EP.22

91 17 1
                                    

Zawgyi ☆

Minho hyungကိုတက္ႏိုင္သမွ်မေတြ႕ေအာင္ ေရွာင္ၿပီးေနလာခဲ့တာ အခုတစ္ပတ္ေက်ာ္လာခဲ့ၿပီ... တစ္အိမ္တည္း အတူေနၿပီး မဆုံေအာင္ေနရတာ မလြယ္ေပမဲ့လည္းေပါ့...

hyungကေတာ့ စကားလာေျပာခ်ိန္တိုင္း... hyungကို ေအာ္လႊတ္မိတဲ့ အႀကိမ္ေရေတြလည္း မေရတြက္ႏိုင္ေတာ့​ေပ... အဲ့လိုေျပာမိတိုင္း Minho ရင္ေတြ စုတ္ျပတ္သြားမတက္ နာက်င္ေနတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ hyungမွမသိပဲ...

ဒီရက္ပိုင္း Minho ေက်ာင္းေျပာင္းဖို႔ကိစၥေတြစီစဥ္ေနခဲ့တာလည္း အကုန္ၿပီးသေလာက္နီးပါျဖစ္ေနခဲ့ၿပီေလ... သြားဖို႔ပဲ က်န္ေတာ့တယ္...

ဟုတ္တယ္... Minho Japan မွာေက်ာင္းသြားတက္ေတာ့မွာ... ခ်စ္ရသူရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲကိုေတာ့ ရင္အကြဲခံၿပီး Minhoၾကည့္မေနႏိုင္ဘူးေလ...

Minhoသြားမယ့္အေၾကာင္းကို Appaကလြဲၿပီး ဘယ္သူမွ မသိေသး... အခ်စ္ဆုံး သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တဲ့ Keyကိုေတာင္ မေျပာျဖစ္ေသးဘူး....

hyungကိုလည္း ျပတ္ျပတ္သားသား လုပ္သင့္ေနၿပီေလ... အေကာင္းဆုံး အေၾကာင္းျပခ်က္ hyungကို ကြၽန္ေတာ္ေပးမွာပါ hyung....

        *******************

"Onew hyung... Minhoကေတာ္ေတာ္ေနာက္က်တာပဲ... hyung ကိုဘာမွမေျပာဘူးလား... ဘာလို႔အတူမလာတာလဲ...."

"Hyungလည္းမသိပါဘူး Keyရယ္... သူကဒီဆိုင္မွာလာေစာင့္ေနပါဆိုလို႔ ေရာက္လာတာ... ဒီေရာက္ေတာ့မွ Keyနဲ႔ Jonghyunတို႔ကိုပါေခၚထားမွန္းသိတာ..."

Keyရဲ႕ အံ့ၾသမႈေတြက မ်က္ႏွာမွာအထင္းသားေပၚေနမွာေျပာစရာမလို... Bar ကို Onew hyungကို တစ္ေယာက္တည္း လႊတ္တယ္လား... hyungကို သိပ္ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ Minhoကေလ....

"hey... ေရာက္ေနတာၾကာၿပီလား...."

ဒီတစ္ခါေတာ့... Keyတို႔ သုံးေယာက္ ပါးစပ္ အေဟာင္းသား... Minhoလုပ္လာပုံကိုလည္းၾကည့္ေလ... Keyတို႔နဲ႔ ႐ြယ္တူေလာက္ရွိမယ္ထင္တဲ့ ခပ္ေခ်ာေခ်ာေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကို ခါးမွတင္းက်ပ္စြာဖက္ကာ သူတို႔ေရွ႕ေရာက္လာတာေလ....

"Minho.... သူ... သူက..."

Minhoေဘးမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ေကာင္မေလးကို လက္ညႇိဳးထိုးကာ Key ေမးေလေတာ့... Minhoႏႈတ္ခမ္းတြန႔္႐ုံၿပဳံးလိုက္ၿပီး...

My Precious Lover [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now