Én szipogva csak csak ennyit valászoltam:- Nem,csak a szüleim meghaltak a nyáron.És még nagyon friss a seb.
Mindenki egybe nézet a másikal.Össze szedtem magam és maga biztosan ezt mondtam: Nem kell sajnalni engem, mert így nehezebb lenne fel dolgoznom az egészet. Sajnalom Gvendolin,de ha nem szeretne énekelni megértem nagyon sajnalom még egyszer, és majd mondja el a döntésék ott talál a tanáriba mindig. Addig viszlát.-Meg fordult és el indult. Kérem várjon! Nagyon szeretnék énekelni,de kénne valáki hi gitáron játszana. Csak ha kérhetem !?!
Erre mellém állt Jack és Ben is egyszere mondtak ki :- Majd én!! Az igazgatónő csak nagyot neveket és viccelve igy szólt:- Márcsak egy dobos kell és kész egy banda.Na,ki szeretne dobolni? A tömedből ki lépett az a barna srác akit fellöttem véletlenül és csendben ezt sugta:- Én szeretnék tudok is rajta játsszani. Mindenki csendben volt úgy hogy lehetek hallani mit sugtod .Én nem néztem ki belőle,mert ő ilyen..hogy is mondjam.. könyv moly.De nem szabad hogy a boritó alapjan itéljem meg azt. Egy idő után a többiek be mentek és a igazdatónő ezt mondta- Rendben akkor meg van a banda.Jó probát,Gvendolin maga valásztja ki a dalt magara bízom. Jaj,és hogy jövő pénteken lépnek fel nem kell be jarni az útolsó 3 óréra, felmentést kapnak. Ezt el mondta és el is tűnt .Körbe néztem már csak én és a 3 srác álltunk kint.(VAGY CSAK AZT HITTEM) egymásra néztünk és be mentünk a zene órára én és az a barna haju srác. Ott az a szőke lány rám nézet és örgödien mosolygot ,,Mit tervezz ?,, fel állt mert még nem volt bent a tanár és el sikitotta magat. Ennek a hülye libanak nem kell be járnia az útolsó 3 óráta! Ez velünk szembe igasatálan. Mert ő el játsza a nagy árvát hogy mindenki vele foglaltózon. Oda jött és le lötköt szétről sokan oda futtotat és le álitotak. Főleg egy kéj hajú lány asszem Emmának hívjak mert a hatérből mindenki sikititta hogy állitsg le ők Emma . Meg fogta a kezér és ennyit valászolt: - Hagyd abba Dominika. Csak egy hülye liba van és az is csak te. Biztos nem ezt mondanad hogy játsza az árvát ha tudnád hogy milyen el veszteni valaki fontosat.Nem csak a kedvenc rúzsod.Mert én sajnos tudom milyen mert az én apám is meghalt ! A Földről figyeltem az egészet mert senki se védet meg engem. A régi sulimban is magam vé dtem a többi gyereket. Főleg olyanokat kit ki voltak zárva a többitől. Mert én is ki zárt gyerek voltam meg a alapiskolan még 3.-4. osztályban. 5-dik osztályba más lett minden azota lettem a el veszek lelket őrzöje. De kérjünk vissza a jelenhez. Dominika rá nézet a barna hajú srácra és ennyit mondok: - Jól van Max ezt el mondom anyának hogy nem segitettél . Majd megint te leszel a rossz! Ha ha ha.. Nevetve ki ment. Várjunk Maxnek hivjak és a legfontossab Max és Dominika testvérek?!? Fel segitett Emma és rá tette a kezét a fejemre,össze borzolta a hajam, nevetve igy szólt : Máskor jobban védd meg magad piroska! Amúgy Emma vagyok és te ki vagy ? Gvendolin vagyok. De,hivhatsz Gvennek. Nagyon Köszönöm hogy meg védtél és csak most jöttem ebbe a suliba. -,,Tudom miért hivot Piroskanak. Mert vörös hosszú hajam van,,.-Piroska ? ez tetszik új becenév.-Nevetve meg löttem a válát.
Nincs mit Piroska gyere üljünk le és Dominikaval ne foglaltoz ő csak egy idiota lány,be képzelt liba csak meg játssza magat. - Agyaltam egy kicsik és ..: Azta, már tudom mi lesz az egyik szám mit énekelni fogok, de nem mondhatom el mert meg lepi lesz !- Az egész órát végig beszéltünk.Órá végén Be jött Jack és Ben (Mr.Bunkó) és persze Max is.Megbeszéltünk hogy mit szeretnék énekelni nekik tetszek . Misery Business,Decode,Ignorance- a Paramoretól. Az nap el is keztünk probálni. Le töltöttem az akordotat a gitárhoy és meg mutattam a ritmust Maxnek. Egyszer kellett meg mutattnom neki és már tudta.
Először hagytam hogy ők probáljak és már ment nekik úgy hogy el kezdtem énekelni a Decode-t jól hangzok mert a igazgatónő örült a dalnak.
A pincébe fogjak elő adni ezt a dalt rendben lesz úgy kedveseim? - Mikor ezt mondta az igazgatónő rögtön le vittünk a hangszeretek a zene teremből és tényleg ott jobban hangzott a dal.A igazgatónő oda adta a kulcsokat de, csak Maxnek mert ő a tanárok kedvence ,mert jó tanulo,minden rendben van vele. Nagyon kedves. Suliba probáltunk egész 22:00-ig. Én nekem már nem ment haza busz. Úgyhogy gyalog mentem haza .
Végig mentem a párton a Könyvtárnal jobbra végig az utcán és már otthon voltam.Olyan álmos voltam hogy rögtön aludni mentem.
YOU ARE READING
Az Én Történetem/Befejezett/
Teen FictionEgy lányról szól ,hogy változik meg az élete . Új suli Új élet .. Egy tizen éves lány a főhős ki próbál tovább lépni a múlton . Remélem tetszeni fog.