Első nap 2 rész

88 4 0
                                    

  Akkor Gven szeretnéd hogy körbe vezesselek?-,, Na valaki normális ,végre!,,                                             Igen az jó lenne.Köszi- Megmutatta a sulit. Ezután haza indultam, de hirtelen egy szőke csaj és a baratnői le lőttek és a háti zsákomból ki dobták a könyveimek. Nem tudom miért csináltak? Mikkor el mentek, elkezdtem összeszedni a könyveim.El kezdek esni az eső.Csupa víz lettem és még az autobuszt is el késtem.Úgy hogy gyalog mentem haza .Mire haza értem bőrig áztám.                                                 

  De rossz első nap volt a Winters Gimiben. Mindegy megyek le vesszem a vízes ruhaim.Mikor át öltöztem be tettem a kedvenc CD-met Marilyn Manson-t ls közbe már a könyveimek is szarítottam.Sajnos minden könyvem el ázott.

Mikkor meg szaradt az összes könyvem rendeltem magamnak pizzak és el keztem tanulni. Hírtelen arra lettem figyelmes hogy már 22:30 van.

 Úristen már ennyi az idő!-Gyorsan elmentem aludni.                                                                                      A szüleimel álmodtam.( Olyan jó volt láttni őket hiaba csak álom volt).Mikor felébredtem könnyes volt mindkétt szemem.Rájöttem hogy ők soha többé nem jönek vissza hozzám. Egy idő útan lenyugodtam.

Az Én Történetem/Befejezett/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt