Zawgyi ☆
"Key တစ္ခုခုမွာေလ hyungတို႔ေတာင္ စားတာကုန္ေတာ့မယ္... ၿပီးေတာ့ canteen လာတာေနာက္က်တယ္ေနာ္...."
Onew hyung ေျပာမွပဲ Key ထမင္းစားဖို႔ သတိရေတာ့သည္....။
"ဟုတ္တယ္ Onew hyungေရ... Minhoစားဖို႔ မုန႔္သြားပို႔ေနလို႔..."
Minhoဆိုတာ Onew hyungရဲ႕ ညီ... Keyရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းဆိုတာမွန္း Jonghyunသိထားသည္...။
"Minhoေလးက အခ်ိန္မရလို႔လား...."
"မဟုတ္ဘူး Onew hyung.... Minho training ဆင္းေနတဲ့ ေက်ာင္းေဘာလုံးကြင္းနဲ႔ canteen ကေဝးေတာ့...အသြားအျပန္ လုပ္ေနရင္ Minho ပိုပင္ပန္းမွာစိုးလို႔..."
*သူမ်ားပင္ပန္းမွာက်ေတာ့ စိတ္ပူတက္တဲ့ ကေလးကိုယ္တိုင္ကေရာ အဲလို႔သြားပို႔ေတာ့ မပင္ပန္းဘူးလား... သူငယ္ခ်င္းကို သိပ္ခ်စ္တာပဲလားကေလး...*ဟု Jonghyun ေတြးမိသည္။
'အရင္က Minhoဆီသြားပို႔ရင္း ကြၽန္ေတာ္လည္း Minhoနဲ႔ အတူစားတာ... ခုက Onew hyung ကိုေစာင့္ခိုင္းထားမိလို႔ျပန္လာတာ... Minhoကလည္းမွာလိုက္တယ္ သူ႔hyung ကိုေသခ်ာ ဂ႐ုစိုက္တဲ့ေလ..."
Jonghyun ၾကည့္ေနတာ... စားေနရင္းေတာင္ အေျပာမပ်က္တဲ့ေကာင္ေလး...
"Minhoရဲ႕ ဒီတစ္ေခါက္ၿပိဳင္ပြဲက ေက်ာင္းေပါင္းစုံေဘာလုံးၿပိဳင္ပြဲဆိုေပမဲ့ အေရးႀကီးတယ္ ႏိုင္ရင္ ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္ကေန အဆင့္ဆင့္ဆက္ၿပိဳင္ရမွာ..."
"Minhoေလးက ငယ္ငယ္ေျပာေနၾက သူႀကီးလာရင္ ေဘာလုံးသမားလုပ္မယ္လို႔ေလ..."
"ဟုတ္တယ္... Onew hyung ခုပြဲကိုလည္း Minhoက သိပ္ႏိုင္ခ်င္တာ... ေက်ာင္းကလည္း Minhoကို အားထားတယ္ေလ..."
"Keyေျပာပုံအရဆို Minho ကေက်ာင္းကိုယ္စားျပဳ အေတာ္ဆုံးကစားသမားထင္တယ္..."
Jonghyun ေမးလိုက္ေတာ့ Minhoအတြက္ ဂုဏ္ယူေသာ အၿပဳံးတစ္ခု ၿပဳံးျပလာတဲ့ Key....
"ဒါေပါ့ Jonghyun hyung ေျပာတာမွန္တယ္ Minho အရမ္းေတာ္တာ... ေက်ာင္းရဲ႕ ဂုဏ္ေဆာင္က Minhoေလ... အခ်ိန္ရင္ ရသလို basketball လည္း ကစားေသးတာ..."
Jonghyun hyung လို႔ေခၚလိုက္တယ္တဲ့လား ကေလး...။ ကေလးကိုယ္တိုင္ အဲ့လိုေခၚလိုက္မွန္း သတိထားမိပုံမေပၚေလာက္ေအာင္ Minho က ကေလးကို လႊမ္းမိုးထားႏိုင္တယ္လား...။ Keyစေရာက္ထဲက Jonghyun ၾကားေနရတာ.... Minhoအေၾကာင္းေတြခ်ည္း....
YOU ARE READING
My Precious Lover [Zawgyi/Unicode]
Fanfictionအားလံုးကို နာက်င္ေစခဲ့သူက ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကိုယ္ျဖစ္ေနခဲ့တာပါလား.... #Minho ျဖစ္သမွ်အားလံုးကို နားလည္ေပးႏိုင္လို႔ ဒီထက္ပိုၿပီး နာက်င္ေအာင္မလုပ္ပါနဲ႔.... #Onew သူငယ္ခ်င္းဆိုတာထက္ ပိုတဲ့သံေယာဇဥ္ကို သူမသိလဲျဖစ္တယ္.... #Key ကေလးေ...