EP.12

100 16 2
                                    

Zawgyi ☆

"ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္ Minho... ငါေၾကာင့္စိတ္ညစ္သြားရၿပီလား..."

သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူကို မ်က္ရည္ေတြဝဲကာေတာင္းပန္ေနေသာ ကေလးေၾကာင့္ Jonghyun လည္းနာက်င္ရသည္... သူ စ,မိလို႔ အဲ့လို႔ျဖစ္ရတာမလား....

"ကေလး ကိုယ္ေတာင္းပန္တယ္ေနာ္... ကိုယ့္ေၾကာင့္ ကေလး...."

"ခင္ဗ်ား ပါးစပ္ပိတ္ထားလိုက္!!!.... ခင္ဗ်ား အသံမၾကားခ်င္ဘူး!!!... ဟုတ္တယ္ ခင္ဗ်ားေၾကာင့္... ကြၽန္ေတာ့္ကိုတခါမွမေအာ္ဖူးတဲ့... Minho ေအာ္တာခံရတာ..."

Jonghyun hyungကိုေအာ္ကာ ငိုၿပီးေျပးထြက္သြားေသာ Keyေၾကာင့္ Minhoတို႔သုံးေယာက္ ႐ုတ္တရက္မို႔ ဘာလုပ္ၾကရမလဲမသိ.....

"ဟာ... Key!!!... hyungတို႔ ခဏေနအုံးေနာ္...."

ၿပီးမွ အသိဝင္ကာ Hyungတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ထားခဲ့ၿပီး Key အေနာက္သို႔ Minho ေျပးလိုက္သြားမိသည္...။

ေျပးထြက္သြားတဲ့ေကာင္ေလး ႏွစ္ေယာက္ကိုၾကည့္ကာ က်န္ခဲ့တဲ့ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ထဲမွာေတာ့ နာက်င္မႈေတြအျပည့္.... ဘာမွ မဟုတ္တဲ့ စေနာက္မႈေလးတစ္ခုကေန ျဖစ္သြားတဲ့ျပႆနာက ႀကီးမားသြားခဲ့တာေလ....

"နာက်င္ရတယ္...ခ်စ္သူရဲ႕မ်က္ရည္ေတြေၾကာင့္"

"နာက်င္ရတယ္... ခ်စ္ရသူမွာကိုယ့္ကိုထားသြားရေလာက္ေအာင္ဂ႐ုစိုက္ရမဲ့သူရွိေနတာ"

••••••••••••••••••••••••••••••••

"Key.... yarr Kim Ki Bum... ခဏေစာင့္အုံးေလကြာ.... ငါ့ကို အေမာစို႔ၿပီးေသေစခ်င္ေနတာလား..."

Keyေနာက္ကို ေျပးလိုက္ရင္း trainingလည္းလုပ္ထားရေသးတာမို႔ ေမာလာသျဖင့္ Minho Keyကို ေအာ္ေျပာကာ ေျမႀကီးေပၚမွာပင္ထိုင္ခ်လိုက္သည္...။ ျပန္လွည့္ၾကည့္လာေသာ Keyက Minhoအနားအေျပးအလႊားေရာက္လာသည္....။

"အ႐ူး... မင္း ႐ူးေနတာလား Minho... ေနာက္ထပ္ ေလ့က်င့္စရာေတြရွိေနတာကို ဘာလို႔ အေမာခံၿပီးလိုက္လာတာလဲ... ပင္ပန္းမွာေပါ့..."

Minhoအေရွ႕မွာထိုင္ရင္း ငိုကာ Minho အတြက္အရင္စိတ္ပူေပးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေလး....

"မင္းက ငိုၿပီးထြက္ေျပးသြားတာကို... ငါကစိတ္ပူလို႔ လိုက္လာတာေပါ့..."

My Precious Lover [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now