Miért húztam el a fejem?Ja persze Jessi.És holnap ők vissznek haza.Félek az egésztő,mit fognak szólni.Hogy fogja viselni Jessi?
Be mentünk a hazba.Le ültünk elő vettem a telefont és el kezdtem agyalni kit hivjak meg.Alex a Bandák hivta meg.Ja persze Anna.Hivot is neki.
hivás**
Szia Királynőm
Szia Hercegnőm.Mizu?
Van kedved bulizmi?Nálunk lesz buli.Gyere el
Benne vagyok.Mikor lesz?És ott a farmon?Ki lesz ott?Stefant is hivod?
Igen itt a farmon lesz.A banda itt lesz.És gyere átt 1 órá múlva,és nem tudom.
Oké.Hivd el szia
szia
***
Egyszer Anna a sirba tesz,De igy jó lesz hivom Stefant is.
Hivas Stefan***
Szia
szia
van kedved átt jönni a farmra bulizni?
Persze nagyon szivesen.De hogy hogy el hivsz?
Anna szerint jók tesz nekem ha veled leszek egy kicsit.Úgyhogy jössz vagy nem ?
Anna szerint lenne jó.Amúgy te el sem hivtál volna?És amúgy igen.
Gondoltottám rajta hogy el hivlat.Csak nem voltam benne biztos.Akkor nagy szeretettel várlat.Szia
Rendben ott talizunk addig is szia
***
Ők is el hivtam remélem nem lesz semi baj ebből.
Rá nézet Alexra,ő mindi mindig csak rám mosolyog.Átt ölelem annyira jo hogy itt van.Egyszere egy ismerős hangok hallunk.Stefan az oda megyek köszönök neki .Szólok Alexnek hogy kisérje körbe amig a Nagyinak segitek.Be futottam a konyhaba segiteni a Nagyinak.Puncsok készitettem a Nagyi peddig harapni válók.
Alex és Stefan beszéldekése:Stefan lesz a Áláhuzott.
Mit keresel itt?
Gven hivot meg és amugy neked nem mindegy?
Figyelj ide,egyszer már meg mondtam hogy hagyd ők békén.Láttom nem érteted meg.Még egyszer el mondom csak én lehetek vele!!!!
Hát ez érdekes.Ha vele szeretnél lenni és ,,meg végeni,,ahogy mondod akkor miért bántotad ők ?Miért mondtad azt neki hogy nem érdekel téged ő?Amúgy ki az a Jessi?
Honnen tudsz Jessiről?Vagy hogy azt mondtam neki hogy nem érdekel?
Hallottam mikor Gven Annaval beszéldeket.Nagyon bénán véged meg.Gven sokat szenvedek.Mindenk hallottam.Úgyhogy nem hagyom békén,ő akarta hogy itt legyek.Úgyhogy Kuss.
Te bunkó paraszt.Ő az én angyalom és o nem szenved.Igaz volt most köztünk vita.Amúgy semmi közöd belé!
Nekem nyolc.Csináljmit akarsz de,nem hagyom békén Gvent.És ha ezt fogod csinálni akkor el mondom neki az igazságok.
Akkor hirtelen meg szólaltam:-Stefan nem kell mindenk hallottam.És én biztam benned Alex.De hülye voltam.Mind ketten hagyatok békén.-Ezzel el futottam a szobámba .Alex pedig utánam.
Épp akkor jött meg Anna.Onnan tudom hogy neki mentem.Miért vagyok ilyen naiv hogy mindenkibe meg bizok?
Be kettem a Anna Blue and Damien Dawn-Say Something Karaokét .
El kezdtem énekelni a szobámba Alex peddig az ajtóm előtt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Én Történetem/Befejezett/
Fiksi RemajaEgy lányról szól ,hogy változik meg az élete . Új suli Új élet .. Egy tizen éves lány a főhős ki próbál tovább lépni a múlton . Remélem tetszeni fog.