနေသာ ကေလးကိုၾကည့္ကာ Jonghyunရင္ထဲ ေျပာမျပတက္တဲ့ခံစားမႈအခ်ိဳ႕ျဖစ္ခဲ့သည္....

Minho အၿမဲအဲ့လိုလုပ္ေနၾကလား... Minhoက အအိပ္မပ်က္ပဲ ကေလးကို ဆြဲယူဖက္ထားတာေလ... ကေလးကလဲ မ႐ုန္း... ၿပီးမွကေလးက သူတို႔ကို သတိထားမိသြားပုံရသည္...။

"Minho ငါ့ကိုလႊတ္.... ၿပီးရင္ မင္းဘယ္ေနရာမွာအိပ္ေနလဲ ျပန္ၾကည့္ဦး..."

Keyစကားတို႔ေၾကာင့္ Minhoမ်က္လုံးမဖြင့္ေသးပဲ ေတြးမိသည္... သူဘယ္ေနရာမွာ အိပ္ေနလဲဆိုတာကိုေပါ့... သူ Keyနဲ႔ဖုန္းေျပာၿပီးေနာက္ Jinki hyungရဲ႕ ေပါင္ေပၚမွာ... အိပ္....အိပ္...အိပ္....

"အားးးး!!!......."

Minho ေအာ္ကာ.... ဖက္ထားေသာ Keyကိုတြန္းလႊတ္မိသည္...။ သူကိုယ္တိုင္လည္း ထထိုင္လိုက္ၿပီး ေဘးကိုၾကည့္မိေတာ့ hyungတို႔ႏွစ္ေယာက္က သူတို႔ကိုၾကည့္ေနသည္...။

"မသာေကာင္ Minho... လူကို မတရားတြန္းထုတ္ရလား... နာသြားၿပီ...."

"....."

"ဟာ ေဟ့လူ... ခင္ဗ်ား ဘယ္လို႔လုပ္လိုက္တာလဲ... ဝယ္လာတာေတြကုန္ပါၿပီ..."

Minhoဘာမွျပန္မေျပာေတာ့ Keyရဲ႕ေဒါသေတြက Jonghyun hyungေပၚေရာက္သြားတယ္ထင္ပါရဲ႕.... 'ေဟ့လူ' 'ခင္ဗ်ား' ဆိုတာေတြက Key စိတ္မၾကည္ရင္ Jonghyun hyungကိုေခၚေနၾက...

"sorry Keyရာ စိတ္မဆိုးနဲ႔ေတာ့ေနာ္... ျမက္ခင္းေပၚမွာက်သြားတာေတြပဲ... ပါကင္ပိတ္ေတြပဲ​ေလ သန႔္ပါတယ္.... ငါေကာက္လိုက္မယ္ေနာ္.... hyungတို႔ အိမ္ထဲဝင္ႏွင့္ေလ ကြၽန္ေတာ္ ဒါေတြေကာက္ၿပီးလာခဲ့မယ္..."

My Precious Lover [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now