Welcome to London !

430 16 1
                                    

           Era 01:00 si eu inca nu adormisem . Fetele si parintii lui Berni deja erau pe taramul viselor . Numai eu nu aveam somn . Ma gandeam "vom merge la concertul celor de la One Direction..." Inca nu imi venea sa cred...Sunt sigura ca fetele abia asteapta sa isi vada "iubitii" (asa cum le spun ele) pe scena , cantand ....Normal ca sunt si eu fericita ca in sfarsit ii voi vedea . Nu la tv. , nu la PC. , in carne si oase . Mda....nu-mi pot stapani emotiile...poate ca o sa par ca vreau prea multe , dar...mi-as fi dorit sa ii vad si pe cei de la 5 Seconds Of Summer...chiar mi-ar placea...foarte mult...

          Priveam pe geamul mic al avionului , cat de frumoasa este privelistea de sus , noaptea...Totul era linistit si placut...Aceasta liniste ma face sa-mi inchid ochii incet , incet si sa ma alatur celorlalti...

~dimineata~

         Era in jur de 07:30...Ne-am trezit si ma mir cum nu sunt obosita din cauza ca am dormit doar sase ore jumatate...Eram destul de odihnita si parca nimic nu ma mai supara , doar gandundu-ma la ce se va intampla... -zambesc . Era 07:45 si noi am coborat din avion . Dupa ce am coborat , m-am uitat la cat de frumoasa poate sa fie Londra...O Doamne...Adie un aer curat si necunoscut noua...deocamdata...Ne luam bagajele , gasim un mijloc de transport si ajungem la casa in care vom locui . Era o casa superba , mare si abia asteptam sa vad ce ascunde inauntrul ei . Aceasta ne face , pe noi , fetele , sa scoatem un "waaaaaww!!" .

Mama lui Berni : Va place , fetelor ?

Noi : aha...-cu gura deschisa-

Ea : atunci , ce mai asteptam ? Sa intram !

Mama lui Berni descuie usa casei si cand intram acolo , ce sa vezi ? Camere multe , care , desigur, abia asteptam sa le vedem si sa le ocupam ...bine inteles , ca nu pe toate :))) si eu , cel putin , abia asteptam sa vad si ce e sus la etaj sau chiar...in spatele casei...

Mama lui Berni : Fetelor , sper sa va placa , sase camere sunt pregatite pentru cate una dintre voi , la etaj , si atat ...! La despachetare cu voi ! -spune ea in timp ce o apuca rasul-

Noi urcam scarile si cand ajungem la ultima treapta si ne uitam unde am ajuns , vedem un hol mare , iar pe o parte a lui , gasim sase usi...Ne uitam una la alta si...:

Eu : cum facem ?

Iuly : in ordine

Madii : cum ?

Ery : dupa varsta...?-intreaba Ery confuza-

Berni : da . asa ar fi mai bine

Barby : oricum , camerele vor fi toate super frumoase si potrivite pentru cate una dintre noi -zambeste-

Eu : Okay

        Iuly intra in prima camera , Barby in a doua , Berni in a treia , Ery in a patra , Madii in a cincea si eu in a sasea .

         Cand deschidem usile camerilor in care am intrat , vedem camera mare , cu un pat de mijloc , exact "imbracat" in culoarea noastra preferata . Un televizor mare isi face aparitia si nu la mare dustanta de el , si un laptop . Ne uitam ce ne uitam si observam ca exista si o terasa (la fiecare camera) . Wow ! Super ! Totul era foarte frumos . Camerile visurilor noastre . Ne despachetam lucrurile si incepem sa le punem "la locul lor" . Hainele in dulap , alte obiecte , in vitrina sau in sertar si a venit timpul sa punem si niste postere pe pereti , ca oricum erau cam...obisnuiti :))) . Eu imi pun unul cu One Direction , unul cu 5 Seconds Of Summer si unul...cu Luke :3 . Madii isi pune unul cu 1D , unul cu 5SOS si altul cu Harry :3 . Iuly isi pune tot la fel , doar ca pe al treilea , isi pune unul cu Louis . Ery , la fel , doar ca al treilea este cu Zayn . Berni , tot la fel si isi pune unul cu Niall , iar Barby , tot asa si unul cu Liam :3 .

Love or not...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum